View Full Version : Dit jaar kwalificaties op VRT ?
Ferrari Forever
09-02-2003, 17:29
Heeft er iemand enig idee of we dit jaar wél kwalificaties zullen zien op Canvas ?
Originally posted by Ferrari Forever
Heeft er iemand enig idee of we dit jaar wél kwalificaties zullen zien op Canvas ?
Ik dacht meestalwe, behalve voor de overzeese gp's niet. Maar echt duidelijk daarover is de VRT nog niet geweest..
Ik hoop van wel, maar ik denk van niet :(
Speesman
09-02-2003, 18:48
Ik hoop het ook , maar vrees er een beetje voor.
Vorig jaar had ik er zelfs speciaal een mailtje naar de vrt-sportdienst voor gestuurd (ja, ik weet het, ben een beetje formule 1 fanaat ;) ) en ik kreeg een mail terug waar in ze zeiden dat ze alle kwal. van de europese gp's gingen uitzenden. Maar in praktijk bleek dit echter helemaal anders. :(
JPMontoya
09-02-2003, 19:35
Ik verwijs graag naar de posts die ik vorig jaar allemaal rond dit onderwerp gedaan eb. volgens mij zullen ze nog wel enige steek houden.
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=1604&highlight=VRT
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=1070&highlight=VRT
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=1688&highlight=VRT
Originally posted by speesman
Ik hoop het ook , maar vrees er een beetje voor.
Vorig jaar had ik er zelfs speciaal een mailtje naar de vrt-sportdienst voor gestuurd (ja, ik weet het, ben een beetje formule 1 fanaat ;) ) en ik kreeg een mail terug waar in ze zeiden dat ze alle kwal. van de europese gp's gingen uitzenden. Maar in praktijk bleek dit echter helemaal anders. :(
Weird, ik en nog een aantal gasten hebben ook mails gestuurd en ze antwoorden altijd hetzelfde, enkel 4 quali's zouden uitgezonden worden.
Ik vrees dat dat dees jaar juist tzelfde zal zijn.
Originally posted by redje
Weird, ik en nog een aantal gasten hebben ook mails gestuurd en ze antwoorden altijd hetzelfde, enkel 4 quali's zouden uitgezonden worden.
Ik vrees dat dat dees jaar juist tzelfde zal zijn.
4 kwalies waar ze aanwezig zijn . Zo was het vorig jaar.
Ferrari Forever
09-02-2003, 20:31
Kleine correctie : vorig jaar werden er slechts vier kwalificaties uitgezonden maar daar waren Lammers en Goossens nooit op aanwezig.
Belangrijker is de vraag of er op de RTB quals zijn... een beetje deftige commentaar inbegrepen... :D
JPMontoya
09-02-2003, 22:59
Als ik me niet vergis heeft RTBF weer hetzelfde pakket als in 2002.
Voor goed en degelijk materiaal moeten wij bij de hollanders zijn nl. via schotel op RTL 5.
Het is moeilijk om toe te geven maar die mannen doen da goed. :+ (Sorry hé marshall).
Die mannen zitten in de pits (2 man zelfs, die konstant rondlopen daar) en zelfs vorig jaar regelmatig de board radio van Button aanwezig.
Die mannen hebben alles live, qualif. en race met ook elke race een intervieuw. ( schumi, bernie, Max Mosley, J. Todt en alle andere)
Misschien dat de belgen daar maar eens een voorbeeld van moeten nemen.
Wij danken U RTL 5.
groeten Megane
Originally posted by Megane
Voor goed en degelijk materiaal moeten wij bij de hollanders zijn nl. via schotel op RTL 5.
Het is moeilijk om toe te geven maar die mannen doen da goed. :+ (Sorry hé marshall).
Die mannen zitten in de pits (2 man zelfs, die konstant rondlopen daar) en zelfs vorig jaar regelmatig de board radio van Button aanwezig.
Die mannen hebben alles live, qualif. en race met ook elke race een intervieuw. ( schumi, bernie, Max Mosley, J. Todt en alle andere)
Misschien dat de belgen daar maar eens een voorbeeld van moeten nemen.
Wij danken U RTL 5.
groeten Megane
weet niet hoe lang je al naar RTL 5 kijkt, maar sinds 2001 is het nivo daar vreselijk gezakt. Reden: Allard Kalff die toen vertrokken is.
Die man was echt close met een aantal rijders, stelde ook andere vragen als gebruikelijk. Die Jack Plooij komt niet veel verder dan: What about the car? of Weather, Track enzovoort.
Maar mijn beeld van 2002 is niet helemaal correct wellicht, heb maar een paar GP's gezien op TV.
Wat betreft het studiogedeelte: Lammers, Huisman en Hezemans doen dat leuk, alleen jammer dat die Ruud Terkwijle daar zit.....gatsie.
Ferrari Forever
10-02-2003, 21:13
Ik heb vorig jaar de f1 op de RTBF leren kennen omwille van de verslaggeving met zijn begrafenissfeer op Canvas. Daarvoor keek ik altijd op Kanaal 2 en ik vond de verslaggeving van Baert en Verellen best te pruimen, in tegenstelling tot vele anderen. Eigenlijk is het doodjammer dat de formule 1 niet meer op de BBC wordt uitgegeven want met Murray Walker werd de saaiste race spectaculair.
Maar goed, voor wie een paar woorden frans spreekt is er eigenlijk geen alternatief. La Deux rules.
Bart.Vandecavey
10-02-2003, 21:19
Originally posted by Ferrari Forever
Ik heb vorig jaar de f1 op de RTBF leren kennen omwille van de verslaggeving met zijn begrafenissfeer op Canvas. Daarvoor keek ik altijd op Kanaal 2 en ik vond de verslaggeving van Baert en Verellen best te pruimen, in tegenstelling tot vele anderen. Eigenlijk is het doodjammer dat de formule 1 niet meer op de BBC wordt uitgegeven want met Murray Walker werd de saaiste race spectaculair.
Maar goed, voor wie een paar woorden frans spreekt is er eigenlijk geen alternatief. La Deux rules.
Martin Brundle doet dat ook niet slecht, ik heb dankzij ITV nog enkele jaren meer kunnen genieten van Murray!
JPMontoya
10-02-2003, 23:39
ja, ITV is wel nice, spijtig van de oneindig veel reclame telkens.
Originally posted by JPMontoya
Als ik me niet vergis heeft RTBF weer hetzelfde pakket als in 2002.
Perfect!! I kijk al jaren niet meer naar de Vlaamse verslaggeving op de buis. Toen ITV het overnam van BBC heb ik maar enkele keren naar de vlaamse zenders zitten kijken en ben al vlug overgestapt op RTBF. Kan je tenminste nog eens lachen en kleurt de acthergrond niet steeds rood ... :rolleyes:
JPMontoya
14-02-2003, 14:32
Ik stel me ineens ook de vraag of RTBF nu ook de Quals op vrijdag gaat uitzenden ? misschien moeten we maar eens 'n mailtje naar onze buren over de taalgrens sturen
JPMontoya
24-02-2003, 23:27
VRT: meer aandacht voor F1! Sommigen onder jullie waren al enige tijd met grote vraagtekens aan het rondlopen i.v.m. de F1-uitzendingen op VRT. Lees dit en smile.
Alle "Aziatische" (3) en "Europese" (10) F1-races worden rechtstreeks
uitgezonden op Canvas, de "Amerikaanse" (3) gaan in uitgesteld relais laat
op de avond. Van alle "Europese" races zenden we de kwalificatieritten op
zaterdag live uit. Commentator is telkens Stefaan Lammens, co-commentator is
meestal Marc Goossens.
Tevens willen wij jullie er ook op wijzen dat er zondag 2 maart op Canvas in
het sportpaleis een voorbeschouwing van ruim een half uur gepland staat met
als studiogast David Saelens. Een tof kijkstuk van Stefaan Lammens en Sammy
Neyrinck dat je zeker niet mag missen. Uitzenduur is vermoedelijk 17.00 u ,
na de aankomst van Kuurne - Brussel - Kuurne.
F1PITS.NET
jawadde :worship:
allé dienen smilie is misschien een beetje overdreven ... Toch zijn goede voornemens al een stap in de goede richting
Ik ben eens benieuwd, hoewel het voor de mensen die eurosport of canal digitaal hebben niet veel uitmaakt ben ik t och blij dat de vrt zich ook eens wil inzetten voor andere sporten dan tennis, voetbal en wielrennen
eurosport zendt bij mijn weten geen F1 uit (afgezien van het ondermaatste wekelijkse magazine dat ze hebben over de F1) en canal digitaal maakt geen verschil meer met het gewone circuit omdat de digitale tv-beelden verdwijnen en enkel het gewone signaal overblijft ...
yep, eurosport alleen wekelijks een dom programma'ke van een half uur... En de helft ervan is dan nog reclame.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.