View Full Version : Is er hoop ?
Vreemd dat ik de eerste ben om hierover iets te posten, want ik hou het gebeuren niet meer in het oog.
In De Standaard on line staat dat M. Schumacher dit jaar zou bekend maken wanneer hij stopt. Aangezien dat artikel niet voor iedereen toegankelijk is, weet ik ook niet meer dan dat (bronnen, bijzonderheden enz.).
stond op teletekst gisteren
Nuja .... eigenlijk weinig nieuws onder de zon .... Dit zie hij vorig jaar ook al (dat hij in 2003 zou beslissen)
Concreet zijn de mogelijkheden
- Hij doet zijn contract tot eind 2004 uit bij Ferrari en stopt dan
- Hij bereikt een akkoord met Ferrari en doet er na 2004 nog enkele (2 of 3 ?) seizoenen bij ....
Bij die artikels staat altijd nog een hele reeks blablabla om het in te kleden ..... Het hangt van Schumacher zijn goesting in racen af of hij nog voortdoet ....
Iedereen met een beetje onderhandelingstacktiek ziet duidelijk dat het een centenkwestie is.... Deze berichten worden met de regelmaat van de klok de wereld ingestuurd om in een goeie onderhandelingspositie te staan ....
Geloof me ... als Ferrari nog een droomcontract wil afleveren zal hij nog wel een paar jaartjes rondtoeren ....
airco
Ah, afwachten dan maar.
Trouwens, wat voor "officiële" bijnaam heeft Schumacher eigenlijk (zoals "Magic" Senna of "Herminator" of zoiets) ?
schumi lijkt me zowat de meest gebruikte bijnaam ...
Bart.Vandecavey
13-02-2003, 15:09
Breedsmoelkikker is eigenlijk ook toepasselijk
Originally posted by airco
schumi lijkt me zowat de meest gebruikte bijnaam ...
Idd, of "Schuey".
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.