PDA

View Full Version : Verstappen is nog sneller gworden..echt waar !


Mark
14-02-2003, 00:03
Hoe word je als coureur een halve seconde per rondje sneller? Laat het gaatje in je oor dichtmaken :D .............

Verstappen ten top in een interview op zijn eigen site:
Vraag: "Je hebt laatst dat nieuwe HANS (nekbescherming) systeem moeten passen. Niet alle coureurs zijn eensluidend in hun oordeel over deze extra bescherming. Wat vind jij ervan?"

Antwoord Verstappen: "Ik kan er eigenlijk nog niks over zeggen. Ik heb het alleen gepast, maar er nog niet mee gereden. Ik denk dat het een goede zaak is, zo’n extra bescherming. We moeten er maar aan wennen”, aldus Jos, die nog een medisch nieuwtje verklapt. “Vorig jaar heb ik een kleine operatie aan mijn oor ondergaan. Er zat namelijk een gaatje in mijn trommelvlies, waardoor ik snel oorontsteking kreeg. Erg vervelend allemaal. Maar ik heb sterk het idee dat ik sneller geworden ben, na die operatie. Dat klinkt gek, maar er zit wel een logica in. Je trommelvlies kan namelijk effect hebben op je evenwichtsorgaan. Doordat het trommelvlies operatief weer hersteld is, heeft dat dus waarschijnlijk een positief effect gehad op mijn evenwichtsorgaan. Erg belangrijk voor een coureur. In Valencia had ik het gevoel dat ik echt snel was, en ook op de kartbaan in Genk ben ik na die operatie een dikke halve seconde per rondje sneller gaan rijden."
Laten we hopen dat dit seizoen zijn trommelvliezen heel blijven.

http://www.verstappen.nl/NL/item11/nieuwsberichten/2003/20030213_4643.html

airco
14-02-2003, 00:30
roflol

jos going for the pole

Beemer
14-02-2003, 07:25
lol! als het kind maar een naam heeft zeker?

Jan
14-02-2003, 10:07
Voor elk gaatje dat Jos laat dichtnaaien wint hij een halve seconde, dat Schumi al maar begint op te letten :+

jan