PDA

View Full Version : Even voorstellen.


Guido
14-02-2003, 00:14
Dag allemaal,

Even voorstellen. Ben al zo'n 20 jaar modelbouwer en hou me de laatste tijd voornamelijk bezig met Mercedes modellen, maar heb ook al F-1, WRC en LeMans gedaan. Neem eens een kijkje op onze site Automotomover (http://users.skynet.be/automotomover/) . ;)
Ik hoop ook op dit forum mijn steentje aan jullie automodelbouwers te kunnen bijdragen. :D

groetjes,
Guido

Sennake
14-02-2003, 00:40
Welkom op ons forum :)
Ik heb je werk al kunnen bewonderen op www.automotiveforums.com : prachtig!

airco
14-02-2003, 00:41
hihi ... ik ken iemand die nu in zijn nopjes is :)

is het niet sennake

JV1
14-02-2003, 01:16
ziet er goed uit je site!

Guido
14-02-2003, 13:00
Dank jullie wel voor de positieve reakties ;)

HHugo
14-02-2003, 19:09
Kende je site ook al, en ik heb vorige week ook via jouw site het modelbouwforum op automotiveforums ontdekt :)

Guido
14-02-2003, 19:46
Originally posted by HHugo
Kende je site ook al, en ik heb vorige week ook via jouw site het modelbouwforum op automotiveforums ontdekt :)

Geweldig! Mooie Avatar en Signature heb je. Ik heb nog getwijfeld tussen de McLarens maar heb dan toch maar voor de SL cartoon gekozen. Eindelijk nog eens een McLaren fan ontmoeten. :D

Nog een vraagje, in het overzicht staat dat er zo'n 60 posts zijn in Modelbouw maar ik krijg er maar 4 te zien? :confused: 'How comes'?

Raceboy
14-02-2003, 19:59
Originally posted by Huudo
Geweldig! Mooie Avatar en Signature heb je. Ik heb nog getwijfeld tussen de McLarens maar heb dan toch maar voor de SL cartoon gekozen. Eindelijk nog eens een McLaren fan ontmoeten. :D

Nog een vraagje, in het overzicht staat dat er zo'n 60 posts zijn in Modelbouw maar ik krijg er maar 4 te zien? :confused: 'How comes'?

onderaan staat een knopje show en daar kan je kiezen "from last 5 days" enzo stel daar maar iets ander sin. gaat trouwens ook in je user options.

HHugo
14-02-2003, 21:32
Originally posted by Huudo
Eindelijk nog eens een McLaren fan ontmoeten. :D



Same here

jos
15-02-2003, 09:46
Originally posted by HHugo
Kende je site ook al, en ik heb vorige week ook via jouw site het modelbouwforum op automotiveforums ontdekt :)
modelbouw forum ?????
bestaat dat ook al amai ik kom ne hele trein achter de laaste tijd
waar vind ik die dan :rolleyes:

Sennake
15-02-2003, 12:03
Hier! (http://www.automotiveforums.com/vbulletin/forumdisplay.php?forumid=926)

Guido
15-02-2003, 13:32
Originally posted by raceboy
onderaan staat een knopje show en daar kan je kiezen "from last 5 days" enzo stel daar maar iets ander sin. gaat trouwens ook in je user options.

Bedankt! Nu werkt het prima. Er is nog niet zo veel leven hier in de modelbouw browerij. Zoals reeds eerder gezegd zal ik mijn best doen om iets bij te dragen aan deze plek en regelmatig eens een update posten van de dingen waar ik mee bezig ben. Bij mij geen die-cast echter. Enkel pure modelbouw - "plekken" dus.

:D

Sennake
16-02-2003, 01:25
Alle vooruit, dan zullen we er samen eens een lap op geven :)
Blij dat je wat leven komt brengen in de modelbouw-brouwerij!

Enne... ik weet wel dat er aan Exoto niets te "plekken" valt, maar ik zou ze toch niet echt onder de categorie "die-cast" durven indelen, want ze zijn ook stuk voor stuk met de hand gemaakt...alhoewel niet door mijn hand natuurlijk :D

Bij die-cast denk ik eerder aan Bburago en consoorten. Enfin, da's mijn mening eh.

Guido
16-02-2003, 01:36
Dat van Exoto wist ik niet. Je leert iedere dag weer wat! :D Dat blijkt ook wel uit de C-9 die je eerder gepost hebt. Ondanks enkele fouten in dit model, is dit niveau detail inderdaad alleen door handwerk te bekomen.

Geen probleem hoor! We zullen het op schaalmodellen 'tout court' houden en dan zien we wel waar we uitkomen ;)

jos
16-02-2003, 11:07
de mijnen is klaar om aan het publiek te zien
zo ziet hij er uit maar het is niet mijne echte model die is voor 90% gelukt tkleur is ietsje te donker :mad: :mad:
http://www.dominomodel.be/domino/f/TK24-091.JPG

Guido
16-02-2003, 17:04
Originally posted by jos
de mijnen is klaar om aan het publiek te zien
zo ziet hij er uit maar het is niet mijne echte model die is voor 90% gelukt tkleur is ietsje te donker :mad: :mad:


Ziet er goed uit Jos. Kan je misschien enkele extra foto's nemen? Dan kan je die even een aparte thread zetten. Kwestie dat iedereen de Pug in de gaten krijgt en je werk kan bewonderen. ;)

jos
16-02-2003, 18:23
deze komen er in de loop van de week aan