View Full Version : dailysportscar gehackt
even dus geen nieuws en als ik die smeerlappen te pakken krijg :fight:
Da's de tweede op enkele weken tijd.. :( :mad:
Dat verklaart waarom ik je gisteren niet kon bereiken, en enkel kruiskes zag !!
Succes ermee Joost
hmmmmmm, tis nu wel gratis rondkijken zonder in te loggen..........staat alleen niet meer veel.
Maaruh...........is het hele forum weg qua berichtjes e.d.?
Rrubinio
17-02-2003, 21:18
Originally posted by joost
even dus geen nieuws en als ik die smeerlappen te pakken krijg :fight:
O wee, als Joost die te pakken krijgt.
In het slechtste geval vallen ze met een ton lood aan de poten in het Albertkanaal in Zolder.
R@ce@holiC
17-02-2003, 21:24
Wij zijn ook gehackt geweest spijtig genoeg , het gevoel van woede dat je dan hebt is onbeschrijfelijk. Daar samen zoveel tijd in gestoken en dan opeens alles weg. Het geluk was dat niet al te veel beschadigd was bij ons en dat ik nog een backup had. De hacker had de paswoorden blijkbaar gekraakt en delete alles keer op keer , wat je niet zou denken feitelijk ale , normaal ist 1 malig dezelfde. We waren er in alle geval niet goed van dat kan ik je verzekeren...
So, the forum has been cleared out for the second time now - I hope it'll stay this way now. Sorry for everything. The content is gone, the backup has been damaged - it was quite a hit.
geen offline storage .... foeifoei
Verder kan ik enkel zeggen .... Good Luck ... hackers zijn miserie ...
airco
Er brande effe een lichtje bij mij, bestaat hier nog geen verzekering voor ? Zou toch handig zijn.
Louter zwakke ingeving hé mannen. :)
Ik krijg het zo op mijn systeem van die hackers hè! Wat hebben die gasten daar nu aan :(
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.