PDA

View Full Version : Wintertests

Oneliner
18-02-2003, 21:24
Globaal overzicht van de wintertests hier :)
Allezja, uit de tijden daarvan kan je niets maken, maar heb zonet nog wel ff gelezen dat de oude ferrari voorlopig nog sneller is dan de nieuwe. Het feit dat dat ronderecord in hun thuishaven is gesneuveld zou te maken hebben met de nieuwe asfaltlaag.

Dat geeft me toch een beetje hoop op een iets spannender seizoen.

Verder heeft toyota voorlopig wel een sterke indruk nagelaten vind ik. ook sauber presteert behoorlijk. Ik verwacht Toyota toch wel een rij'tje naar voor dit seizoen, tot bij sauber.

Jullie iets opmerkelijks opgemerkt al tijdens de tests?

Mark
18-02-2003, 22:06
Ja, Peter Sauber zegt dat te wagen nog te langzaam is..........men had reeds meer verwacht. Of zand in de ogen strooien...........of is het andere politiek?

yvdp
18-02-2003, 22:15
het opmerkelijkste deze winter is toch wek het feit dat minardi nog steeds op avlon rijdt... Of loop ik weer achter?!?

vincentdb2001
18-02-2003, 22:23
Ze hebben sinds de 17/02 een contract met Brigestone => http://www.eyes-e-tools.com/customer/pitstop/nieuws/NEWshow.asp?seq=6316

Vincent

Mark
18-02-2003, 22:26
ja :D

Bridgestone deal is gesloten...............alleen de rekening van Cosworth doet Kabouter Paul nu weer pijn. Heeft alleen maar betaald voor de eerste 4 GP's................daarna is de koek op.

Paultje had al de centjes uitgegeven van het nog op te richten leger des heils fonds voor de kleine teams........maar dat gaat opeens niet meer door.

Finish
18-02-2003, 22:40
Ik dénk dat McLaren wel eens positief uit de hoek kan komen en startnummer 3 en 4 van Williams wegsteelt....

Scapa
19-02-2003, 00:09
Toyota was inderdaad wel snel tijdens de test. Ik verwacht (hoop) toch dat zij samen met BAR en Renault dit jaar gaan meespelen voor het podium. De budgetten en middelen om het te doen zijn er in ieder geval.

Guido
19-02-2003, 22:40
Originally posted by Finish
Ik dénk dat McLaren wel eens positief uit de hoek kan komen en startnummer 3 en 4 van Williams wegsteelt....

zeker en vast! De stap naar 1 en 2 zal misschien nog iets te groot blijken, maar het feit dat ze pas later met de MP4/18 komen, geeft ook ruim de tijd om de nieuwe regels in te passen. Let maar eens op voor de 2de seizoenshelft. Allez, dat hoop ik toch :D

yvdp
20-02-2003, 20:02
Als Schumi dan al geen wererldkampioen is... Hoe zijn die zijn tijden eigenlijk geweest deze winter?

Oneliner
20-02-2003, 20:35
Bwah hier en daar wa recordjes gesneuveld, maar das normaal aangezien de auto's altij sneller worden. Ook her en der nieuw en proper asfalt gelegd, wat ook een invloed heeft. Gewoon afwachten tot binnen een 2 weken

yvdp
20-02-2003, 22:35
yep, eigelijk kijk ik er al naar uit... En dat de beste is niet mogen winne dit jaar