Log in

View Full Version : Waar zit mijn mail skynet ?

Raceboy
21-02-2003, 19:59
Heb op het moment een ontzettend leuk probleem. Ik kwam thuis van school en wou mijn mail checken. Eudora haalde echter niks binnen. Eudora kapot denk ik dan. Ik log dus in op mijn webmail en daar heeft skynet de leuke boodschap voor mij: 0 berichten. Nu is mijn vraag nog iemand dit probleem en waar zit mijn mail ? :(

Beemer
21-02-2003, 20:03
Jij gaat er vanuit dat je mail had :p

/MOD hou het ON-TOPiC. probleem is serieus. :Offtopic:

airco
21-02-2003, 20:42
http://selfcare.belgacom.net/index.html?l=support:extra:status

Er is momenteel een probleem met onze inkomende mailservers [POP3] voor Belgacom.Net klanten. Hierdoor kan u zowel moeilijkheden ondervinden om uw emails op te halen via uw emailprogramma, alsook via onze webmail pagina’s.

that explains everything .... skynet is pesies in goeie doen de laatste tijd :rolleyes:

Raceboy
21-02-2003, 20:43
nu krijg ik dus wel weer enkele mails binnen. Maar die ik daarstraks gehad zou hebben zijn nog steeds foetsjie.

fordje
21-02-2003, 20:45
1° Ben je zeker dat er mails in je box zaten ?

2° Is er op en of andere manier toch geen mail uitgehaald bvb via webmail?

3° Heb je al eens een test gedaan door iemand je een mailtje te sturen. (Of door jezelf een mail te sturen )

Als dat allemaal niks geeft, zou ik contact opnemen met skynet. Het zou kunnen ddat de mailserver kuren heeft maar het kan evengoed dat je mailadres gehackt is en iemand anders lekker je postjes zit te lezen.

Ik heb bij telenet al wel eens mailserverprobleem gehad, maar dat lag bij hen en onze mails hadden we toch terug, weliswaar met 24u vertraging.

Raceboy
21-02-2003, 21:06
Originally posted by fordje
1° Ben je zeker dat er mails in je box zaten ?

ja ik krijg iedere dag een hoop spam+ ben geabboneerd op verscheidene Yahoo groupen. Dus iedere dag een hoop mail en nu niks.

2° Is er op en of andere manier toch geen mail uitgehaald bvb via webmail?
Zou me verbazen. Ik ben de enige die het wachtwoord kent. Zelfs ma kent het niet. En op school log ik daar nooit in.

3° Heb je al eens een test gedaan door iemand je een mailtje te sturen. (Of door jezelf een mail te sturen )

ja nog steeds niets ontvangen.

Beemer
21-02-2003, 22:33
Originally posted by Beemer
Jij gaat er vanuit dat je mail had :p

/MOD hou het ON-TOPiC. probleem is serieus. :Offtopic:

Dit klonk misschien sarcastisch, maar het kon toch zijn dat je geen mails had, maar dat is inderdaad een heel vervelend probleem. Hopelijk is het snel opgelost.

Raceboy
21-02-2003, 22:35
ik krijg de mails die ik op ditmoment ontvang wel aan. Maar van die andere nog steeds geen spoor en daar kon wel eens de mail tussen zitten van HCW omtrent NAscar racing 2003

Cat-Seven
21-02-2003, 22:44
Ik kom net terug van Italie. Terwijl ik daar was controleerde ik mijn mails via de Skynet webpagina en vlak voordat ik op het vliegtuig stapte had ik 28 mails in mijn inbox. Ik kom thuis aan, log in om alle mail te downloaden en wat denk je .... ZERO mails left!!!

En in mijn geval geen SPAM dingen ... 95% van klanten ... dus Cat7even is voor het ogenblik niet al te happy.

Scapa
22-02-2003, 02:30
Mijn e-mails zijn ook foetsie :confused:

Savi
22-02-2003, 13:54
Skynet heeft al 4 weken enorme problemen met hun pop mail.
Nogal amateuristisch.
Dezemorgen zat ik ineens ook op smallband ! Had blijkbaar over de limiet gegaan. Wat ik wel moet zeggen, om een extra 5 giga erbij te krijgen was op een kwartier geregeld ! Heb net dat even aangevraagd en voila, 5 giga extra plus terug op breedband.

Maar de mails beginnen mij ook op de zenuwen te werken !

sledge
22-02-2003, 14:19
Ook ik heb regelmatig zoiets voor: Outlook zegt receving mail, en als hij klaar is zegt hij No new massages!

schumivill
22-02-2003, 14:38
Dat probleem had ik nog niet,wel regelmatig krijg ik de melding dat er problemen zijn,en ik dus niet aan mijn mail kan,t'is ongeveer begonnen met nieuwjaar,en het gebeurt toch wel wekelijks :mad:

sledge
22-02-2003, 19:21
Zijn er hier nog mensen die daarnet een 10-tal minuten zonder internet zaten? Volgens mij lag volledig skynet plat...

Scapa
25-02-2003, 01:45
Woehoew, een mirakel! Opeens terug mail :)

Raceboy
25-02-2003, 16:43
al enkele dagaen hoor. Ik krijg nu soms ook een paar van die oude mails door ? :confused: