PDA

View Full Version : Formule 1 in Francorchamps 2002


Bernie
20-07-2001, 19:45
Ik vandaag (eindelijk) mijn ticket ontvangen voor de GP Formule 1 in Francorchamps. En zoals steeds zat er ook deze keer een bestelformulier bij voor de GP F1 van volgend jaar. Niets bijzonder zult ge zeggen, maar wat mij wel dadelijk opgevallen is dat de prijze alweer gestegen zijn.......... Je mag er gerust een 1000 Bfr bijtellen bij de prijs die je dit jaar betaalde. (En dit jaar waren de prijzen al gestegen met zo'n 500 Bfr. Ik vind dat eigenlijk wel wat veel van het goede. Daarom een vraag: Wie heeft ervaring met buitenlandse circuits? Daar bedoel ik dan mee wie is er al in Duitsland geweest (Hockenheim of Nürburgring) en vond het de moeite. Waar heeft hij dan gezeten, en waar kocht hij zijn tickets. Want ik denk dat ik daar een stuk minder ga betalen........

Sennake
20-07-2001, 21:26
Ik heb de GP's van Monza 1996 gedaan en de GP van Imola 1995. Voor Monza betaalden we 9000 fr voor een gans weekend op de hoofdtribune voor de pits, en in Imola 1500 fr voor een gans weekend, waarbij we vrijdag en zaterdag op de tribune tegenover de pits zaten, en op zondag in de Rivazza bocht aan de draad...
Ik ga enkel naar Francorchamps als een vriendelijke aannemer me VIP tickets bezorgt, maar zelf betalen vind ik gewoonweg te belachelijk duur! Weet je dat de tickets in Francorchamps de DUURSTE zijn ter wereld, dus zelfs duurder dan die in Monaco????
Indertijd, toen je nog enkel de vrijdag kon gaan zien naar de kwalificaties en er 850 fr voor moest betalen (1994-1995) ben ik nog wel geweest, maar daarna is de vrijdag-kwalificatie weggevallen en kon je enkel nog maar weekend-tickets bekomen, en toen was voor mij de lol er van af hoor!

Oneliner
20-07-2001, 21:38
vind da wel spijtig dat da allemaal zo duur is.
Me een studenten-budget komde ni toe om een ticketje te bemachtigen........

airco
21-07-2001, 00:24
/* dream mode */

anders volgend jaar nekeer met een buske nor Hockenheim ofzo

of een ander circuit, met heel de bende van depaddock!!!

/* /dream mode */

airco

Bernie
22-07-2001, 11:23
Geen slecht idee. Ik neem aan dat ge de nodige stappen neemt zodat deze dream mode reality mode wordt. Ik wil wel een handje helpen natuurlijk. Ik weet bv vlak bij de Nûrburgring een slaapgelegenheid. Niet te duur en zeer goed (wijnboer). Maar misschien dat we dan zo snel mogelijk op zoek gaan naar tickets voor dan........

Mark
22-07-2001, 17:57
dan ben ik dus niet de enigste die de prijzen op Spa absurd vindt. Imola, in 1998 voor 250 piek een perfecte tribune plaats in Varianta alta met scherm. En dat was 250 piek voor het hele weekend............

greetz
Mark

RoBByNiO
22-07-2001, 18:55
als ik 18 ben mag ik gratis naar spa

das met RED en die kunnen da voor me regelen en dan loop ik in de pits de hele tijd

LEUK he


maar nog effe geduld........

Yannick
22-07-2001, 19:27
pff, ik mag dit jaar gratis naar Spa,
met pitwandeling,
kaarten voor tribune gold 4,
vervoer met de heli naar de paddock,
ontmoeting met ralf schumacher, montoya en hopelik ook andere!

*STEEK* ;) ;) ;)

phreak
23-07-2001, 17:41
Ikke niks naar Spa, ni gratis ni helikoptern ni ralf montoya en andere, ikke thuis naar die klootzak van Canal + luisteren en véél kans hebben dat ik door diene lul in slaap val en de GP mis.

Leven kan mooi zijn.



Effe serrieus :


Ik ben in 99 naar Spa geweest en wil het zeker nog eens over doen. De Tickets zijn inderdaad duur en ik vindt dat we met alle Paddockers op diene baas van da circuit zijn bakkes moeten kloppen.

alez salut hé.

RoBByNiO
23-07-2001, 17:50
is het de schuld van die baas of is het overal een prijsstijging van de tickets?

tsjolder
23-07-2001, 17:55
Tja, het is gewoon de wet van vraag en aanbod zeker. Als de gp dit jaar weer uitverkocht is, zie ik geen reden waarom de organisator de prijs niet zou verhogen (vanuit zijn standpunt hé). Maar da's puur vanuit het standpunt van een economist bekeken natuurlijk.

Yannick
23-07-2001, 21:40
idd, volledig mee eens met de economische theorie van Tsjolder!;)

enige manier om prijzen te verlagen is de GP boycotten en nie komen mor dan verdwijnt de GP waarschijnlik van de F1-kalender!!:( :( :(
tis hier een hopeloos geval dus!!:mad: :( :mad: :( :mad:

Finish
23-07-2001, 22:29
Wie heeft er zin om in 2003 mee te gaan naar de GP van Rusland ? :D

Zvodnje Prodozje !!!

Misschien kunnen we iets plannen om achteraf een bezoekje te brengen aan de hoofdkwartieren van de KGB of een handdruk met Poetin :)

Werner333
23-07-2001, 22:46
Originally posted by tsjolder
Tja, het is gewoon de wet van vraag en aanbod zeker. Als de gp dit jaar weer uitverkocht is, zie ik geen reden waarom de organisator de prijs niet zou verhogen (vanuit zijn standpunt hé). Maar da's puur vanuit het standpunt van een economist bekeken natuurlijk.

De GP in Spa is nog nooit uitverkocht geweest.
Men kan er altijd de dag zelf aan de ingang nog tickets kopen.
Dat de prijs zo hoog ligt is gewoon dankzij Bernie.

Oneliner
23-07-2001, 23:12
zover ik wete, heeft bernie net gezegd dat hij de tickets zelf te duur vind, en dat hij op zoek is naar een buitenlands avontuur...

Sennake
23-07-2001, 23:13
Ik denk dat we hier Bernie en bernie met elkaar aan het verwarren zijn hoor...

Mark
23-07-2001, 23:31
Wie gelooft nou Bernie E, die ouwe engesle treinrover! Maar de GP of Russia heeft wel een voordeel: Plenty vrouwen die op zoek zijn naar een westerse jongeheer. Ik kan wel leven met een leugentje voor een paar dagen...................


:D :D :D

Mark Andropov

Mario
24-07-2001, 09:51
We kunnen ook proberen zonder te betalen binnen te geraken natuurlijk.

phreak
24-07-2001, 09:53
De russische GP is de GP van de toekomst.

Vrouwen op zoek... das eens wat anders dan hier in europa hé.
Dus als ge der ene gaat zien, pak dan die van Rusland en laat madam thuis héhéhé.

Yannick
24-07-2001, 19:56
De GP in Spa is nog nooit uitverkocht geweest.
Men kan er altijd de dag zelf aan de ingang nog tickets kopen.
Dat de prijs zo hoog ligt is gewoon dankzij Bernie.
mja, de staanplaatsen ja, mor omda daar geen nummers op staan blijven ze die kaarten verkopen tot we in elkaars nek zitten!
zittribunen in spa zijn altijd uitverkocht en ik denk dat we da hier bedoelen!

Bernie
24-07-2001, 20:11
Juist Yannick. De tribuneplaatsen waren al uitverkocht vanaf begin november 2000. Want toen al moest ik blij zijn met wat ik nu heb nl een tribuneplaats Zilver 8 (genummerd met scherm).

Bernie
24-07-2001, 20:17
En inderdaad Sennake Bernie en Bernie zijn niet dezelfde waar we het over hebben. Maar eigenlijk feitelijk zie ik mij ook liever als Bernie ......... (kan in bernie in Bernie veranderen ?????????)