PDA

View Full Version : Sebring 12 Hours


Werner333
22-02-2003, 14:26
Ha Sebring nadert. In afwachting de deelnemerslijst (http://www.imsaracing.net/imsa.cfm?h=/2003/events/sebring/header.htm&p=/2003/events/sebring/entrylist.htm).
En een planneke (http://www.imsaracing.net/2003/events/sebring/maplarge.jpg) van het circuit voor zij die hun weg niet weten. :D :D :D

Scapa
22-02-2003, 14:48
Kemel op de deelnemerslijst ze :D :

Anthony Kumpen / Hasselt, The Netherlands

:frusty: :fight:

Werner333
22-02-2003, 14:57
LOL. Ik heb ze al een mailke gestuurd om het aan te passen.

Mark
22-02-2003, 16:24
Originally posted by stijnconinx
Kemel op de deelnemerslijst ze :D :

Anthony Kumpen / Hasselt, The Netherlands

:frusty: :fight:


Whoohahaha...........de wens is vader van de gedachte. Staat toch mooi zo :D :D

Mark
22-02-2003, 16:31
Ik ben zeer benieuwd naar deelnemer 15, John Nielsen met zijn DBA4S (eigenlijk een Reynard 02S, nooit afgemaakt door de fabriek).

Tijdens de laatste test op Jerez draaide hij een 1.32, das leuk maar als je weet dat Herbert diezelfde dag met zijn Bentley op het cicruit met een low-fuel run een 1.31,1 draaide dan is de LMP675 van Nielsen spectaculair snel.

Volgens Nielsen zit er nog meer in het beestje, was pas een van de eerste testritten

Mark
05-03-2003, 18:32
de foto's van John Nielsen met zijn DBA4S, wellicht de gevaarlijkste outsider.................

http://fastdetails.com/details/pics/DBA675Jerez3.jpg

http://fastdetails.com/details/pics/DBA675Jerez4.jpg

http://fastdetails.com/details/pics/DBA675Jerez1.jpg

http://fastdetails.com/

Mistery
05-03-2003, 19:33
Schoon fotomateriaal, maar wat wil je...ze zijn afkomstig van John Brooks !

Enne...wie was er zaterdag aanwezig bij de persvoorstelling van de Pagani Zonda GR ... ? Juist ja...John Brooks himself. En zo heeft Werner uiteindelijk es een woordje kunnen praten met een groot idool van hem.

Mark
05-03-2003, 19:49
yep, daarbij fastdetails lopen niet de minste rond.....................

Werner, tips gekregen? :D

Werner333
05-03-2003, 19:51
Tips? Jawel hoor.
Zoals: Pas op met vrouwen. Ze zijn alleen op je geld uit. :D :D :D

Mistery
05-03-2003, 19:55
Zoiets moet ge eigenlijk niet tegen een Nederlander zeggen hé, Werner, die zitten al meer op hun geld dan op hun vrouw :D :D :D , maar eigenlijk is da een beke :Offtopic: hier...

Werner333
05-03-2003, 19:57
Originally posted by Mistery
maar eigenlijk is da een beke :Offtopic: hier...

Correct. Mijn excuses. ;)

Mistery
05-03-2003, 20:00
Ik bedoelde daarmee wel hetgeen ik zelf gepost had, maar 't is fijn dat jij je excuses aanbiedt voor mijn ondoordachtzaamheid :D

Mark
05-03-2003, 20:32
Originally posted by Mistery
Zoiets moet ge eigenlijk niet tegen een Nederlander zeggen hé, Werner, die zitten al meer op hun geld dan op hun vrouw :D :D :D , maar eigenlijk is da een beke :Offtopic: hier...

effe :Offtopic: reageren, het is oostenwind en heb net een heerlijke scheet gelaten, ruik je hem al Mistery? :D :D

Zo, nu terug naar de 12H of Sebring, bring it on..........

Mark
05-03-2003, 20:39
Nou de Lister LMP is tijdens de test op Dijon al sneller dan de Dome van Lammers. Om precies te zijn, 1.3 sec. sneller dan de pole-tijd van Lammers vorig jaar.

Op ouwe bandjes en kleinere restrictors, Sebring is wellicht wat vroeg.............maar juni niet :D

Info zojuist gelezen op Dailysportscar

Mark
06-03-2003, 23:33
So how quick is a 1:32.0, around Jerez? Paddock rumours suggest that Bentley have set a 1:31.1 at the Spanish track, on qualifiers, while Audi’s best this year is a 1:31.7. However, Nielsen was three tenths up on his best time part way round another lap, so perhaps a mid 1:30, on race tyres, was achievable by Big John and the DBA4-03S.
http://www.agp49.dial.pipex.com/news/news0121.htm = DSC ;)

Er hangt iets in de lucht......................

joost
11-03-2003, 15:13
1. Pirro, Lehto, Johansson, Audi R8 (LMP 900), 1:48.489.
2. Kristensen, Capello, Smith, Bentley Speed 8 (LMP 900), 1:48.580.
3. Brabham, Herbert, Blundell, Bentley Speed 8 (LMP 900), 1:48.649.
4. Biela, Werner, Peter, Audi R8 (LMP 900), 1:49.235.
5. Kane, McCarthy, Salo, Audi R8 (LMP 900), 1:50.377.
6. Theys, van de Poele, Lienhard, Dallara-MG (LMP 900), 1:51.297.
7. Magnussen, Matthews, Goossens, Riley & Scott MkIIIC-Yates (LMP 900), 1:51.998.
8. Dyson, De Radigues, Block, Lola EX257-MG (LMP 675), 1:52.292.
9. J. Field, Durand, Dayton, Lola EX257-MG (LMP 675), 1:53.114.
10. Nielsen, Shimoda, DBA4-03S-Zytek (LMP 675), 1:53.256.
11. Beretta, Papis, Jeannette, Panoz LMP01 (LMP 900), 1:54.017.
12. C. Field, Sutherland, Macaluso, Lola B2K10-MG (LMP 900), 1:56.817.
13. Lewis, Drissi, Cosmo, Riley & Scott MkIIIC-Lincoln (LMP 900), 1:57.672.
14. Campbell-Walter, McKellar, Lister Storm LMP (LMP 900), 1:59.170.
15. Collins, Gavin, Pilgrim, Chevrolet Corvette C5-R (GTS), 1:59.031.
16. Fellows, Freon, O’Connell, Chevrolet Corvette C5-R (GTS), 2:00.061.
17. Davidson, Turner, Burt, Ferrari 550 Maranello (GTS), 2:00.533.
18. Enge, Kox, Davies, Ferrari 550 Maranello (GTS), 2:00.974.
19. Naspetti, Schiattarella, Cecotto, Ferrari 550 Maranello (GTS), 2:01.952.
20. Konrad, Seiler, Nearn, Saleen S7R (GTS), 2:02.098.
21. Weickardt, Belloc, Altenburg, Dodge Viper GTS-R (GTS), 2:06.371.
22. Hindery, Baron, Lieb, Porsche 911 GT3 RS (GT), 2:07.207.
23. Luhr, Maassen, Porsche 911 GT3 RS (GT), 2:07.243.
24. Mowlem, Stanton, Jonsson, Porsche 911 GT3 RS (GT), 2:07.250.
25. Fitzgerald, Jo. Policastro, Ja. Policastro, Porsche 911 GT3 RS (GT), 2:08.903.
26. Borcheller, Kelleners, Lazzaro, Ferrari 360 Modena (GT), 2:08.995.
27. Franchitti, Bennett, McGarrity, Ferrari 360 Modena (GT), 2:09.094.
28. Collin, Shep, Lloyd, Porsche 911 GT3 RS (GT), 2:09.112.
29. Bucknum, Willman, McMurry, Pilbeam MP91-Willman 6 (LMP 675), 2:09.183.
30. Buckler, Pace, Salazar, Porsche 911 GT3 RS (GT), 2:09.215.
31. Schrom, Ehret, Rice, Porsche 911 GT3 RS (GT), 2:10.483.
32. Said, de Quesada, Gabel, BMW M3 (GT), 2:10.559.
33. Gleason, Bunting, Porsche 911 GT3 RS (GT), 2:10.836.
34. Rosa, Caffi, Chiesa, Porsche 911 GT3 RS (GT), 2:11.093.
35. Pescatori, Gregoire, Babini, Ferrari 360 Modena (GT), 2:11.170.
36. Whitehead, Zacharias, Davis, Porsche 911 GT3 RS (GT), 2:12.772.
37. Hugenholtz, Simon, Schoote, Spyker C8 Double 12R (GT), 2:13.532.

_
Contents Copyright © dailysportscar.com. All Rights Reserved.
_

Mistery
11-03-2003, 15:55
De Spyker dus voorlopig op zijn vertrouwde positie ...

Jan
11-03-2003, 16:30
En de Lister blijkbaar met de Stormwind van voren...

jan

joost
14-03-2003, 09:09
Bentley wint de eerste veldslag voor Audi en MG, de rest volgt...

A.J.
14-03-2003, 19:56
BENTLEY gediskwalificeerd na kwalificaties wegens onreglementaire diffusor!!!
Zou toch niet mogen voor zo'n team.
De Audi's zijn nu terug de grote favorieten

Werner333
14-03-2003, 21:15
Ja dat is toch wel ne serieuze blunder.

Werner333
15-03-2003, 19:09
Didier Theys aangereden. Wagen wordt hersteld, maar verliest wel veel plaatsen.

joost
15-03-2003, 20:57
je kan de wedstrijd op de in streaming radio volgen alsmede via het leaderbord. Op dsc;net zijn ieder uur updates en foto-galleries,
Ik stel voor hier een 'chat' via de paddock te houden onder de aanwezigen of via msn??

joost
16-03-2003, 08:28
Woaw mannen want een enthusiasme voor Sebring... :-;
Ik bedank Bart voor de MNS-conversatie en trek vlug wat conclusies uit de race:

Audi blijft Audi en is dus favoriet voor Le Mans
Idem Corvette, al viel er wel een uit...
de Radigues won de (zwakke) 675-klasse, maar hij won...
Porsche en Ferrari kunnen een lekker gevecht tetoon spreiden in de GT`
Panoz is, samen met Theys, de best of the rest, mooie prestatie
TVR maakte een degelijk debuut in GT
Ik ben moe

Joost

Werner333
16-03-2003, 13:15
Ja zeg, ik was niet thuis he. ;)
In het laat effe nog wat meegepikt.
Prachtige race.
Ik had toch gedacht dat de Bentleys sterker uit de hoek gingen komen. De Audi's hebben echter de speed nog in zich.
De prestatie van Theys en VDP is ook niet mis. Na een vroeg ongeluk zo terug komen, knap.
De 36 R&S van oa. Goossens was aan een knappe race bezig maar een of ander probleem dwong hen tot opgave. Spijtig want een podium zat er zeker in.
De Radigeus zijn klasse overwinning heeft misschien niet 'de' uitstraling van een grote zege maar hun race was wel knap.
Afgebroken ophanging herstellen, een beginnend brandje in de pits, en dan toch nog blijven gaan en een goed resultaat overall neerzetten.
In GTS heersen de Corvettes en Ferrari heeft duidelijk nog een lange weg te gaan.
GT wordt een toffe klasse met de gevechten tussen Ferrari en Porsche.
Ik zou zeggen meer van dit, en dan vooral in Le Mans.

Werner333
20-03-2003, 21:21
Om af te sluiten nog wat muziek (http://home.earthlink.net/~hayeska/SebringSample2.mp3) uit Sebring. :p