PDA

View Full Version : De meeting van vandaag (21-7)


Oneliner
21-07-2001, 20:31
12 man, best wel een groot succes.
We (ik toch zeker) hebben ons kostelijk geamusseerd.

Een kwartier qualificaties gereden, waar oneliner (:p) de snelste tijd reed, en dus als laatste mocht vertrekken. (ik post morgen de exacte uitslagen wel es)

We hadden afgesproken dat de traagste eerst mocht vertrekken, en de snelste als laatste.

Dankzij onze goeie vriend sennake waren wij beide al vroeg op achtervolgen aangewezen, nadat sennake wel een heel groot gat hield me zen voorganger... :p

Morja, dan maar al vechtend naar voren gereden, tot vlak achter alain.

Dus proficiat voor alain me zen overwinning.
Aja, volgens et papier had ik de snelste jaartijd :p

twaren overgins nieuwe karts, en een nieuw parcours.

Vervolgens iets gaan drinken in een ierse pub, waarna iedereen trug naar huis vertrok.

Kvonnet een zalige meeting en ZEKER voor herhaling vatbaar. Volgende keer zouden we trouwen een echte race-formule rijden.

Zoals meestal, hadden de afwezigen weer ongelijk.
Morgen post ik waarschijnlijk de tijden, en laat ik al iets meer weten over die race-formule.


groetjes

TiBo
21-07-2001, 20:39
Een bende toffe gasten !!
Er volgen nog mooie momenten ;)

nooll
21-07-2001, 20:48
Ik sluit mij volledig aan bij One...
Voor mijnen eerste keer was da wel kicken de eerste rondjes
en de eerste 2 meter, want toen zat ik al in de muur...hehe

Maar toch wast super...

en RobbyNio,
bedankt voor de twee accidenten waar ge aan de basis lag...:) :mad: :)
neenee, de eerste keer wast mijn fout


Nooll

nooll
21-07-2001, 20:51
Originally posted by TiBo
Een bende toffe gasten !!
;)


Ja echt allemaal coole kerels,
had ze me allemaal anders voor gesteld van uiterlijk maar toch...
Echt nen toffe groep...


Nooll

Finish
21-07-2001, 20:56
Voor zover het nodig wordt geacht bied ik nu mijn opperste welgemeende excuses aan voor mijn afwezigheid, maar zoals van tevoren aangekondigd kon ik gewoon niet aanwezig zijn op dé Paddock-hoogdag.

Reden: de datum: 21 juli. Is een jaarlijkse gewoonte om dan met de familie nekeer samen te komen, en ondermeer de verjaardag van m'n grootmoeder te vieren, haar 80ste dan nog wel :p
Ook de uitgelezen dag want niemand werkt op de 21ste en scholen zijn dicht. Dat die 21ste nu 'gvd' juist op de paddockmeeting moest vallen...

anyway, genoeg verontschuldigingen, ik had er in feite moeten zijn, maar ik kon niet. Daarom heb ik een leuk voorstel: laat mij nekeer de datum van PaddockMeeting III bepalen :)

Voor de rest hoop ik dat deze meeting de paddock weer een stap hogerop heeft gebracht. Als we zo verdergaan (2de meeting, 12 man) zitten we binnen een dik jaar wie weet aan een volle bus paddockers :)

Yours Sincereley,

Finish

TiBo
21-07-2001, 20:59
Verontschuldigingen totaal overbodig, dudeski !
We hebben je wel gemist :(

Sennake
21-07-2001, 21:23
Euh, nie voor het één of het ander, beste Finish, maar Meeting III WAS vandaag dus eh! De eerste meeting zijn we namelijk gaan karten in Mol en waren Oneliner, Mario, Johan en ikzelf al van de partij. 't Zijn maar statistieken maar just is just eh!
Enne... de datum van de volgende meeting (nr IV) LIGT al vast, want op 8 september gaan we met zijn allen naar Francorchamps. We hebben vandaag afgesproken om bijeen te komen op de carpool parking aan het klaverblad van Lummen en van daaruit met een minimaal aantal auto's naar Spa te karren (ongeveer 3 kwartier rijden van daaruit). De rest qua informatie volgt uiteraard op tijd en stond.
Ook zou ik aan Mario en Werner willen vragen om eens bijeen te komen om die wandeling en het historisch "programma" op poten te stellen. Ik zou graag een soort "reisgids" willen maken met de meest markante en historische punten op deze wandeling.
Tenslotte wil ik je dan toch nog de mogelijkheid gunnen om de datum vast te leggen van Meeting V, beste Finish. Dus : aan jou de eer (wel dien je te weten dat er al stemmen opgingen van oktober-november en van een echt grand-prix gebeuren op de Noorderlaan, maar er ligt nog niets vast...)

Finish
21-07-2001, 21:53
Paddock Meeting V wordt dus hoogstwaarschijnlijk iets in de herfstvakantie. En deze keer gaan we er nekeer goed vroeg bij zijn om een datum vast te leggen waar ik mij eens lekker naar kan schikken ;)

Oneliner
21-07-2001, 22:03
Die Race-simulatie die ik dus bedoelde, bestaat uit:

10 minuten training
10 minuten Quali's
20 minuten race

Champagne + podium + Troffee uitrijking.

Kzeg ineens de prijs erbij: 1850 MAX pp
hoemeer vollek, hoe lager de prijs.

Bij deze weet ineens iedereen de prijs en de "hoezitetinelkaar"

Dusja, probably een van de 2 weekends van de herfstvakantie, aan u de keus finish.

Mario
21-07-2001, 22:35
Ja, 't was plezant.
:)

TiBo
21-07-2001, 22:46
Originally posted by Oneliner
Die Race-simulatie die ik dus bedoelde, bestaat uit:

10 minuten training
10 minuten Quali's
20 minuten race

Champagne + podium + Troffee uitrijking.

Kzeg ineens de prijs erbij: 1850 MAX pp
hoemeer vollek, hoe lager de prijs.

Bij deze weet ineens iedereen de prijs en de "hoezitetinelkaar"

Dusja, probably een van de 2 weekends van de herfstvakantie, aan u de keus finish.

Ik vind persoonlijk 1850,- voor 40 min. carting veel geld. Zeker als je weet dat je voor 15 min. 450,- betaald. Voor 1350,- rij je dan 5 min. langer en kan je nog steeds de sessies opdelen in training, quali, race. Voor mij hoeft die champagne en die beker er niet bij. Het is toch puur voor de fun hé ?!
Begrijp me niet verkeerd, ... als er beslist wordt om deze formule te nemen ben ik nog steeds van de partij ... ik vind echter dat we zulke zaken in groep moeten uitpraten.

Oneliner
21-07-2001, 22:56
het is ook maar ee nvoorstel hé, en tis ni de bedoeling dat we nu ALTIJD die race formule moeten nemen.
gewoon eens 1 malig, zou ik het wel fun vinden.

Tis toch fijn, zo eens me champagne spuiten....


morja, das mijn meniçng

Bernie
22-07-2001, 11:36
Leg dien datum zo snel mogelijk vast. Zodat ik me er naar kan schikken. Helaas kon ik er gisteren niet bij zijn en ik zal u daar vlug de redene van geven. Mijn zoonje van 2 jaar had de watterpokken, en mijn ander zoontje (van 3 maanden) heeft dat ondertussen ook gekregen. En vermits we al een paar nachten slecht geslapen hebben wilde ik mijn vrouwtje niet overbelasten met twee (van de drie) zieke kinderen. Want het is per slot van rekening ook weekend voor haar............. Ze is wel in de week thuis , maar dan staat ze er ook alleen voor (tot 's avonds) Dus de volgende keer hoop ik er dan toch bij te zijn.

Werner333
22-07-2001, 11:37
Wel het was fantastisch.
Alhoewel mijn race niet om over naar huis te schrijven was.:D
Enkele nieuwe gezichten gezien. En alweer allemaal toffe gasten.:cool: De Paddock groeit en rules:)

Sennake, voor de meeting in Spa stel ik voor om eens op nen avond de voorbereiding te doen.

Die 1800 Bef is wel veel maar er is nen trofee en champagne bij.
En voor ne keer mag da wel. I'll be there.

Oneliner
22-07-2001, 18:33
Uitslagen staan hier: http://www.oneliner.f2s.com/karting.htm

RoBByNiO
22-07-2001, 19:06
twas wel neig en kwas dus laatstes...

en nog is sry nooll voor die keer...

en finish was er ni spijtig

en heb rugpijn van te karten

RoBByNiO
22-07-2001, 19:07
da me die champagne is wel goe ma moogde uwen eigen champagne ni meebrengen

Bernie
23-07-2001, 20:10
1850 Bfr de man (hoe meer volk hoe goedkoper) Met hoeveel man moeten we zijn om 1850 Bfr te betalen ???? En met hoeveel man moeten we dan zijn om 1350 fr te betalen ?????????

Oneliner
23-07-2001, 20:14
het zit as volgt:

1500fr pp + 3500 gespreide kosten.
aangezien we minimum me 10 moeten zijn, kan er max 350 pp bijkomen (1850 dus), dus as we me meer zijn (max 15) dan is et goedkoper.

nooll
24-07-2001, 00:34
ja oke, ik vind het ook wel duur want eigenlijk is het ongeveer 600Bef meer voor 10 min meet karten, maar dan heb je natuurlijk ook wel "Een echte Race".
met safety car en da gedoe!
Kben dan wel akkoord voor da ne keer te doen maar dan maar voor 1 keer anders worden de meetings wel vrij duur!
Maar da heb ik er dan wel voor over ge amuseerd u bere goed...

nooll

robbyNio> Tis u vergeven zenne!

Mario
24-07-2001, 10:13
Ja mannen, noem mij spelbreker of al wat ge wilt, maar da's mij te duur.

Ik vind het heel plezant om eens te karten met jullie, maar ik zal altijd wel een van de tragere blijven, vrees ik en dan volstaat voor mij de formule die we tot nu toe hanteerden. Ik heb geen zin dubbel zoveel uit te geven om toch maar als laatste of zo te eindigen.

Maar bij deze toch veel plezier gewenst. Misschien kan ik komen kijken, valt nog te bezien.

Alain
24-07-2001, 12:58
Ja mannen, ik heb me ook goed geamuseerd. Het was echt tof om de gezichten achter al die namen te zien. We spreken al maanden met elkaar zonder te weten tegen wie we het hebben. De karting was idd tof en vermoeiend na een nachtje doorzakken:D
Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik 8 september aanwezig zal zijn maar die meetings zijn alleszins voor herhaling vatbaar.
Btw, als Imola toch zo goedkoop is in vergelijking met andere GP's, kunnen we daar volgend jaar of in 2003 met een bende niet naartoe gaan ? Het is maar een idee.

TiBo
24-07-2001, 13:52
Originally posted by alain
(...)Btw, als Imola toch zo goedkoop is in vergelijking met andere GP's, kunnen we daar volgend jaar of in 2003 met een bende niet naartoe gaan ? Het is maar een idee.

Prachtig idee! Dat zou echt de max zijn! Er zijn echter een hoop organisatorische problemen. Wie is er vij? Wat gaat dat kosten? Hoe gaan we?
Ik droom echter stilletjes met je mee! We komen er zeker nog op terug :)

Sennake
24-07-2001, 19:14
Wie is er vrij? Daar kan ik uiteraard niet op antwoorden, maar het zal een kwestie zijn van "congé" pakken voor de werkenden onder ons, en van "brossen" voor de schoolgangers vrees ik...
In elk geval is het de bedoeling ALS we gaan, dat we woensdag vertrekken (ten laatste!) en maandag terug zijn.
Wat dat gaat kosten, daar heb ik een beter idee over. Ik heb in 1995 ongeveer 10.000 fr betaald (dat was een busreis + 3 hotelovernachtingen in Rimini). Het ticket was 1500 fr. Laat ons nu even veronderstellen dat we met 5 man zijn en dat ik rij (of om beurten het stuur overnemen). Kosten van het traject : ongeveer 3000 fr (tunnels + peage in Italië) + nog eens 6000 fr diesel (3 bakken diesel moeten volstaan). Laat ons afronden en zeggen dat de reis 10.000 fr kost voor een volle auto, dat is dus 2000 fr de man. Hotel (4 overnachtingen voor 5 man op 2 of 3 kamers denk ik) zal ongeveer 25.000 fr kosten, dus 5000 fr de man. Eten moet je overal dus dat tellen we niet mee. En dan de tickets : ik ga er van uit dat ze toch wel minimum verdubbeld zullen zijn in prijs, dus neem 3000 fr de man. Totaal : 2000 + 5000 + 3000 = 10.000 fr de man, en dat is wat ik 6 jaar geleden betaalde ZONDER ticket! Conclusie : DOEN, en 10.000 fr sparen, want daar heb je in Spa bijlange GEEN weekend ticket voor hoor! En Imola is nog iets anders dan Spa, zeker voor de Tifosi onder ons!

nooll
24-07-2001, 19:24
Ja ik vind da een bangelijk goed idee,
kheb nog nooit een f1 gp gezien dus ja...

Ik denk nu wel dat tegen 2003 iedereen al wa heeft kunnen "sparen" voor da geld
Kdenk ook dat iedereen vant forum die nu al member is, dan al wel 18 is zeker??
denk ik toch..
Dus zal brossen ni echt een groot probleem vormen,ofwel?

tegen dan heb ik trouwens ook al de auto van thuis gekregen dus kan ik gerust rijden(alhoewel da ni echt te betrouwen valt!!:D :D :D )
Maar ik zien da zeker zitten voor daaar naar toe te gaan...

Nooll

Alain
25-07-2001, 11:37
Een alternatief is ook nog met het vliegtuig. Met Ryanair vlieg je voor ca. 2000,- bef heen en terug naar Italië. Voorlopig landen ze enkel in Venetië en Pisa maar het schijnt dat er tegen het einde van dit jaar nog 6 bestemmingen bijkomen.
Voor ticketinfo is het blijkbaar nog iets te vroeg maar aan het einde van het seizoen moet er voldoende info beschikbaar zijn en kunnen we al iets concreter te werk gaan.

Bernie
25-07-2001, 17:43
'k Zal eens kontakt opnemen met de Ferrari-club van Genk. Daar kan ook iedereen mee op reis naar Imola voor nog geen 10.000 bfr bus logie's met ontbijt tickets + bezoek aan het Ferrrari-museum (of is dat al te duur ???????????)

Sennake
25-07-2001, 18:13
Been there, done that.
Op eigen houtje is toch plezanter...

krikke
26-07-2001, 17:02
ik wist van toeten of blazen. Daar in Salou had ik wel eens gaan surfen, maar was vergeten om mijn favorieten in een mapje tezetten zodat ik ze van ginder ook zou kunnen gebruiken. Ik zal alvast de volgende meeting in mijn agenda zetten. By the way, het weer viel daar tamelijk mee in Spanje, maar die gekken vragen 800 fr voor 5 (ja vijf) minuten karten in een oldtimer kart. Het circuit is wel ok, maar van tijdsmeting hebben ze daar nog niet gehoord, lol. Tot dan!