Log in

View Full Version : mini cooper s3 evo II !?!?!???....

vinnie belcar
02-03-2003, 17:30
Ja jongens en meisjes, ge ziet het goed, wij leven nog..... en hoe???? ewel dat vertel ik jullie eens in het kort:

Eerst en vooral ...... de mini zal er terug schitterend uitzien, onze hoofdsponsors INTER OFFICE SELEKT EN BAVIK zijn terug van de partij, die dakpannen zullen jammer genoeg niet meer op het dak liggen... wij zijn nog op zoek naar vervanging, maar zoals overal is het niet gemakkelijk, zelf niet met de mini, dus jongens als jullie nog iemand kennen die wil participeren in het miniprojekt, ge kent mijn e-mail adres hé..... btw, wij staan uitgebreid op foto in de nieuwe "opgezet" van februari, welleswaar in de oude configuratie...... oude....... dit wil zegen dat er een nieuwe is ook..... é vaneigens is er een nieuwe... jullie zullen terug kunnen kweilen en de topjes van jullie vingers aflikken als jullie het nieuwe bodywork zullen zien van de mini evo II . Erik heeft hem terug volledig laten gaan, en ge weet allemaal dat zijn fantasieen soms ver kunnen gaan..... wait and see...... you ain't seen nothing yet..... :D . De concurentie zal versteld zijn..... Dus aerodinamisch word het een andere wagen, dit wil zeggen betere wegligging, en dat mocht wel , want het was hard werken in die wagen om snel over het circuit te vliegen.
Technisch komt er zoals reeds vorig jaar gezegd een sequensele bak in en een klein beetje meer power. Wij rijden dus het ganse belcarkampioenschap, en als er nog één of andere sponsor bij komt rijden wij waarschijnlijk de 2003 miles van francorchamps, maar eerst moeten wij nog een beetje centen zien te vinden.

Zo dat was zo het grootste nieuws vanuit oostende en kortrijk, wij beginnen er wel terug zin in te hebben om met ons wagentje over het circuit te vliegen.....

groetjes
Vinnie from the amazing mini... :p

moore
02-03-2003, 17:49
en vinnie al een gedacht wanneer wij je mini krijgen te zien op het circuit van zolder? :p

vinnie belcar
03-03-2003, 14:27
Originally posted by moore
en vinnie al een gedacht wanneer wij je mini krijgen te zien op het circuit van zolder? :p

we gaan terug proberen om het geheim zo lang mogelijk te bewaren....., dus trekken wij terug naar het buitenland om de eerste tests te doen. ;)

laurent
04-03-2003, 00:17
en waar naar t buitenland? en wanneer? :)

Sennake
23-03-2003, 21:40
Originally posted by vinnie belcar
we gaan terug proberen om het geheim zo lang mogelijk te bewaren....., dus trekken wij terug naar het buitenland om de eerste tests te doen. ;)

Vandaag mag je alvast de nieuwe "livery" zien (op vraag van Vinnie eh, dit zijn geen "spiontekeningen" dus!) :

http://www.depaddock.eu/sennake/mini_2003.jpg

R@ce@holiC
23-03-2003, 23:05
cool vooral die groene geanten , maar euh , komen er nog meer sponsors op of blijft ie zo zwart? :) Waar is al da groen naartoe? :(

vinnie belcar
23-03-2003, 23:05
dank u sennake, ja ik ben zo goed nie in computerkes dus liet ik sennake maar de tekeningen op het net zetten, dus zo zal hij er ongeveer uitzien, mits nog enkele kleine detailveranderingen.

groetjes vinnie.

Voor de liefhebers zal de wagen nu zaterdag op de grote markt van harelbeke staan bij de start van de wielerwedstrijd "de e3 prijs". Dit voor de mensen die hem echt willen zien. Als er hem iemand gezien heeft , heef uw mening, geen probleem, maar als het kan zouden we graag hebben dat er nog geen foto's op het net komen. Dan is de verassing nog zo groot de eerste wedstrijd. Dank u

Vinnie

vinnie belcar
23-03-2003, 23:07
Originally posted by R@ce@holiC
cool vooral die groene geanten , maar euh , komen er nog meer sponsors op of blijft ie zo zwart? :) Waar is al da groen naartoe? :(

het is geen zwart maar het donkergrijs van de mini cooper s.

R@ce@holiC
23-03-2003, 23:08
ahzo , thnx for clearing that out ;) maar euh , zo weinig groen dees jaar? :)

Beemer
23-03-2003, 23:09
Ziet er alvast zeer goed uit!
Vinnie uwe sig, daar is idd een probleem mee, ik los dat zo snel mogelijk op.

vinnie belcar
23-03-2003, 23:10
Originally posted by R@ce@holiC
ahzo , thnx for clearing that out ;) maar euh , zo weinig groen dees jaar? :)

ja, wij wilden er terug een totale andere look aan geven, en wij hebben ons geinspireerd op de mg's van in lemans vorig jaar grijs met groen. :rolleyes:

vinnie belcar
23-03-2003, 23:12
Originally posted by Beemer
Ziet er alvast zeer goed uit!
Vinnie uwe sig, daar is idd een probleem mee, ik los dat zo snel mogelijk op.

dank u beemer, ja en hij zal binnekort moeten bijgewerkt worden ge, ...... die nieuwe kleuren....... :p als ge da wilt ge natuurlijk..... :confused:

R@ce@holiC
23-03-2003, 23:12
Originally posted by vinnie belcar
ja, wij wilden er terug een totale andere look aan geven, en wij hebben ons geinspireerd op de mg's van in lemans vorig jaar grijs met groen. :rolleyes: Ahzo... :confused: :frusty: :D

vinnie belcar
23-03-2003, 23:14
zeg, en hebben jullie niet opgemerkt dat er gelijk een stuk van die deuren is, of stelen jullie je daar geen vragen over ,,,,,,??????

PJ46
23-03-2003, 23:19
Volgens mij klopt dat bovenaanzicht nie echt...

vinnie belcar
23-03-2003, 23:22
Originally posted by PJ46
Volgens mij klopt dat bovenaanzicht nie echt...

:D :D :D :D oe da get weet, heel goed opgemerkt.........denk dtm...........

moore
24-03-2003, 08:21
vinnie en al de jongens daar jullie hebben zo te zien weer prima werk geleverd, zal nu nog dagen vol ongeduld zijn maar die zeker beloond zullen worden :)

Beemer
24-03-2003, 09:41
Deuren die naar boven openklappen???

Jan
24-03-2003, 09:50
Monsters horen eigenlijk groen te zijn :mad:

jan

vinnie belcar
24-03-2003, 10:38
Originally posted by jan
Monsters horen eigenlijk groen te zijn :mad:

jan :p :p :D :D ;) das ne goeden....

vinnie belcar
24-03-2003, 10:42
Originally posted by Beemer
Deuren die naar boven openklappen???

niet overdrijven hé, daar gaat de n auto nie raper van, geen johny toestanden, alles wat er aan de wagen veranderd is , is om hem te verbeteren en toevallig ziet hij er daardoor ook beter uit.

vinnie belcar
24-03-2003, 10:44
Originally posted by moore
vinnie en al de jongens daar jullie hebben zo te zien weer prima werk geleverd, zal nu nog dagen vol ongeduld zijn maar die zeker beloond zullen worden :)

Hallo lindake, zeg kunde hij ne keer een mailke sturen naar mijn adres v.beernaert@pandora.be dan sla ik het op voor in de toekomst, want k'wil u nog teen en tander vragen.

thanks ;)

moore
24-03-2003, 12:34
oke vincent de mail komt eraan :)

Bart.Vandecavey
24-03-2003, 21:27
Ik heb op een Mexicaanse (dacht ik toch) site info en nieuwe (wel van vorig jaar uiteraard) foto's gevonden van de mini

http://www.mundomini.com/

Beemer
24-03-2003, 21:31
Jaja de Mini is zelfs gekend in mexico! Ze hebben er zelfs heel veel foto's van!