PDA

View Full Version : alles over gp Australië


yvdp
07-03-2003, 18:39
Naar aanleiding van volgende uitspraak toch ff nieuwe thread openen.
Originally posted by Bam-Bam
Ik vraag me af wat het nut van de zaterdagquali nog zal zijn...Omdat men tussen de zaterdagquali en de race niet meer mag bijtanken zullen de wagens op zaterdag toch veel zwaarder zijn en zullen de tijden toch nauwelijks nog wijzigen? Goe bezig max mosley!
Ben ik het niet echt mee eens. Volgens mij gaat Schumi niet echt tevreden zijn met zijn 4de tijd. wat hij overigens verklaarde na zijn tijd. Ook de andere Schumacher gaat niet vanop de 16de startplaats willen starten. We gaan dus nog vanalles zien denk ik, hoop ik.

Oneliner
07-03-2003, 18:42
Das trouwens gigantisch gissen. Voor hetzelfde geld rijdt schumi zen quali's met een lege tank en komt hij de 2e ronde van de race binne, heeft hij geen verkeer het eerste gedeelte van race en kan hij zo nog winnen.

Er zijn wel 100'en scenario's mogelijk ivm de quali's

yvdp
07-03-2003, 18:45
tja, maybe wel. Maar als de McLarens dat niet doen. En ze vertrekken met een volle tank, waarschijnlijk maar 1 pit-stop, dan zijn ze echt wel hard te kloppen. Trouwens, barrichello staat daar ook nog hé. En die gaat echt zen plaats niet meer afstaan. Het mag zelfs niet meer...
inderdaad oneliner, 100'en scenario's. een resultaat op voorhand pronostikeren zal lastig zijn denk ik.

Oneliner
07-03-2003, 18:53
Dermee, tis dat wat ik wil zeggen hé.
Het zal gissen blijven tot tijdens de race om te zien welke strategie men zal toepassen :)

Sennake
07-03-2003, 19:15
Zaterdagmorgen om 8.55 uur op La Deux : kwalificaties in uitgesteld relais... Wait and see!

Mark
07-03-2003, 19:50
Originally posted by Sennake
Zaterdagmorgen om 8.55 uur op La Deux : kwalificaties in uitgesteld relais... Wait and see!

Nou daar zie dus niks van, als het goed is ben je dan op weg naar Hannuit ;)

FastFons
08-03-2003, 00:58
Originally posted by yvdp
En die gaat echt zen plaats niet meer afstaan. Het mag zelfs niet meer...


Mijn gedacht zullen ze wel een codetaaltje afspreken, iets in de aard van "Elvis has left the building" of "tis 5 voor 12"...
Dan kan de fia nog niks doen...

FF

Sennake
08-03-2003, 01:05
Originally posted by Marshal
Nou daar zie dus niks van, als het goed is ben je dan op weg naar Hannuit ;)

Ik zal er niet geraken : in de voormiddag met onze voorzitter naar de bank en 's avonds MAK-karting...

Alain
08-03-2003, 01:24
Ik zal sebiet wel rechtstreeks kijken en daarna de tweede race van de V8 Supercars :)