PDA

View Full Version : Korting bij Modelbouw Broux voor onze leden...


Sennake
07-03-2003, 19:19
Ik heb de ledenlijst gisteren afgegeven bij Broux in Hasselt, en De Paddock laten registreren als officële club. In principe zal elk Paddock-member automatisch (althans als we zijn adres hebben) een lidkaart van Broux krijgen waarmee je tot 30% korting kan krijgen op modelbouw artikelen. Als je geen interesse hebt, is er ook niets aan de hand. Je kan je lidkaart dan gewoon bijhouden. De anderen kunnen er hun voordeel mee doen...

Alweer een reden om lid te worden...

De kortingen gaan als volgt :

Normale korting (op modelbouw-artikelen) : 20%
Normale korting (op alles wat GEEN modelbouw is) : 10%

Voorbestellingskorting (als iets nog moet uitkomen en je bestelt het al op voorhand) : 10%

Dus in totaal kan je 30% korting bekomen op modelbouw-kits waarvan je op voorhand een bestelling plaatst alvorens ze verkrijgbaar zijn.

Oneliner
07-03-2003, 19:23
Waaw, Depaddock doet echt moeite voor zijn leden!
Ik was nog geen lid, nu wordt ik het zeker!

Als dit geen mooi gebaar is weet ik het ook niet!

MERCI BROUX

Guido
07-03-2003, 23:42
TOP!

Onze lokale modelbouwclub is als jaar en dag bij Brouwx bekend, dus we krijgen die korting ook. Ik heb ondervonden dat alleen de voorbestellingskorting interessant is. Als je een beetje op zoek gaat, zal je al vlug merken dat de prijzen met 20% korting net dezelfde zijn als de reguliere prijs elders. Soms is het net andersom. Prijzen zijn nu eenmaal een eigenaardig iets. Zeker in modelbouwland :rolleyes:

Echter tof initiatief en als je in de buurt bent en je hebt wat spullen nodig, waarom niet! Klasse :D

Werner333
07-03-2003, 23:51
Tof. Ik ga zeker eens meer naar Hasselt komen nu. ;)

Bezemwagen
08-03-2003, 13:58
en ik rij mee

Guido
08-03-2003, 21:26
Ben deze namiddag - 08-mar-03 - dan nog maar eens naar Broux gegaan om Tamiya Rubbing Compound te kopen en natuurlijk, niet alleen met de compound naar huis gegaan, ook nog eens 2 kits meegenomen :rolleyes: en de 20% korting is natuurlijk altijd mooi "in ze pocket". :D

Beemer
09-03-2003, 10:38
Originally posted by Oneliner
Waaw, Depaddock doet echt moeite voor zijn leden!
Ik was nog geen lid, nu wordt ik het zeker!

Als dit geen mooi gebaar is weet ik het ook niet!

MERCI BROUX


Moehahaha :D:D
Niettemin toch een zeer mooi gebaar! thx paddock en broux

Oneliner
09-03-2003, 17:36
Originally posted by Beemer
Moehahaha :D:D
Niettemin toch een zeer mooi gebaar! thx paddock en broux

Ge moet natuurlijk wel LID zijn hé beemer ;)

jos
16-03-2003, 19:55
Originally posted by Sennake
Ik heb de ledenlijst gisteren afgegeven bij Broux in Hasselt, en De Paddock laten registreren als officële club. In principe zal elk Paddock-member automatisch (althans als we zijn adres hebben) een lidkaart van Broux krijgen waarmee je tot 30% korting kan krijgen op modelbouw artikelen. Als je geen interesse hebt, is er ook niets aan de hand. Je kan je lidkaart dan gewoon bijhouden. De anderen kunnen er hun voordeel mee doen...

Alweer een reden om lid te worden...

De kortingen gaan als volgt :

Normale korting (op modelbouw-artikelen) : 20%
Normale korting (op alles wat GEEN modelbouw is) : 10%

Voorbestellingskorting (als iets nog moet uitkomen en je bestelt het al op voorhand) : 10%

Dus in totaal kan je 30% korting bekomen op modelbouw-kits waarvan je op voorhand een bestelling plaatst alvorens ze verkrijgbaar zijn.

hebben die gasten eigenlijk een website zo zal ik eens snuffelen wat zij in huis hebben :D :D :D :D :D :D

Sennake
16-03-2003, 20:16
http://www.broux.be/

Ferrari Forever
17-03-2003, 13:36
Ik ben al een tijdje op zoek naar één van de recentere F1's van Ferrari ('99 of later) bij voorkeur met Schummi. Schaal 1/18 en 1/43 is allemaal geen probleem, maar ik zoek er eigenlijk eentje op 1/12. Verkopen ze die daar ook ? Idem dito met replica's van f1 helmen op schaal 1/2.

Guido
17-03-2003, 14:19
Revell heeft de F-2002 op 1:12 aangekondigd voor Augustus 2003. Je kan voor deze kit dus nu al een reservatie-bestelling doen, goed voor 30% korting :D

Ze verkopen bij Broux ook replica race helmen. Op diverse schalen, maar of 1/2 er bij zit weet ik niet. Da's precies niet mijnen artikel, maar ik heb er wel al zien staan ginder. Misschien kan je eens telefonisch informeren.

laurent
17-03-2003, 15:56
Seg mannekes, als gijle is naar Broux gaat, kunde dan voor mij is zien ofda ze daar modellekes hebben van ne Laser of ne 470 (boot) (zelfbouw, of reeds opgebouwd of da doet er ni toe)