PDA

View Full Version : Vraag 3 en 4


Sennake
09-03-2003, 10:59
Vraag 3 :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2003/vraag_03.jpg

a) Wie is deze piloot ? (1 pt)
b) Met welke wagen rijdt hij ? (1 pt)
c) In welk jaar is deze foto genomen ? (1 pt)
d) Op welk circuit bevinden we ons hier ? (1 pt)
e) Op welke plaats eindigde deze piloot dat jaar het kampioenschap ? (1 pt)

Vraag 4 :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2003/vraag_04.jpg

a) Welke piloot reed met deze wagen ? (1 pt)
b) Wie was de 2e piloot ? (1 pt)
c) In welk jaartal zitten we hier ? (1 pt)
d) Welke race is dit ? (1 pt)
e) Op welke plaats beëindigde deze combinatie de race ? (1 pt)

Antwoorden vóór de start van de GP van Maleisië!

Good luck!

Sennake
09-03-2003, 15:05
Opgelet : vraag 3 e) is veranderd, om verwarring te vermijden (was dubbelzinnig gesteld). Dus iedereen die al geantwoord heeft mag opnieuw zijn antwoord binnensturen, ik hou rekening met je recentste antwoord.

Met mijn excuses voor het ongemak.

Lambo
09-03-2003, 16:47
Wat is de puntenverdeling bij de vragen?

Kzal in ieder geval iets meer werk hebben om dit op te lossen dan de vorige vraag :)

Sennake
09-03-2003, 18:12
Dat staat op de puntentabel, maar ik heb het nu ook in de vragen verweven...

We zitten dus nog altijd in moelijkheidsgraad 1 (1 punt per correct antwoord), pas vanaf vragen 5 en 6 gaan we naar moeilijkheidsgraad 2 (met meer te verdienen punten).

Obi-Jan
09-03-2003, 18:36
Ok.... tot zo ver mijn voornemen van niks op te zoeken. :rolleyes:

Compleet blanco voor vraag 3....

Jan.
=---

sledge
09-03-2003, 19:36
Bij mij ging het nu redelijk goed, ik heb denkik 9vd10 al goed.

Guido
10-03-2003, 12:37
Voila, ik heb het al zitten... 'k weet alleen welke auto's het zijn, en dan nog, dus dat wordt 14 dagen graven... :frusty:

:D

HHugo
10-03-2003, 20:56
Is de volgorde van de piloten bij vraag 4 van belang; moet je effectief kunnen zeggen wie 1° en wie 2° piloot was?

Sennake
10-03-2003, 21:54
Deze vraag werd me nog al gesteld via email : het antwoord is voor iedereen hetzelfde : ik zou begot niet weten hoe je moet zien wie er aan het rijden is, dus vraag ik het ook niet. Dus : als ik het niet specifiek vraag maakt de volgorde van de piloten niet uit.

Pikant detail is wél dat tot nu toe iedereen die correct antwoordde, de piloten in exact dezelfde volgorde geeft, zonder dat het opgelegd wordt :)

Ondertussen kan ik ook al meedelen dat alle 32 vragen + reservevraag (indien ex equo) opgesteld zijn (ik heb er een paar dagen werk aan gehad maar ik troost me met de gedachte dat jullie er zeker zo lang zullen over doen) en dat er naar het einde toe een paar "krakers" bijzitten. Ik zal af en toe wel een tip aan de vraag toevoegen, om tenminste de zoekrichting aan te geven, wees maar gerust. Maar gemakkelijk zal het niet zijn. De prijs is dan ook navenant...

Sennake
10-03-2003, 21:58
Nog een opmerking die ik al op voorhand wil maken : als ik voorzie dat ik op vakantie of afwezig zal zijn voor welke reden dan ook, en ik in die periode een nieuwe reesk vragen had moeten stellen, zal ik soms 2 reeksen vragen tegelijk online zetten. De bedoeling is dan dat je de eerste reeks tegen de eerste inzenddatum oplost, en de 2e reeks tegen de 2e inzenddatum. Dat je de 2e reeks te vroeg inzendt is natuurlijk geen probleem, maar ik zal er wel op letten dat je email i.v.m. de eerste reeks wel degelijk vóór de eerste inzenddatum toegekomen is, anders telt je antwoord niet.

Iedereen akkoord hiermee?

Werner333
10-03-2003, 22:22
En anders gooi ik de vragen wel online.

HHugo
10-03-2003, 22:31
Originally posted by Sennake
Nog een opmerking die ik al op voorhand wil maken : als ik voorzie dat ik op vakantie of afwezig zal zijn voor welke reden dan ook, en ik in die periode een nieuwe reesk vragen had moeten stellen, zal ik soms 2 reeksen vragen tegelijk online zetten. De bedoeling is dan dat je de eerste reeks tegen de eerste inzenddatum oplost, en de 2e reeks tegen de 2e inzenddatum. Dat je de 2e reeks te vroeg inzendt is natuurlijk geen probleem, maar ik zal er wel op letten dat je email i.v.m. de eerste reeks wel degelijk vóór de eerste inzenddatum toegekomen is, anders telt je antwoord niet.

Iedereen akkoord hiermee?

geen probleem

Guido
10-03-2003, 22:59
Originally posted by Sennake

Iedereen akkoord hiermee?

Yep, geen probleem ;)

FleaBite
10-03-2003, 23:06
Originally posted by Sennake

Iedereen akkoord hiermee?

Natuurlijk!

sledge
10-03-2003, 23:24
Ook hier geen problemen mee...

R@ce@holiC
10-03-2003, 23:43
no problem..

Guido
10-03-2003, 23:48
effkes gespit en... mijn antwoorden zijn verstuurd :D

Jan
10-03-2003, 23:56
Geen problemen mee :)
Maar wat als ik al op vakantie ben, voordat jij je vragen hebt gesteld? :D

jan

Mark
11-03-2003, 00:07
akkoord met de regels.

Maar ik speel mee met de olympische gedachte, meedoen is belangrijker dan winnen.

Obi-Jan
11-03-2003, 01:58
No problem...

Het enige probleem is dat ik 14 dagen moet wachten eer ik weet wat ik goed had. :D

Jan.
=---
En zeggen dat curieuze mensen niet lang leven en ik dat al 33 jaar heb volgehouden!! :rolleyes:

Sennake
11-03-2003, 08:28
Vanaf nu kan je op het tussenstand-blad ook zien of je antwoord goed binnengekomen is : je vakjes worden dan blauw ingekleurd. Op die manier weet iedereen op elk moment waar hij aan toe is, en ik heb een overzicht dat me vertelt van wie ik nog antwoorden moet binnenkrijgen.

Always at your service, guys!

Megane
11-03-2003, 16:34
Originally posted by Sennake
Vanaf nu kan je op het tussenstand-blad ook zien of je antwoord goed binnengekomen is : je vakjes worden dan blauw ingekleurd. Op die manier weet iedereen op elk moment waar hij aan toe is, en ik heb een overzicht dat me vertelt van wie ik nog antwoorden moet binnenkrijgen.

Always at your service, guys!

Mijn vakjes zijn rood :mad: :mad: :no: :no:

Wat heb ik verkeert gedaan. :frusty:

Sennake
11-03-2003, 16:55
???

Jouw vakjes zijn blauw, toch?

Je moet natuurlijk wel in de juiste vragen kijken eh. Vraag 1 en 2 heb je niet beantwoord (skiverlof dacht ik), vandaar dat ze rood zijn. Vraag 3 en 4 zijn blauw.

HHugo
11-03-2003, 18:28
Originally posted by Sennake
Vanaf nu kan je op het tussenstand-blad ook zien of je antwoord goed binnengekomen is : je vakjes worden dan blauw ingekleurd. Op die manier weet iedereen op elk moment waar hij aan toe is, en ik heb een overzicht dat me vertelt van wie ik nog antwoorden moet binnenkrijgen.

Always at your service, guys!

Zeer goed idee!

Megane
12-03-2003, 07:51
Originally posted by Sennake
???

Jouw vakjes zijn blauw, toch?

Je moet natuurlijk wel in de juiste vragen kijken eh. Vraag 1 en 2 heb je niet beantwoord (skiverlof dacht ik), vandaar dat ze rood zijn. Vraag 3 en 4 zijn blauw.

Sorry, ik had nog sneeuw in mijn ogen denk ik. :D :D :D

Sennake
16-03-2003, 20:38
Even eraan herinneren op 1 week van de deadline dat ik nog antwoorden mis van :

[list=1]
Joost
Johan
Raceboy
Oneliner
Mario
[/list=1]

Op zich niet erg natuurlijk, maar ik wil alleen vermijden dat je het gewoon zou vergeten zijn. Wat niet betekent dat je nu opgejaagd moet worden, je tijd tot aan de start van de GP van Maleisië is gegarandeerd :)

Sennake
21-03-2003, 10:41
Even eraan herinneren op 2 dagen van de deadline dat ik nog antwoorden mis van :

[list=1]
Joost (10/10 tot nu toe, max score)
Oneliner (9/10 tot nu toe)
Mario (10/10 tot nu toe, max score)
[/list=1]

Dat kan je hier (http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2003/stand.htm) trouwens nakijken.

Op zich nog altijd niet erg natuurlijk, maar ik wil alleen vermijden dat je het gewoon zou vergeten zijn. Wat niet betekent dat je nu opgejaagd moet worden, je tijd tot aan de start van de GP van Maleisië is gegarandeerd :)

Jan
21-03-2003, 11:48
En als ze nu gewoonweg de antwoorden niet weten..... :D :D :D

jan

Guido
22-03-2003, 19:59
Of ze zijn op vakantie? :+