PDA

View Full Version : frentzen ontslagen


Bam-Bam
25-07-2001, 13:38
Frentzen zou zijn ontslagen wegens de tegenvallende resultaten... Dat zal wel de echte reden niet zijn. Laat jullie fantasie maar eens een goeie reden verzinnen. Misschien is hij met Thomas Scheckters eens op stap geweest. Het biedt overigens wel kansen aan Toyota om Fentzen voor een schappelijk prijsje binne te halen.

Mario
25-07-2001, 13:41
Is dat waar ?!? Amai dan. Weer fameus hypocriet gedoe (iets waar Jordan wel sterk in is me dunkt).

Ik dacht een paar weken geleden wel dat hij volgend jaar niet meer bij dat team zou rijden, maar dan hoort ge dat alles koek en ei is, dat zijn contract (waarschijnlijk ?) verlengd zou zijn en blablabla.

Hmm, de echte reden is volgens mij dat hij een slecht opgevatte practical joke met den Eddie heeft uitgehaald en diens haarstukje heeft verstopt.

Of dat hij Duits bier beter vond dan Iers ?

Bam-Bam
25-07-2001, 13:52
Jordan : 'It has been a disappointing season for both of us. We had an exchange of views following the British Grand Prix and this is the outcome.'

m.a.w. : We hebben samen beslist dat onze wegen zouden scheiden.

HHF : Following an unexpected termination of my contract by Jordan Grand Prix Limited, I will likely not be driving in Hockenheim this weekend.

The reasons I have been given for this termination I contest in their entirety. My position in this matter is now under legal advice.

Due to the current situation, I am unable to make any further comment whatsoever at this time.

Voor zo ver mijn Engels mij niet in de steek laat betekent dit dat HH van niks wist en op dit moment een legertje advocaten op de zaak heeft gezet:)

Wat is F1 toch intressant

Finish
25-07-2001, 14:30
Okay, daar zit meer achter !

Misschien heeft Frentzen een affaire gehad met Eddie Jordans' vrouw ofzo ???

Dat ze hem zomaar ontslaan kàn gewoon niet. Zijn resultaten waren idd niet om over naar huis te schrijven, maar remember het fantastisch seizoen '99 toen Frentzen een tweetal overwinningen binnensleepte voor het team.

Hier zit gewoon meer achter..


Toch denkt Heinz-Harald dat ook hij dit weekend een goede kans op punten maakt.

“In Hockenheim zouden we weer competitief moeten zijn. Dat was vroeger toch zo en hopelijk is dat nu nog altijd het geval.”

De Duitser beleefde tot nu toe nog geen al te best seizoen. Hij wist voorlopig nog niet verder dan de vierde plaats te raken

:D :D :D

TiBo
25-07-2001, 17:44
Vreemd dat iemand die halverwege het seizoen zijn contact al verlengd ziet, het seizoen niet mag uitrijden.

Hier is iets gebeurd! Maar wat?

Bam-Bam
25-07-2001, 17:47
2 minuten geleden is mijn fantasie ff op hol geslagen hier het resultaat : afgelopen weken was er heel wat te doen om het feit dat een hacker ontwerpplannen bij Renault zou hebben ontvreemd. Enkele dagen later gaf Mario Illien toe dat hij benaderd was door iemand die de plannen te koop aanboodt en wat meer was : Illien liet uitschijnen dat een bekend gezicht uit de F1 er wel eens iets mee te maken zou kunnen hebben gehad...
Was dat misschien HHacker Frentzen?
Vraag mij niet welk nut hij erbij zou hebben, dat mogen jullie zelf verzinnen. Dit verhaal klinkt onwaarschijnlijk maar F1 is nu eenmaal 1 grote onwaarschijnlijkheid

TiBo
25-07-2001, 19:55
Tja, .... meerdere "cowboy-verhalen" zullen zich de kop opsteken alvorens beide kanten meer laten weten.

Ik zal Frentzen echter missen tijdens de GP van Duitsland. Hij was misschien niet die hoogvlieger, maar hij liet toch af en toe mooie dingen zien en zijn overwinningen mochten er zijn.

Stilletjes hoop ik dan ook dat Toyota hem oppikt.

Finish
25-07-2001, 20:10
Toen Bertrand Gachot de bak invloog voor het peperspray-incident kon Jordan Gachot ook niet meer luchten. Volgens Gachot zou Jordan de meest hypocriete, arrogantste zak van het hele F1-circus zijn.

Aan de buitenwereld laat hij nochthans uitschijnen een goedlachs, humoristisch persoon te zijn.

Schijn bedriegt.


Ralf Schumacher:


Ralf Schumacher, zelf oud-coureur van Jordan, reageerde niet verrast op het bericht. “Het gerucht dat dit zou gebeuren ging onder de rijders al maandenlang. Heinz Harald ziet dit nu niet zo, maar dit afscheid is voor hem het beste. Ik ken Eddie Jordan en weet hoe hij handelt. Het is moeilijk om daar tegen de stroom in te zwemmen. Daarvoor ontbreekt hem de steun.''
(bron f1pits.net)

Lambo
26-07-2001, 13:17
Interessant thoerietje gehoord vandaag (zeg wel niet dat het zo is é): Door Frentzen te ontslaan (en toegegeven, dit jaar is het echt nie veel soeps) komt Zonta in de tweede Jordan. Dan is er natuurlijk een nieuwe testrijder nodig. Deze dient zich aan in de vorm van Sato, een Japanner die nu nog bezig is in de F3, maar die vooral een protégé is van Honda. En nu de geruchten de kop weer opsteken dat Honda volgend jaar toch maar één team van motoren zou voorzien, is dit nog zo slecht nie gezien van onze eddie. Alleen de manier waarop is natuurlijk bedenkelijk. Officieel is er toestemming van beide partijen voor het ontbinden van het contract, maar Frentzen stapt wel naar de rechtbank (snappie?). En de reden waarom Jordan dan toch eerst het contract zou verlengd hebben tot 2002, zou liggen in het feit dat Frentzen dan toch nog een aardige duit zou opbrengen bij een eventuele transfer naar een ander team (Toyota?).

Let wel, niets ervan is bevestigd, maar het is niet onwaarschijnlijk natuurlijk.

Finish
26-07-2001, 13:43
Mjawadde, daar zit inderdaad wel iets in, in die theorie.

Mario
26-07-2001, 15:12
Ja maar, als hij met onmiddellijke ingang ontslagen is, kan men dan nog wel een afkoopsom voor hem vragen.

Ik denk dat hij dan compleet vrij is te gaan en staan waar hij wil.

Werner333
26-07-2001, 17:34
Opgeruimd staat netjes.
HH is nooit een hoogvlieger geweest, hoogstens een goede middenmotor.
Hopelijk is Toyota slim genoeg om hem niet in te huren.
Dat zou gewoon geld wegsmijten zijn.

Finish
26-07-2001, 19:34
Bwah, hij heeft bij Sauber toch mooie races gereden in '96 en '99 was tot nu toe z'n beste seizoen.

Maar het ligt voor een groot deel aan de tegenvallende prestaties van de Jordan in 2000 en dit seizoen, én het feit dat Trulli vaak z'n meerdere was.


http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/1d/www.f1-live.com/f1-2001/photos/2001/hockenheim/diapo_003.jpg

TiBo
26-07-2001, 20:24
Om eerlijk te zijn zie ik Zonta bij Jordan wel zitten. Hij heeft volgens mij bij BAR nooit een eerlijke kans gekregen. 'T zou beter zijn dan weer een nieuwe rookie in de F1!

Alain
27-07-2001, 09:35
Awel, toen ik het nieuws over zijn ontslag vernam was ik verrast doch niet verwonderd. Zijn resultaten waren idd niet om naar huis te schrijven en hij kreeg toch wel serieuze meppen van Trulli het voorbije anderhalf jaar. Het is echter geen propere manier en dat zijn van die typische EJ - praktijken.
Ik heb op de meeting zaterdag nog gezegd dat ik Zonta een zeer goede piloot vind en dat ie geen kans heeft gekregen bij BAR. Nu krijgt ie een veel betere bij Jordan en ik ben er rotsvast van overtuigd dat ie niet zal teleurstellen. Hij presteerde immers al goed in Canada en ben er zeker van dat dit alleen maar zal beteren.

Sennake
27-07-2001, 12:13
Conclusie : Eddie Jordan is in de leer geweest zeker bij Frank Williams als het op "iemand taktloos ontslagen" aankomt???

airco
31-07-2001, 01:11
Originally posted by Lambo
Interessant thoerietje gehoord vandaag (zeg wel niet dat het zo is é): Door Frentzen te ontslaan (en toegegeven, dit jaar is het echt nie veel soeps) komt Zonta in de tweede Jordan. Dan is er natuurlijk een nieuwe testrijder nodig. Deze dient zich aan in de vorm van Sato, een Japanner die nu nog bezig is in de F3, maar die vooral een protégé is van Honda. En nu de geruchten de kop weer opsteken dat Honda volgend jaar toch maar één team van motoren zou voorzien, is dit nog zo slecht nie gezien van onze eddie. Alleen de manier waarop is natuurlijk bedenkelijk. Officieel is er toestemming van beide partijen voor het ontbinden van het contract, maar Frentzen stapt wel naar de rechtbank (snappie?). En de reden waarom Jordan dan toch eerst het contract zou verlengd hebben tot 2002, zou liggen in het feit dat Frentzen dan toch nog een aardige duit zou opbrengen bij een eventuele transfer naar een ander team (Toyota?).

Let wel, niets ervan is bevestigd, maar het is niet onwaarschijnlijk natuurlijk.

idd een contractbeëindiging door een persoon vernietigt alle nadelen aan dat contract

loon, verzekering, ...

maar ook alle voordelen

dir is oa het mogen vragen van een transfersom!!!

tot zover mijn cursus recht!!!

airco

Pascal
31-07-2001, 19:42
Heet van de naald.

Net gelezen op VRT TT.

Prost zal er alles aan doen om er voor te zorgen dat Alesi enkel en alleen voor hem kan rijden. "Een contract is een contract" dixit Prost.

Alesi van zijn beurt zegt dat hij in Hongarije dan helemaal niet zal rijden.

De advocaten doen gouden zaken in het wereldje van de F1.

C U

Pascal
31-07-2001, 19:52
Eigenlijk moest mijn vorige post in deze thread staan bij de thread "Alesi bij Jordan ?" en voila hij staat er al

C U

Hakki
01-08-2001, 19:13
aangezien niemand den topic op den chat wil laten veranderen, zeggik et mor oer: Frentzen mag eens plaatsnemen in een Champcar
zie: www.f1pits.net