PDA

View Full Version : Digitale TV ?


Finish
09-03-2003, 22:28
Klein vraagje:

De beelden die we vandaag/vannacht op ons scherm kregen, zijn dat de enige beelden die van deze wedstrijd uitgezonden werden ? Het canal + digitale televisie gedoe was toch afgeschaft, dacht ik ?
Groot is mijn verbazing als ik op http://www.f1onboard.com/ een aantal onboardcamera's vind die beelden tonen die ik vannacht echt niet gezien heb...
Bijvoorbeeld die onboard als Schumacher pit, of die onboard als hij Raikkonen tevergeefs probeert voorbij te steken. Of was ik tijdens die beelden even ingedut ?

yvdp
09-03-2003, 22:35
nee, daarin heb je gelijk. Die beelden hebben ze idd niet getoont. Maarja, die camera's onboard lopen heel de wedstijd. En de site zegt het zelf al... f1onboard.com, op internet altyd een tikkeltje meer.

Finish
09-03-2003, 22:47
Maar die filmpjes op f1onboard zijn allemaal van een televisiescherm opgenomen, dacht ik zo....waar halen zij deze beelden vandaan ? ....

Sennake
09-03-2003, 23:13
Het is niet omdat ze bepaalde beelden niet UITZENDEN dat ze niet OPGENOMEN zijn eh. Het is de regisseur die bepaalt welke beelden er op ons scherm komen, maar hij zelf ziet al die beelden in de regiekamer en ik vermoed dat het die beelden betreft, die je gezien hebt.

TiBo
09-03-2003, 23:16
Ik denk dat het verschil hem zit in de regisseur.

De goedkopere beelden worden verdeeld door de lokale, in dit geval australische, regisseur.
De iets duurdere beelden worden geselecteerd door de regisseur van het desbetreffende station (ITV - Premiere - ...).

Je kan wel duidelijk zien dat de aanduidingen nu voor beide gelijk zijn en dat de metertjes met de RPMs verdwenen zijn.

Spijtig, .... hier gaat technologie verloren!

Finish
09-03-2003, 23:27
Dus, als ik het goed heb, toch nog een onderscheid in uitzendingen. Geef mij dan toch maar die 'duurdere beelden' hoor...

yvdp
10-03-2003, 19:31
dan zal jij hoogstwaarschijnlijk online moeten kijken. Of u een zo'n oh zo mooie schotelantenne op uw dak zetten.