PDA

View Full Version : Nou breekt m'n klomp

Mario
20-05-2001, 18:02
http://www.f1racing.net/ubb/Forum2/HTML/001870.html

Voor de geïnteresseerden: daar is een discussie aan de gang over hoe geweldig MS wel niet is.

Nu heb ik daaromtrent een vraagje aan zijn fans en kenners. Ik beweerde dat hij een voorkeursbehandeling krijgt bij Ferrari en Benetton. De starter van het topic beweert het tegendeel.

Kunnen jullie me even zeggen wie hier gelijk heeft, want ik kan gewoon niet geloven dat wie in een team zit met Schumacher op voet van gelijkheid rijdt.

TiBo
20-05-2001, 18:16
Wie als nieuwe teamgenoot bij Schumacher komt, staat op gelijke voet. Een team hoopt immers altijd de nieuwe Schumi gevonden te hebben!
Als echter (vrij snel) blijkt dat de nieuwe teamgenoot niet op hetzelfde niveau rijdt als "Der Michael", dan wordt hij gewoon de nummer 2. Dat lijkt me persoonlijk vrij normaal.

Conclusie:

Teamgenoten starten op het zelfde niveau, maar al snel kiest een team voor een nummer 1. Als dat dan ook nog eens een x-voudig wereldkampioen blijkt te zijn, dan is de keuze eenvoudig.

PS: waarom staat McLaren nog steeds zo sterk achter Hakkinen of BAR achter Villeneuve?

RoBByNiO
20-05-2001, 18:17
Ik denk niet dat hij bij Benetton de voorkeur kreeg, toch niet zijn eerste jaar. Bij Ferrari ALTIJD, zie maar een week geleden!!

TiBo
20-05-2001, 18:43
Tja, bij Benetton was men op zoek naar de nieuwe Senna ..... die men dan ook enigszins gevonden heeft.
Had Schumacher niet voldaan, dan had men hem gewoon terug naar de Groep C geschopt!

Mario
20-05-2001, 18:55
Volgens sommigen zou in zijn contract wel ergens een clausule staan volgens dewelke hij de nr.1-status gegarandeerd heeft.

Maar weinigen zullen zijn contract ook echt gelezen hebben natuurlijk, dus in hoeverre dat waar is?

RoBByNiO
20-05-2001, 19:20
Een Schumacher is een Schumacher >>> ik vind dat je dat ook ziet bij Williams waar Ralf toch beter materiaal krijgt en voor mij moet onderdoen aan Montoya

Oneliner
20-05-2001, 20:04
Ik vond rubens ni slecht zenne toen hij bij ferrari kwam zenne.
Hij reed toen echt close tov schumacher

Finish
20-05-2001, 20:23
Correctie: hij RIJDT close tegen Schumacher.
In ieder geval stukken 'closer' dan Irvine.

Irvine is voor mij altijd de coureur geweest die (een uitdrukking van hemzelf) "de andere Ferrari op een rondje achterstand veilig over de Finish brengt" :D

Werner333
20-05-2001, 20:49
En doet dat pijn Finish???????????:D

tsjolder
20-05-2001, 20:54
Ik denk dat beide rijders hetzelfde materiaal krijgen bij Ferrari. Het tweede rijder zijn blijkt uit feiten als eerder buiten komen in qual's om iets te testen en Schumi voorbijlaten in de race.

Finish
20-05-2001, 21:12
Tzal nog nie zijn Werner, al die ottos over de Finish.... :D

Hakki
20-05-2001, 21:30
Originally posted by tsjolder
Ik denk dat beide rijders hetzelfde materiaal krijgen bij Ferrari. Het tweede rijder zijn blijkt uit feiten als eerder buiten komen in qual's om iets te testen en Schumi voorbijlaten in de race.

da denk ik nie, een topteam ga da nie riskeren om ptn te verliezen door den enen beter materiaal te geven
als dienen beteren dan uitvalt...dan moet den anderen proberen te scoren me minderwaardig materiaal...en da voor ferrari, het team met het meeste geld...hmmz...i don't think so

tsjolder
21-05-2001, 08:36
Hakki, ge zoudt mijne post beter nog ne keer herlezen, ik zeg juist dat ze wel hetzelfde materiaal krijgen.

yvdp
21-05-2001, 17:27
Jullie zeggen hierwel da Barri close staat tov Schumi met hetzelfde materiaal. Dan is het wel duidelijk wie de beste is denk ik. En ik vindt dat het dan niet meer dan normaal is dat Schumi nr.1 is en Barri nr.2. Alleen vindt ik hetgeen er in Oostenrijk gebeurde zwak van het ferrari-team.

yvdp
21-05-2001, 17:28
Ik vindt dus da Barri een stuk trager is dan Schumi.

Sennake
21-05-2001, 18:02
Het is gewoon fysisch ONMOGELIJK om 2 gelijke onderdelen te maken, laat staan 2 gelijke wagens te produceren! Bovendien heeft elke piloot zijn eigen team van engineers en mecaniciens. En het is heel zeker zo dat de Scuderia zijn beste mensen EN materiaal (want 2 dezelfde dingen bestaan NIET) op Schumacher zetten. En niet alleen Ferrari trouwens. Elk team doet dat. Dat is niet meer dan normaal en er is geen andere mogelijkheid!

Hakki
21-05-2001, 19:54
daswel just sennake, mor wa we bedoelen van gelijkaardig materiaal is nie da schumi me den versnellingsbakl van dees jaar rijdt, en barri me die van vorig jaar, da noem ik geen gelijkwaardig materiaal
dus als er vree grote verschillen zijn...

Alain
22-05-2001, 12:55
Awel Mario, ik ben een MS - fan en moet je 100% gelijk geven. Hij krijgt een voorkeursbehandeling bij Ferrari en bij Benetton was dat ook al zo. Dat is de reden waarom Montoya absoluut niet naar Ferrari wil gaan zolang MS daar zit. En gelijk heeft ie...
Degenen die het tegendeel beweren zijn in mijn ogen blind voor de realiteit en kortzichtig.

tsjolder
22-05-2001, 13:00
wel, en Barrichello was ook blind als hij dacht dat hij niet tweede rijder ging zijn bij Ferrari.

Mario
22-05-2001, 15:12
Hee Alain, welkom hier
:).

Sennake
22-05-2001, 18:40
Welkom Alain maat, en meteen de nagel op de kop :)
Ik apprecieer het ten zeerste dat een MS-fan dit
1) inziet
2) ook toegeeft
ik zou zeggen : kom hier dat ik u ne kus geef maar dat zou nu net iets te familiair zijn eh LOLOLOL!!!