PDA

View Full Version : Antwerp karting outdoor is wel mega


kartmonster
16-03-2003, 22:20
hallo,

Ik ben vandaag zo is gaan rijden in Antwerpen, op het outdoor circuit. Dit is eigenlijk gewoon te gek.
Het geeft een veel beter racegevoel zo buiten rijden.

De karts zijn van een goede kwaliteit, alleen zijn de stoeltjes niet goed en staat het stuur nogal ver weg;

Ik stel voor dat de MAK daar ook eens eenwedstrijd organiseerd.

Maarten

kartboyke
16-03-2003, 22:46
Awel, nu was ik daar toch ook wel zekers. :D
We hebbe ons daar eens goed gaan amuseren hé, wa zitte spele op da circuit,was echt de max.
Ma zoals kartmonster zegt zen de stuurtjes te ver weg en daardoor is het wel vermoeiend rijden en de stoeltjes zijn ook niet goed.
En het laatste minpuntje is dat op sommige stukken het asfalt stuk is, en dan doet het wel wat pijn.
Maar al bij al echt een geslaagde late namiddag uitstap :p .
De volgende keer zou ik graag eens terug gaan maar dan met een snellere kart zodat het wat spannender is.
Zeker de moeite waart om eens een wedstrijd te gaan rijden met de mak. ;)
Serge->->->->hint hint hint :D :p

Speesman
16-03-2003, 23:36
Ik ben daar absoluut voorstander van, heb er nog maar 2 keer gereden, maar het circuit bevalt me zeker!!!!!!!!!

Flitser
17-03-2003, 00:11
Waarschijnlijk wordt er eind dit jaar een nieuwe asfaltlaag gelegd. De eigenaars beseffen maar al te goed dat daar eens werk moet van gemaakt worden maar het terrein is nog altijd eigendom van Cardoen. Komt er ook nog eens bovenop dat ze een grotere camion nodig hebben dus moeten ze hun prioriteiten stellen maar vermoedelijk zal de baan toch voorrang krijgen.

Driesco
17-03-2003, 08:19
Dat zou leuk zijn voor volgend jaar :):)
Ga daar maar alvast trainen, want vele races zouden daar wel eens kunnen doorgaan in 2004

kartboyke
18-03-2003, 21:26
Ja, das dik in orde, ma heb ik nu niet horen vallen dat dan één of anderen dries niet meer zou mogen meedoen wegens oneerlijke concurentie?????? :D :D :D

kartmonster
20-03-2003, 23:07
Ok, als we nu eens allemaal goed zagen op de MAK, dan zit een wedstrijd van ginds er wel in

Kartmonster

Driesco
20-03-2003, 23:12
Originally posted by kartboyke
Ja, das dik in orde, ma heb ik nu niet horen vallen dat dan één of anderen dries niet meer zou mogen meedoen wegens oneerlijke concurentie?????? :D :D :D

Prachtige zin : ene Dries ja, Mistery mag nie meedoen omdat het reglement zegt dat ge uw 2 handen op het stuur moet houden.
Dat is inderdaad oneerlijke concurrentie. :) :) :)

Mistery
21-03-2003, 10:58
LOL , da's een goei, Driesco... ;)