PDA

View Full Version : Canvas stelt ons nog maar 'ns teleur !


JPMontoya
21-03-2003, 21:41
Canvas zal de GP van Maleisie zondagmorgen dan toch niet rechtstreeks uitzenden. Het live-programma moet wijken voor extra-journaals rond de oorlog in Irak en voor Ketnet.
De VRT plant zondagochtend minstens één extra-nieuwsuitzending en daardoor verhuist Ketnet weer van TV1 naar Canvas. Het kindernet week eerst uit naar TV1 uit om op Canvas plaats te maken voor de F1.
De oorlog in Irak en het feit dat de VRT voorrang geeft aan Ketnet, doen de F1 op de openbare omroep sneuvelen. De race wordt zondag na de middag uitgesteld gebracht vanaf 14u50 in Sportpaleis.
Wie de GP live wil volgen, kan terecht op La Deux, TF1, ITV, RTL5 of RTL Duitsland.
---------------------------------
Altijd die stomme extra-journaals. Als ge 1 of 2 keer per dag kijkt wete het ook allemaal :no: :no: :no:

Speesman
21-03-2003, 22:00
Ik ben net 10 seconden geleden hetzelfde te weten gekomen.
Ik keek op de site van canvas om de uren van de F1 te zien en ik was vrij (lees: HEEL HARD) ontgoocheld dat ze de F1 pas ergens in de namiddag uitzenden. :(

sledge
21-03-2003, 22:10
CANVAS bevestigd weereens wat we allemaal al wisten, Ze hebben enkel de rechten gekocht om ze te hebben, niet om er de fans mee te verwennen. Het kon zo mooi geweest zijn...

airco
22-03-2003, 03:56
alhoewel ik het spijtig vind is het wel begrijpelijk

Bovendien vind ik het wel laag bij de grond dat wij hier liggen te janken omdat we de F1 op 1 zender minder kunnen zien terwijl er een paar duizend kilometer verder doden vallen in een verschrikkelijke oorlog

FleaBite
22-03-2003, 09:30
dat ze de F1 opzij schuiven voor het journaal vind ik normaal, maar dat het ook moet wijken voor Ketnet.... :rolleyes:

Speesman
22-03-2003, 15:47
Dat die oorlog miljoenen keren erger is dan dat de F1 niet live wordt uitgezonden is logisch.
Hetgene ik wel betreur zijn al die extra journaals. Ze krijgen er geen extra kijkcijfers door (ze proberen cnn na te apen)!!! En als extra nadeel heb je dan ook dat de F1 niet meer live wordt uitgezonden.

Savi
22-03-2003, 16:32
Kijk toch gewoon op La Deux ?

Wat is het probleem ? :rolleyes:

yvdp
22-03-2003, 18:45
daar kijken de meeste zoiezo al naar denk ik...

Maarten
22-03-2003, 18:56
ik dacht het ook ja

Speesman
22-03-2003, 19:00
Ik kan dat niet ontvangen :(
Ik moet een heel constructie opzetten met mijn antenne om LaDeux met veel sneeuw te ontvangen.

airco
22-03-2003, 19:32
quali's zijn vanmorgen ook niet uitgezonden op la deux

Maarten
22-03-2003, 20:32
wel op 13u10 hé airco!

airco
22-03-2003, 21:08
dermee dat er ook vanmorgen gespecifeerd staat he

Laskaat
23-03-2003, 11:02
eigenlijk is het wel te begrijpen dat de F1 wegvalt in zo'n omstandigheden. Normaal Ketnet op 1 en F1 op 2, naar aanleiding oorlog geven ze bijna continue journaals op TV1 (wat volkomen vanzelfsprekend is) en ketnet verhuist naar TV2 , waarom dan geen Ketnet en wel F1? Ketnet is er al veel langer dan F1 op Vrt , en ze kunnen om puur kijkcijferredenen toch niet riskeren dat de "Kids" overschakelen naar VTM of VT4 , ook kijken er waarschijnlijk veel meer kinderen de zondagochtend om 8u naar tv dan F1 liefhebbers (in België toch) +,ik zou ook mijn dochterke haar wekelijkse soap (Samson) niet willen afnemen hoor!
Heb bij uitzondering eens naar La Deux gekeken, inderdaad, verslaggeving is mischien beter dan op Vrt, alhoewel mijn mening is dat ze daar al een hele stap voorwaarts gezet hebben, maar toch ook stom dat ze daar onderbreken voor reclame hé!

Greetz,
Laska

Beemer
23-03-2003, 17:31
Originally posted by speesman
Ik kan dat niet ontvangen :(
Ik moet een heel constructie opzetten met mijn antenne om LaDeux met veel sneeuw te ontvangen.

Misschien eens tijd voor kabel?? ;)
Maar je kan canvas wel begrijpen, ik kijk toch liever op LaDeux, ik vind die commentatoren beter.

Speesman
23-03-2003, 17:58
Ik heb kabel hoor!!

FleaBite
23-03-2003, 18:32
Originally posted by Laskaat
Heb bij uitzondering eens naar La Deux gekeken, inderdaad, verslaggeving is mischien beter dan op Vrt, alhoewel mijn mening is dat ze daar al een hele stap voorwaarts gezet hebben, maar toch ook stom dat ze daar onderbreken voor reclame hé!


ik vind het niet storend. Het is telkens maar een kleine onderbreking met maar één spotje

jos
23-03-2003, 19:23
hoe moet je dat volgen op canaal digitaal ik vind het daarop niet ( ik ben nog maar een goeie 2 weken abonee )

Beemer
23-03-2003, 19:30
Originally posted by jos
hoe moet je dat volgen op canaal digitaal ik vind het daarop niet ( ik ben nog maar een goeie 2 weken abonee )

Formule 1 komt op de zogenoemde kiosk kanalen, als je formule 1 dus bij hebt genomen als optie (ik denk nie da da standaard is) dan kun je op da scherm waar je al die kanalen ziet normaal de f1 wel zien en dan gewoon het kanaal naar keuze nemen.

Sennake
23-03-2003, 21:21
Toch niet : Canal+ geeft dit seizoen geen F1 uit omdat Ecclestone zijn digitaal systeem laten varen heeft.

Beemer
23-03-2003, 21:31
Amai valt me dat tegen! Dat wist ik zelfs niet eens. Maar ja, canal+ heeft ook andere leuke sporten :)

flugel
23-03-2003, 22:03
persoonlijk zit ik niet te wachten op een paar F1 wagentjes die een snel rondje draaien voor de startgrid te bepalen, dus dat canvas dit niet uitzenden kan je bezwaarlijk een slechte zaak noemen. De wedstrijd zelf was live te volgen op la deux, commentaar hoeft daar bij mij allemaal nie bij dus of dat nu nederlandstalig of frans is, ik zie zelf ook wel wat er gebeurt. Zo'n spel daarover maken...

Guido
25-03-2003, 23:54
Sedert BBC de rechten verspeelde aan ITV ben ik een trouwe RTBf kijker. Ik heb nog nooit F1 gevolgd op een Vlaamse zender. :no: Ik zou er net zo goed zelf kunnen gaan zitten. Dan zouden de kijkers tenminste nog een kunnen lachen :+