PDA

View Full Version : GP Maleisië : opnieuw McLaren , dit keer met Raikonen !


Mistery
23-03-2003, 10:40
1. K. Raikonen
2. R. Barrichello
3. F. Alonso
4. R. Schumacher
5. J. Trulli
6. M. Schumacher

Kimi Raikonen wordt tevens de nieuwe leider in de WK Stand.
Michael Schumacher veroorzaakte kort na de start een ongeval, waarbij wat brokschade viel voor diverse deelnemers, maar Schumacher zelf kwam er met zeer weinig schade van af. Hij kreeg hiervoor wel een drive-trhough penalty.
Schumacher was anderzijds dan wel de "gelukzak" van deze wedstrijd : de lange stop van Montoya (na het ongeval), het uitvallen van o.a. Panis en Coulthard, twee vroege stops voor Verstappen, en problematische pitstops voor o.a. Heidfeld, Webber en Firman, zorgden ervoor dat de Duitser toch nog op de zesde plaats kwam.

Mistery
23-03-2003, 10:57
Volledige uitslag :

1. RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1h32'22"195 201.629 Km/h 2
2. BARRICHELLO Ferrari B + 0'39"286 200.210 Km/h 2
3. ALONSO Renault M + 1'04"007 199.327 Km/h 2
4. R.SCHUMACHER Williams BMW M + 1'28"026 198.477 Km/h 2
5. TRULLI Renault M 1 lap 2
6. M.SCHUMACHER Ferrari B 1 lap 4
7. BUTTON BAR Honda B 1 lap 2
8. HEIDFELD Sauber Petronas B 1 lap 2
9. FRENTZEN Sauber Petronas B 1 lap 2
10. FIRMAN Jordan Ford B 1 lap 1
11. DA MATTA Toyota M 1 lap 3
12. MONTOYA Williams BMW M 3 laps 2
13. VERSTAPPEN Minardi Cosworth B 4 laps 3

opgaves:
PIZZONIA Jaguar Cosworth M 14 laps 3
WILSON Minardi Cosworth B 15 laps 3
WEBBER Jaguar Cosworth M 21 laps 3
PANIS Toyota M 44 laps 2
COULTHARD McLaren Mercedes M 54 laps 0
FISICHELLA Jordan Ford B 56 laps 0
VILLENEUVE BAR Honda B 56 laps 0

Oneliner
23-03-2003, 11:04
Schumi had ook geluk dat de race voor butto 2 ronden te lang duurde, want die viel fameus achteruit naart einde toe!
Is zelfs nog achter schumi geëindigt. Die fout int begin, tja....

Kvond het toch een vrij onbesuisd manoeuvre hoor.

Maarkom, Prachtige overwinning van Kimmi zou ik zo zeggen!

R@ce@holiC
23-03-2003, 11:08
Ik hebbet nie volledig gezien gehad , enkel het einde , wat is er met Villeneuve gebeurd?

Laskaat
23-03-2003, 11:08
Zeg maar gerust dat beide Shumachers de gelukzakken waren van de wedstrijd.Ook heel knap van Trulli en Alonso, ging onrechtvaardig zijn moest Michael voor Renault ging geeindigd zijn na zijn "foutje" bij de start. Perfecte run van Kimi en Rubens. Anders een beetje minder spanning dan 14 dagen geleden maar toch een wedstrijd die het zien waard was, al was het maar voor de uitslag.
Snap niet goed wat de vroege stops van Verstappen te maken hebben met het geluk van Shumi?? Was die dan een bedreiging voor hem??
Greetz,
Laska

A.J.
23-03-2003, 11:10
De nieuwe generatie neemt de macht over.
Raikkonen : uitmuntend, foutloos, COOL
Alonso : maximum uit Renault gehaald
Trulli : eerste geramd, op einde een fout maar Schumacher perfect achter zich gehouden

M.Schumacher zal zijn handen vol hebben om opnieuw voor de titel te gaan. Sinds Hakkinen was er geen serieuze tegenstander meer voor hem en vooral voor zijn pakket (wagen-team-motor-banden-...) Nu kunnen we met Raikkonen opnieuw spreken van iemand die een serieuze bedreiging vormt. Montoya geraakt vaak in de problemen al of niet zijn fout.
Hopelijk kan Barrichello volgende race weer beter scoren dan Schumacher. Eens zien of de macht binnen het team dan zou verschuiven.
Wordt nog een leuk seizoen !!!!

HHugo
23-03-2003, 11:29
2de keer op rij dat mijn racevoorspelling van de prono uitkomt (van de winnaar toch), en eindelijk lukt het dan toch voor Kimi na die olievlek vorig jaar en die 1,1 km/u te snel van 2 weken terug... (zat Ron Dennis daar trouwens niet een traantje weg te pinken tijdens de laatste rondes?) :)

Sennake
23-03-2003, 11:29
Kimi "Iceman" Raikkonen (Kimi met 1 "m" en Raikkonen met 2 "k's", wen er alvast maar aan jongens) is idd een waardige opvolger van Hakkinen. Een dikke proficiat!

Renault komt toch wel zeer sterk uit de hoek (weeral) en als ze zo voortdoen begint de voorspelling van Renault-zijde dat ze dit jaar voor de 3e plaats gaan en volgend jaar gewoon wereldkampioen willen worden, meer en meer aannemelijk te worden...

Rubens en Ralf redden de meubelen bij Ferrari en Williams, MS wordt wel gestraft voor een vermijdbare fout maar het zijn anderen die er onrechtstreeks de dupe van zijn, o.a. Montoya. Thats life zullen we maar zeggen, een volgende keer beter. Een beetje gerechtigheid toch wel door het feit dat beide Renaults voor MS blijven.

Al bij al zeker een koers die het aanzien waard was, maar nog weten we niet of de verhoudingen verschoven zijn door omstandigheden, of dat een "normale" koers ook verrassende resultaten kan bevatten.

We zullen moeten wachten tot in Brazilië, waar de RTBF alvast live de kwalifs zal uitzenden volgens Tassin.

En McLaren scoort 2 op 2. Wie had dat gedacht?

PS : iemand enig idee wat de juiste reden van Coulthard's opgave is? Zag ik daar rook uit de motor komen?

HHugo
23-03-2003, 11:32
Originally posted by Sennake


En McLaren scoort 2 op 2. Wie had dat gedacht?



Ikke :D (maar dat denk ik altijd)

JPMontoya
23-03-2003, 11:44
Ik kan alleen maar met stijgende frustratie zien wat Pizzonia toch allemaal uitsteekt in F1. Wat een god*** manoevre was dat op montoya. Hij knalt er gewoon los van achter in. Heeft die kerel niet leren remmen ????
En het ergste van al is dat hij dan nog arrogant teken doet naar Montoya. Waarom dat ???
Voor mij had Antonio ook een drive-true penalty mogen krijgen !

A.J.
23-03-2003, 11:48
Originally posted by JPMontoya
Ik kan alleen maar met stijgende frustratie zien wat Pizzonia toch allemaal uitsteekt in F1. Wat een god*** manoevre was dat op montoya. Hij knalt er gewoon los van achter in. Heeft die kerel niet leren remmen ????


Die kerel remt even goed als Schumacher :D :D

jos
23-03-2003, 12:17
mooie uitslag zeker weten ik ben supperblij met de positie van shumie
en zeker met die van raikonen
mooie race intresant seizoen

JPMontoya
23-03-2003, 12:51
http://www.sport.be/nl/images/2003/maart/f1crash.jpg

Finish
23-03-2003, 13:01
http://www.f1racing.nl/photo/upload/photo14z8xcb.jpg

mooie race intresant seizoen

mooie race, interessant seizoen.
Dat denk ik er ook van. Actie van begin tot einde, onverwachte wendingen in het raceverloop en een verdiende winnaar. Wat wil je nog meer ? De enige grote afwezige dit weekend was het weer; een moesson in de helft van de race had het hele gebeuren nog plezanter kunnen maken :D

TOP:
*Raikkonen: WiHaa ! Werd langzaamaan tijd dat deze nieuwe Hakkinen het hoogste podiumtrapje beklom. Naar mijn mening nog altijd de beste van de 2 McLarenrijders, ook na Coulthards zege in Melbourne. Trouwens een dikke chapeau voor McLaren. 2 races winnen in de wagen van vorig seizoen...op z'n Ferrari's !
*Alonso/Trulli/Renault: Revelatie van het seizoen: Alonso. Nu al top. Trulli kreeg een Ferrari in z'n Renault en wist even z'n concentratie niet te houden, maar ook een puike prestatie.
*Schumacher R: Moet toch niet eenvoudig zijn, 17des starten en 4des eindigen
*Firman: Hield sterk z'n plaatsje vast. Nu nog wat beter weten te kwalificeren.

FLOP:
*Schumacher M: Dit is Schumacher niet. Seizoen 2001 en 2002 gingen gewoon té makkelijk en nu moet hij terug 'wakker worden'.
*Jaguar/Minardi: Die Cosworths mogen dan knappe motoren zijn, echt veel resultaat boeken ze niet.
*BAR: Dit leek BARs seizoen te worden, maar momenteel gebeurt er nog niet veel
*Sauber: Na de helft van de race vallen Nick en HH in slaap....

Knap raceje ! Danku FIA of gewoon puur toeval ? Brazilië brengt antwoord.

Finish

Sennake
23-03-2003, 13:31
Originally posted by Finish
Trouwens een dikke chapeau voor McLaren. 2 races winnen in de wagen van vorig seizoen...op z'n Ferrari's !

Vreemd eigenlijk dat de McLarens van vorig jaar het nu wel kunnen halen van de Ferrari's van vorig jaar, daar waar ze vorig jaar dan weer geen grond raakten...

Hakki
23-03-2003, 13:38
Originally posted by Sennake
Vreemd eigenlijk dat de McLarens van vorig jaar het nu wel kunnen halen van de Ferrari's van vorig jaar, daar waar ze vorig jaar dan weer geen grond raakten...
eigenlijk kunt ge de wagens ni vergelijken, de mclarens hebben grote delen aan de wagen verandert, dus niet meer hetzelfde als vorig jaar, waar ferrari (denkik) bijna niks veranderd heeft en zich enkel geconcentreerd heeft op de nieuwe wagen.
Ik denk wel dat de Ferrari nog iets sterker is dan mclaren, maar ze verknoeien zelf hun kansen de laatste 2GP's
Ik denk dat er in Brazilië een rechtzettingske zal zijn...

yvdp
23-03-2003, 13:43
ik hoop van niet eerlijk gezegt. Laat die ferrari's, en dan vooral schumacher, maar even wat punten verliezen. Nu is het tenminste een beetje spannend.

FleaBite
23-03-2003, 13:45
zeer schone race. Ik hoop op een strijd tussen Coulthard, Raikkonen, Alonso en Trulli voor de rest van het seizoen :D

HHugo
23-03-2003, 13:57
Originally posted by Sennake
Vreemd eigenlijk dat de McLarens van vorig jaar het nu wel kunnen halen van de Ferrari's van vorig jaar, daar waar ze vorig jaar dan weer geen grond raakten...

Vind ik niet zo vreemd: ze hebben nu van alle circuits data van de michelin-banden, en hebben de ophanging voor en achter vernieuwd aan de hand van die data. Daarnaast zou de Mercedes-motor ook 50 pk gewonnen hebben in vergelijking met vorig jaar.

airco
23-03-2003, 14:29
/me vindt dat Hhugo en Hakki wijze woorden spreken :o:o

Sennake
23-03-2003, 14:35
Originally posted by HHugo
Vind ik niet zo vreemd: ze hebben nu van alle circuits data van de michelin-banden, en hebben de ophanging voor en achter vernieuwd aan de hand van die data. Daarnaast zou de Mercedes-motor ook 50 pk gewonnen hebben in vergelijking met vorig jaar.

Dan is het wel vrij overdreven om over de "oude" McLaren te spreken natuurlijk. Het is meer een "upgrade" versie van de oude McLaren. En blijkbaar heeft McLaren op dat gebied haar huiswerk beter gemaakt dan Ferrari. Blijft nog te bezien of dat niet in het nadeel zal zijn van de nieuwe McLaren t.o.v. de nieuwe Ferrari natuurlijk...

Ik meende begrepen te hebben dat de nieuwe McLaren pas tegen Canada verwacht wordt, en de nieuwe Ferrari in Imola of Monaco. Time will tell...

Hakki
23-03-2003, 16:23
Originally posted by Sennake
Dan is het wel vrij overdreven om over de "oude" McLaren te spreken natuurlijk. Het is meer een "upgrade" versie van de oude McLaren. En blijkbaar heeft McLaren op dat gebied haar huiswerk beter gemaakt dan Ferrari. Blijft nog te bezien of dat niet in het nadeel zal zijn van de nieuwe McLaren t.o.v. de nieuwe Ferrari natuurlijk...

Ik meende begrepen te hebben dat de nieuwe McLaren pas tegen Canada verwacht wordt, en de nieuwe Ferrari in Imola of Monaco. Time will tell...
Voor het seizoen werd herhaaldelijk gezegd dat de MP4-17/D op veel gebieden zou verschillen dan de wagen waarmee McLaren het seizoen eindigde (onder andere door Newey), maarja, het ligt makkelijker in de mond om te spreken over een oude wagen, als de 'ECHTE' nieuwe nog moet komen.
McLaren zal inderdaad langer wachten met het inbrengen van hun MP4-18; volgens mij zullen ze bij ferrari geneigd zijn om nu wat rapper te werken aan de ferrari2003(want de oude heeft zijn voordelen zo goed als verloren) en misschien heeft dat nadelige gevolgen

Beemer
23-03-2003, 17:23
Ik vond het in ieder geval een zeer aangename wedstrijd om naar te kijken. Ik zal dit jaar in ieder geval meer naar de f1 kijken dan vorig jaar!

Wat ik heb onthouden van deze race:

* een onbesuisd maneuver van shumi
* schitterende prestatie van alonso
* goede prestaties van een aantal andere jongeren
* prachtige en verdiende overwinning voor Iceman :)

Tot de volgende GP???

jos
23-03-2003, 19:27
ook de pech van montoya niet vergeten hij zou toch normaal wel een betere race hebben gereden

Beemer
23-03-2003, 19:37
Inderdaad, Montoya had al teveel achterstand toen hij uiteindelijk terug uit de pits kwam, dat de race voor hem eigenlijk al voorbij was voor ze eigenlijk goed begonnen was. Zeer jammer.

kartboyke
23-03-2003, 19:43
Diene shumacher hé, ze moesten em een vele zwaardere sanctie geven vindt ik.
Dat manoevre was echt niet nodig, dit was er gewoon uitgereden.
In de plaats van de bocht te volge reed hij gewoon rechtdoor en in een gat dat nog geen eens een gat was.
Sorry, maar het is niet omdat hij veel supporters heeft en wereldkmapioen is dat hij dit mag en andere niet.
Ander piloten krijgen een drive trough penalty omdat ze 1.1 km te snel rijde in de pits en hij omdat hij er een serie uitramt.
Van rechtvaardigheid gesproken.
Prachtige prestatie van alonso vond ik toch wel.

Finish
23-03-2003, 19:58
Toch wel even vermelden dat Schumacher bij deze actie enkel op Trulli knalde. Montoya en Verstappen kregen te maken met Pizzonia die zijn rem niet tijdig terugvond. Verstappen kreeg een stukje Williams tegen zijn achtervleugel aan en moest meteen pitten, net als Montoya.
Een zwaardere sanctie ? Dit leek me echt wel een simpel race-incident, en een drive through was zowat de beste sanctie die ik me kon indenken. Ik denk dat men dit hier enkel en alleen opblaast omdat het 'weeral Schumacher' is....en deze keer kreeg hij dan effectief een straf, en is het voor sommigen nog niet goed ? Wat moest er dan gebeuren ? Schorsing voor 6 Grand Prix' ?
en ps: 'vind ik' en 'vond ik'. In de 1ste persoon heb je nooit 'dt', en zeker niet in de verleden tijd !
en psps: WILIAMS BMW, Dutch Power combinated with Colombian Force.
Moet dat niet zo toevallig zo 'German' Power combinated with Columbian Force zijn ? Ik dénk dat Holland niet echt iets met Bayerische Motoren Werke te maken heeft...

kartboyke
23-03-2003, 20:04
Ik moest dus wel opslag terugdenken aan het manoevre van een aantal jaar geleden toen met villeneuve.
Effe off topic, ik zet er wa ik wil en ik ben nen belg en sta voor williams, trouwens,bij u sta depaddock ook wel verkeerd hé wijsneus. :p

Finish
23-03-2003, 20:09
Het incident Villeneuve-Schumacher anno '97 ? Daar houdt Schumacher de deur dicht voor Villeneuve -mogelijk in de hoop Jacques eruit te knikkeren-. Lijkt me echter niet echt vergelijkbaar met vanmorgen. Schumacher wil voorbijraken, Trulli houdt de deur dicht en Schumacher remt te laat....Overeenkomstig met Jerez zou Schumacher dus z'n punten moeten inleveren ofzo ? :+

yvdp
23-03-2003, 21:13
Originally posted by kartboyke
Diene shumacher hé, ze moesten em een vele zwaardere sanctie geven vindt ik.
Dat manoevre was echt niet nodig, dit was er gewoon uitgereden.
In de plaats van de bocht te volge reed hij gewoon rechtdoor en in een gat dat nog geen eens een gat was.
Sorry, maar het is niet omdat hij veel supporters heeft en wereldkmapioen is dat hij dit mag en andere niet.
Ander piloten krijgen een drive trough penalty omdat ze 1.1 km te snel rijde in de pits en hij omdat hij er een serie uitramt.
Van rechtvaardigheid gesproken.
Prachtige prestatie van alonso vond ik toch wel.

Euhm, volgens mij ging hij zo hard op de remmen (te laat dan wel) waardoor sturen niet echt meer kon. Mischien vandaar dat hij gewoon rechtdoor reed.

Mario
23-03-2003, 21:14
Ik heb ook wel van de race genoten en ik ben er bijna zeker van dat het seizoensbegin bijzonder bitter smaakt voor Ferrari. Ze hebben waarschijnlijk voorlopig nog altijd de beste auto of ten minste combinatie en ze verliezen punten. Dat kan hen nog duur te staan komen in de eindafrekening.

En blij dat Raikkonen en Alonso zo goed scoorden. Jammer van Coulthard, want die had anders ook heel wat punten gepakt. Als nu Barrichello wint in Brazilië, zou MS dan voortaan ook op de rem moeten gaan staan ?

Jan
23-03-2003, 22:44
Het had waarschijnlijk iets met het mooie slome zomerweer te maken, maar deze GP vond ik niet bijzonder boeiend behalve de laatste 10 ronden. The Iceman rijft zijn eerste verdiende overwinning binnen en Alonso verbaast met een sterke prestatie in een sterke Renault (Trulli was ook strijdlustig).
Weet er soms iemand hoe de knap rijdende Button uiteindelijk zijn vijfde stek is kwijtgeraakt en nog achter Trulli gesukkeld is?

Schumi's Ferrari moeten we alleszins nog niet afschrijven, ondanks het incident en 4 passages langs de pitstraat scoort hij nog behoorlijk in de eindfase. In een incidentloze race vrees ik dat hem dat het hoogste schavotje zou hebben opgeleverd.

Mijn konklusie: een zeer interessante uitslag voor een race met slechts matige duels.

jan

Oneliner
23-03-2003, 23:34
Originally posted by Finish
en deze keer kreeg hij dan effectief een straf, en is het voor sommigen nog niet goed ?

Die straffen zouden bij iedereen zo moeten zijn. Feit is dat ze nu ook op schumi worden toegapst.
En eigenlijk mogen we lang niet klagen over straffen tegen schumacher é.

Dasalwelteplus vond ik hem vorig jaar properder rijden. Toen moest hij ook voor niemand onderdoen hé. Starten op de eerste rij => en dan finishen en winnen. Nu start hij niet vanop de eerste rij, en plots vind ik hem wat arroganter overkomen. Schumacher die net zijn blazoen wat had opgekuist vond ik, ...

Ok, dit kunnen we nog onder race-ongeval katalogeren, hopelijk gebeurd dit niet elke race (niet dat ik denk dat dat zou gebeuren hoor)

Finish
23-03-2003, 23:41
Kijk nekeer <a href="http://f1.tottoro.hu/2003/02_malaysia/03_start2.avi">hier</a>

Helicopterview van de start (met dank aan f1onboard.com)

Lijkt me duidelijk dat dit niet opzettelijk was (!), maar gewoon een domme remfout van Schumacher. Bemerk ook de Jaguar van Pizzonia die eerst tegen Montoya aanknalt, en dan -totaal de kluts kwijt- Verstappens achterkant van dichterbij bekijkt. (Onze Jos heeft echt wel altijd pech). Pizzonia had hier anders ook wel een drive-through verdiend...

Guido
25-03-2003, 23:47
Bon, ik heb mijn internet eindelijk terug, die overstap van moden naar ADSL is niet vlekkeloos gegaan, er waren verschillende faktoren in het spel - fucking Murphy - maar goed, hier ben ik dan.

Ik heb even diagonaal door de verschillende antwoorden gelezen en hier zijn mijn 2 centen.

McLaren heeft 70% van de MP4/17 veranderd, hallo? Ze hebben in de 2de helft van vorig zowat alles aangepast en dit tijdens het winterseizoen tot een geheel gegoten, dus de fameuze "D" versie. Ik zag links en rechts dat Ferrari nog iets de bovenhand heeft, wel, ik heb Rubinho niet echt zien korter komen op Kimi... zelfs integendeel. Dat Schum niet zo top is "under pressure" is nog maar weer eens gebleken. Hij remde gewoon te laat in een poging DC uit te remmen denk ik... Als het de volgende race weer niet lukt, kunnen de Ferraristi wel eens nerveus worden en we weten allemaal hoe efficient nerveuze Italianen zijn. Nu goed, in principe zijn zowel de 2003GA als de MP4/18 aangekondigd voor Imola, dus het zal afwachten worden. Maar als de 17D de 50% vooruitgang is en de 18 van Mclaren de ovirge 50%, dan zijn we weer voor een vet seizoen vertrokken. De 2003GA loopt vertraging op gezien de 2 crahes van Badoer door "mechanical failiure"... om te volgen.

De rest. Alonso was top, maar hij zal aan zijn conditie moeten werken denk ik, die was toch wel uitgeput. En dat Rubinho zo blij was?? ik versta er niets van. Ralf heeft best wel een uitgekookte race gereden, maar kreeg toch bijna een ronde aan de broek. Ook de BAR's en de Saubers zijn mij wel meegevallen.

Op naar Brazil !! :D

airco
26-03-2003, 00:46
Originally posted by Huudo
McLaren heeft 70% van de MP4/17 veranderd, hallo? Ze hebben in de 2de helft van vorig zowat alles aangepast en dit tijdens het winterseizoen tot een geheel gegoten, dus de fameuze "D" versie. Ik zag links en rechts dat Ferrari nog iets de bovenhand heeft, wel, ik heb Rubinho niet echt zien korter komen op Kimi... zelfs integendeel. Dat Schum niet zo top is "under pressure" is nog maar weer eens gebleken. Hij remde gewoon te laat in een poging DC uit te remmen denk ik... Als het de volgende race weer niet lukt, kunnen de Ferraristi wel eens nerveus worden en we weten allemaal hoe efficient nerveuze Italianen zijn. Nu goed, in principe zijn zowel de 2003GA als de MP4/18 aangekondigd voor Imola, dus het zal afwachten worden. Maar als de 17D de 50% vooruitgang is en de 18 van Mclaren de ovirge 50%, dan zijn we weer voor een vet seizoen vertrokken. De 2003GA loopt vertraging op gezien de 2 crahes van Badoer door "mechanical failiure"... om te volgen.


Komkom ... nu ook geen overhaaste conclusies trekken uit 2 GP's he
* Schumacher die onder druk niet presteert ...
==> IMHO gebeuren er regelmatig ongelukken bij de start. Iedereen is hier de voorbije jaren al wel eens (of meermaals) bij betrokken geweest. Omdat dit nu Schumacher eens overkomt heeft hij een probleem met de druk. :no::no:

* In de qualifying heeft Ferrari voorlopig nog weinig te vrezen. Afgezien dan van de toevalstreffer van Renault (kwamen in Australië niet verder dan 10e en 12e). Alhoewel ik best wil aannemen dat Renault sterk vooruit is gegaan lijkt het me sterk dat ze deze stunt de komende weken vaker kunnen herhalen.
Qualifying is en blijft een basis voor een succesvolle race.

* Over de nieuwe wagens valt niks te zeggen ... Zolang er niet head-to-head geracet is blijft het een boeltje speculatie

* Dat het tegenwoordig bij Ferrari wat minder loopt heeft voor een stuk met eigen fouten te maken, anderzijds is er de factor geluk. In australië hadden ze alle troeven in handen om te winnen. In Malëisië was er met een iets meer beheerste start ook veel meer te rapen.

Staar je niet blind op het feit dat de voorbije 2 weken geen ferrari op het hoogste trapje stond. Omdat iedereen het onoverwinnelijke Ferrari nu gewoon is begint men al stilaan te spreken van een crisis :no::no:
Een van de volgende GP's zal de Scuderia hard terugslagen. Het zal misschien niet worden als seizoen 2002 .... Maar echt spannend .... nah