Log in

View Full Version : nieuw F1 team in 2004 ?

Raceboy
26-03-2003, 21:06
German businessman Oliver Behring, the man who tried to take over the Arrows team last year, claims that his new German Grand Prix Racing team has lodged an entry for the 2004 Formula 1 World Championship. If his plans come to fruition, it would mean 11 teams would be on the F1 grid next year.

bron: autosport.com

Mark
27-03-2003, 18:29
Aha, dan is ook bekend wie er bij Jaquar "een serieuze navraag" heeft gedaan naar Chassis en motor...........

Finish
27-03-2003, 18:37
Originally posted by Marshal
Aha, dan is ook bekend wie er bij Jaquar "een serieuze navraag" heeft gedaan naar Chassis en motor...........

...en naar welk team Ralfke volgend jaar verkast...

Guido
28-03-2003, 11:15
...en broer Michael , na de zware aantijgingen aan zijn adres in de Duitse en Italiaanse pers na de eerste 2 races, zou het me niet verwonderen.

airco
28-03-2003, 11:59
hmmzzzzz dan stopt ie gewoon zele ...

ik denk niet dat ie staat te wachten op nog een nieuw team op de rails helpen ...

Beemer
28-03-2003, 19:07
Bwa wie weet, een all-german-team met de broers shumacher, zou reclame genoeg met zich meebrengen en alzo ook het geld om de beide pilootjes te betalen.

airco
28-03-2003, 19:11
sorry .... maar ik denk dat geen een van de 2 nog racet voor het geld ....

Als je zulke piloten wil binnenhalen heb je nood aan een competitief team .... En een competitief team komt niet tot stand door een gekocht Jaguar-chassis en oude cosworth-motoren

Guido
28-03-2003, 22:31
Originally posted by airco
sorry .... maar ik denk dat geen een van de 2 nog racet voor het geld ....

Als je zulke piloten wil binnenhalen heb je nood aan een competitief team .... En een competitief team komt niet tot stand door een gekocht Jaguar-chassis en oude cosworth-motoren

Tuurlijk niet Airco, je hebt overschot van gelijk, ik grapte maar even.

't zou, zoals Beemer zegt, wel mooi zijn. Maar Prost heeft ooit ook een geprobeerd "une équipe complétement Française" proberen op te zetten en we weten hoe dat is afgelopen. Trouwens ze zouden dan toch een BMW of Mercedes motor moeten hebben en Norbert Haug als teamchef, haha dat zou het nog zijn.