PDA

View Full Version : Scoop

vinnie belcar
29-03-2003, 17:01
Voor de geintereseerden, op http://groups.msn.com/mini2003 is er een echte foto te vinden van de min in zijn nieuw kleedje........

vinnie

n.b. maak je ook lid van mijn group, zo blijf je op de hoogte van wat er zo allemaal gebeurt met de mini

en ook dit nog , ik ben bezig met een website van mijn zaak aan het maken, hij is willenswaar nog in aanbouw, maar u kunt al een indruk maken van wat ik doe als ik niet in een racewagen zit.

www.aubergine-bistro.be

kartboyke
29-03-2003, 17:19
Ik wil ook zo één, hebt ge misschien nog enen over want het is echt een pracht van een auto, ik vin dat hem wel een krachtigere look heeft gekregen door deze kleurencombinatie.
Keep up the good work :) ;)

HHugo
29-03-2003, 17:55
Ben net terug van de markt in Harelbeke: ziet er zeer goed uit. Ik vind de livery zo nog beter dan vorig jaar. Ik heb wel maar een paar fotookes kunnen nemen omdat de batterijen van mijn fototoestel plat waren :(

Beemer
29-03-2003, 17:59
De auto ziet er, onmogelijk bijna maar toch waar, nog mooier uit dan vorig jaar! Prachtig werk gasten!

R@ce@holiC
29-03-2003, 18:15
Prachtig vincent , echt... mischien een fotootje vd achterkant?

vinnie belcar
29-03-2003, 18:19
Originally posted by R@ce@holiC
Prachtig vincent , echt... mischien een fotootje vd achterkant?

zij en achterkant houden we een verassing tot op de eerste koers, want daar zie je de technische evolutie te veel ......

R@ce@holiC
29-03-2003, 18:20
aah , want op het eerste zicht lijkt er vanbuiten niet veel veranderd...

vinnie belcar
29-03-2003, 18:21
Originally posted by Beemer
De auto ziet er, onmogelijk bijna maar toch waar, nog mooier uit dan vorig jaar! Prachtig werk gasten!

dat doet deugt aan ons hartje......... hopelijk zullen de technische veranderingen ook hun vruchten afwerpen......

wij zullen zien maandag op francorchamps

beemerke, kunt ge mijnen banner dat eens bekijken

vinnie belcar
29-03-2003, 18:25
aah , want op het eerste zicht lijkt er vanbuiten niet veel veranderd...

nie veel veranderd...................

you ain't see nothing yet.................. vraag het maar ne keer aan hhugo, die heeft hem deze namiddag gezien op de markt in harelbeke, aan de aankomst van de e3 prijs (velokoers)

R@ce@holiC
29-03-2003, 18:31
zo opt zicht zo eh :) der zal wel wa veranderd zijn denkek :D

vinnie belcar
29-03-2003, 18:34
zo opt zicht zo eh :) der zal wel wa veranderd zijn denkek :D

denk dtm...... meer zeg ik nie

Mark
29-03-2003, 18:55
Originally posted by vinnie belcar
denk dtm...... meer zeg ik nie

Hmmm..... seqeuntial gearbox, een super-diffuser, active-ride system, vierwiel besturing........en Klaus Ludwig als piloot ;)

Werner333
29-03-2003, 19:01
:D :D :D

vinnie belcar
29-03-2003, 19:21
Originally posted by Marshal
Hmmm..... seqeuntial gearbox, een super-diffuser, active-ride system, vierwiel besturing........en Klaus Ludwig als piloot ;)

nie overdrijven hé, 2 van de 5 zijn goed....... ;)

HHugo
29-03-2003, 19:33
nie veel veranderd...................

you ain't see nothing yet.................. vraag het maar ne keer aan hhugo, die heeft hem deze namiddag gezien op de markt in harelbeke, aan de aankomst van de e3 prijs (velokoers)

Tis niet voor niets dat ge enkel een fotootje van de voorkant als scoop weggeeft hé. Kheb niet veel foto's kunnen nemen, maar gelukkig wel van de achterkant :)

moore
29-03-2003, 20:11
nie overdrijven hé, 2 van de 5 zijn goed....... ;)

vinnie in welke klasse zal je uitkomen TA of TB ;)

vinnie belcar
29-03-2003, 20:16
Originally posted by moore
vinnie in welke klasse zal je uitkomen TA of TB ;)

tb hé met onze vertouwde 3 liter ;)

R@ce@holiC
30-03-2003, 00:20
mod

vinnie belcar
30-03-2003, 00:54
zorgen dade deze keer nie gepakt wordt na het uitschuren of wa was da... te grote motorinhoud toen zekers...

:D :) :( :p :o :( ;) :D

Mistery
30-03-2003, 07:47
zorgen dade deze keer nie gepakt wordt na het uitschuren of wa was da... te grote motorinhoud toen zekers...

Ik dacht dat het hier over de nieuwe mini ging en niet over zaken die tot het verleden behoren :( , dergelijke opmerkingen lijken mij persoonlijk niet zo gepast.

Als eigenaar van de website www.misteryracing.com wil ik dan ook benadrukken dat (niettegenstaande het gebruik van het logo van de site in de sig van de persoon die de opmerking plaatste) ik me volledig distancieer van deze uitspraak.

Beemer
30-03-2003, 10:07
Lol!
Ik ben eens benieuwd naar de eerste wedstrijd! Wanneer is dat trouwens?

Sennake
30-03-2003, 10:45
Originally posted by Beemer
Lol!
Ik ben eens benieuwd naar de eerste wedstrijd! Wanneer is dat trouwens?

*Zucht* kijk eventueel eens hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=4191) ...

Beemer
30-03-2003, 15:03
Originally posted by Sennake
*Zucht* kijk eventueel eens hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=4191) ...

Oeps sorry, ik heb ondertussen heel de kalender ingevoerd in mijne iPod :) dan heb ik die altijd bij :)