PDA

View Full Version : Site-updates: New Policy


airco
03-04-2003, 11:02
Al bijna 2 jaar probeert depaddock een spreekbuis te zijn voor vele autosport-teams en fans. En met succes ... De voorbije 22 maanden is het aantal leden enorm gestegen. Meer interessante discussies waren het gevolg.

Toch hebben we de voorbije maanden moeten vaststellen dat een minderheid van mensen van dit forum gebruik maakt om reclame te maken voor hun website.
Toch zijn we van mening dat mensen die veel tijd steken in hun website mogen showen. Daarom hebben we enkele maanden geleden besloten om voortaan slechts 1 topic toe te staan waar alle updates van 1 website in thuis horen.

Helaas heeft een kleine minderheid het nu verknoeid voor al diegenen die het wel op de juiste manier deden. De voorbije maanden leken de autosport-discussiefora op de reclame-afdeling van VTM. Dit is niet de bedoeling.

Daarom hebben we met onmiddellijke ingang besloten om update-threads enkel toe te staan in een apart forum voor site-updates. Op deze manier proberen we te voorkomen dat de normale discussies-fora belemmerd worden door de klakkeloze reclame van enkelen.

airco

laurent
03-04-2003, 11:23
ik ben voor :-)

Mark
03-04-2003, 17:19
geen probleem, mooi voor de start van het nieuwe seizoen...............het kan de duidelijkheid en leesbaarheid alleen maar vergroten.

Mistery
10-04-2003, 07:34
Volledig mee akkoord.
We hebben als misteryracing.com steeds gepoogd alles beperkt te houden tot 1 topic. We zijn daar vrij goed in geslaagd, denk ik. Maar als sommigen hier het "ik keer tevreden terug-je rentre gagnant" principe toepassen, dan ben ook ik van oordeel dat we ons moeten neerleggen bij de beslissing van de bestuursleden.
Al dient er een onderscheid gemaakt te worden tussen "pure spam" en het aankondigen van nieuws gerelateerd aan één specifieke topic (en natuurlijk het vermelden van de voornaamste punten ervan) met doorverwijzing naar een website. Dit laatste moet volgens mijn bescheiden mening wel kunnen in de diverse topics, en ik stel dan ook met genoegen vast dat dit ook werkelijk zo is.

Proficiat De Paddock !

Beemer
10-04-2003, 21:31
Ik ben ook 200% voor, dit bevordert het leesgemak en de gebruiksvriendelijkheid van de paddock! Go admins!