PDA

View Full Version : !!! http://crash.to/zandbak updates !!!


Mark
05-04-2003, 16:23
Vorige weekend een lading classic photo's ge-upload, dit weekend maar de links eens ververst. Tevens wat nieuwe Belcar & Touring Cup links erbij gezet.

Maar het meest heugelijke feit is dat de bezoeker geen vervelende pop-up meer krijgt. Met dank aan Airco, voor de goede service. "Paddock-webspace" en no more pop-ups.

Dus: http://crash.to/zandbak

Mark
14-04-2003, 22:00
Foto's Belcar New Race Festival staan online.....................

Megane
14-04-2003, 22:04
ik zie ze niet :confused: :D :D

Mark
14-04-2003, 22:08
Originally posted by Megane
ik zie ze niet :confused: :D :D

leesbril aanschaffen, of scherm verder weg zetten :D

Megane
15-04-2003, 06:13
Originally posted by Marshal
leesbril aanschaffen, of scherm verder weg zetten :D
Bril opgezet en gevonden, gisteren waarschijnliik te snel geweest. :D :D :gas: :p

Mark
28-04-2003, 21:44
Foto's Nissan worldseries V6 staan online...........

Belcar en update links is iets voor morgen........

Mark
29-04-2003, 00:18
Tja tis al morgen ;).......belcar staat online.

Scapa
29-04-2003, 00:21
:applaus:

Knap werk Mark!

Mark
29-04-2003, 18:53
Originally posted by stijnconinx
:applaus:

Knap werk Mark!

Dank je, maar zelf ben ik niet helemaal tevreden......tis ook nooit goed, denk dat ik teveel heb gepriegeld aan de camera instelling..........

Update vandaag: enkele belcar en "bevriende"-links toegevoegd........

En heb de naampjes bij de foto's gezet van de Worldseries en Belcar van afgelopen weekend.

Bart.Vandecavey
29-04-2003, 20:11
Originally posted by Marshal
Dank je, maar zelf ben ik niet helemaal tevreden......tis ook nooit goed, denk dat ik teveel heb gepriegeld aan de camera instelling..........

Update vandaag: enkele belcar en "bevriende"-links toegevoegd........

En heb de naampjes bij de foto's gezet van de Worldseries en Belcar van afgelopen weekend.

Het is trouwens Frank Thiers die aan het stuur zit op de 36 en deze foto is waarschijnlijk genomen tijdens de warm-up want de auto is nog te proper :D

Mark
29-04-2003, 20:23
Originally posted by Bart.Vandecavey
Het is trouwens Frank Thiers die aan het stuur zit op de 36 en deze foto is waarschijnlijk genomen tijdens de warm-up want de auto is nog te proper :D

Nondeju.................je hebt me door! :D

Beemer
29-04-2003, 21:26
Never the less, weerom prachtig werk!!

Mark
12-05-2003, 22:00
De Belpro staat online!

Eerst volgende update zal denk ik even duren, TC slaan we maar over de 25ste.........wegens mager veld enzo.

De Belcar Euro races......valt slecht, hopelijk vetrek richting Le Mans.

Misschien de 24U van de Ring..........maar de mega-update zal dus Le Mans zijn, dan krijgt de Classic ook een flinke uitbreiding. Rally liefhebbers............begin al maar af te tellen :D

Mark
21-05-2003, 22:43
Rally liefhebbers, stop maar met aftellen...........ik zet ze met en met online. Heb vandaag het jaar 1989 door mijn handen laten glippen. Resultaat? de rally van Looi en de Haspengouw rally. Terug te vinden in de "Classic-sectie"

Snijers, Van de Wauwer, Thiry in het pre-pre WRC tijdperk ;) plus nog een hele rits voor mij onbekende namen. Maar de rallyliefhebber zal ze wel herkennen.

Op naar 1988 en vroeger...nostalgie, weet nog niet wat ik zal tegenkomen.....tis net zoiets als op zoek naar de schat.

Foto's zijn van paddocker Pompierke.

Bart
21-05-2003, 23:26
Originally posted by Marshal
Rally liefhebbers, stop maar met aftellen...........ik zet ze met en met online. Heb vandaag het jaar 1989 door mijn handen laten glippen. Resultaat? de rally van Looi en de Haspengouw rally. Terug te vinden in de "Classic-sectie"

Foto's zijn van paddocker Pompierke.

Zààààààlig !! :worship: Ben je dit van de negatieven of van de foto's aan het inscannen?

De echte foto's moet je gewoonweg eens meebrengen naar een paddock meeting!

Let op de postionering van het publiek...

1989 begot... 14 jaar geleden...toen volgde ik rally nog niet... maar ik kom toch een groot deel bekende namen tegen!

met oa:
=> Saelens... familie van David Saelens en nu actief in de Historics ??

=> Viaene... is die op de 1 of andere manier ook familie van Mathias Viane die nog rally heeft gereden met de Texaco Subaru van Goudezeune en Mégane Cup

=> Magniette is nu de bedrijfsleider van Future World, die de Toyota van Tsoen inzet.

=> en Goudezeune met Creyf's reklame... 14 jaar geleden moet zo ongeveer het begin van het succes van de interimkantoren geweest zijn. Nu de man achter de Historics en overdag bezig in een betonbedrijf of zo??

en natuurlijk Verreydt, Duez, Lietaer, Van de Wauwer

Dus van de meeste piloten weten we wel ongeveer waar ze terecht zijn gekomen... zou het niet zalig zijn om zo ook b.v. de vw golf van Thiry ergens in een garage terug te vinden :cool:

:applaus: Merci hé Marshal en Pompierke :applaus:

Mark
21-05-2003, 23:32
Originally posted by bart
Zààààààlig !! :worship: Ben je dit van de negatieven of van de foto's aan het inscannen?

De echte foto's moet je gewoonweg eens meebrengen naar een paddock meeting!


van de negatieven, zelf vind ik het niet slecht voor foto's van 14 jaar oud!!

Je verliest wel nog wat kwaliteit als je ze gaat omzetten van "scan-bestand" naar jpeg.........maar ach het moet leuk en betaalbaar blijven qua apparatuur.

Mark
02-06-2003, 22:44
Foto's 24 Uur Nurburgring staan online................

pompierke
02-06-2003, 23:01
En zeggen dat al deze foto's en nog vele andere lagen weg te rotten op zolder in een 30 tal albums. :fight:
De albums begonnen al lichtjes te verkleuren.
Dat zijn toch vele filmrollekes geweest toen, nu is het bijna allemaal digitaal, toch een stuk gemakkelijker.
Maar dankzij onze Mark beleef ik die mooie tijd ook terug. ;)
Verdomme vroeger toch veel kilometers gedaan voor rally's, circuits e.d. maar altijd met veel plezier gedaan en nu kom ik nog enkel in Zolder. :(
Maar ja dat is het getrouwde leven met vrouw en 2 kinderen.
Ik hoop in elk geval dat jullie er een beetje kunnen van genieten van al die foto's.
PS: Mark doe mijn foto's en negatieven niet kwijt want anders gaat het onweren tot in Rome ;) grapje
greetz
pompierke

Scapa
02-06-2003, 23:19
Echt een prachtige classic-collectie! ;) Zo zijn er niet veel denk ik... Komen er nog bij?

pompierke
02-06-2003, 23:23
Dat hang van mijne werkman af, hoeveel goede negatieven of foto's hij nog vind in mijn collectie.
Nog veel zoek- en werkplezier Mark ;)

Scapa
02-06-2003, 23:31
:worship: Please foto's van de Procar van 95-96-97 :worship:

Mark
03-06-2003, 00:16
Originally posted by stijnconinx
:worship: Please foto's van de Procar van 95-96-97 :worship:

Je kunt buigen wat je wilt :D, maar helaas die zitten er niet tussen........

Het archief stopt bij de STW race van 95. Wat ik nu nog eruit haal zijn rally-evenementen. Daarnaast zijn er van een aantal nationale wedstrijden nog wat foto's, maar nooit voldoende voor een eigen pagina........eens kijken hoe ik dat in de toekomst creatief ga oplossen.

De periode 78-81, is ook een probleempje.......dat is een apart soort negatieven, ongeveer 1/4 van het huidige formaat..weet nog niet hoe ik die moet verwerken.

Zo met en met zullen er nog updates plaatsvinden, schat dat ik zo op 60 tot 70 procent zit.

Mark
17-06-2003, 19:46
Foto's van Le Mans staan online, op dit moment alleen de deelnemers van de LMP 900 klasse...........de rest volgt.

Mark
24-06-2003, 22:00
Group C Revival staat online..........

Jammer dat er een aantal van die bakken in reparatie staan, 2 * Jaguar, 1 Aston Martin en tweemaal de lancia's. Dan was er nog een echte silk cut liverey te aanschouwen..........maar Win Percy was er niet, sju.

Maar ach, het zijn prachtbakken.....ze benaderen perfectie qua vormgeving

Win Percy
25-06-2003, 00:37
Euuuhhh............. ik was er wel . Maar gij bedoeld zeker de echte WP !! hahahahahaha :D ;)

Mark
28-07-2003, 23:03
Spa 24 hours staan online..........

Mark
30-07-2003, 20:13
Mmmmm, nu pas de Euroboss online gezet....... F1 met foute kleurtjes :D Well ff doorklikken naar Pictures Today....

Sennake
30-07-2003, 21:17
Originally posted by Win Percy
Euuuhhh............. ik was er wel . Maar gij bedoeld zeker de echte WP !! hahahahahaha :D ;)

Tenzij jij hier geïnterviewd wordt, bedoelde Marshal inderdaad een andere Win Percy ;)

http://www.jagimages.com/images2/atb4720_m.jpg

Mark
18-08-2003, 21:28
Voor de liefhebbers van oude rally's.............op deze regenachtige dag heb ik maar eens de schoenendoos van Pompierke uit de kast gehaald.

De Rally's van Looi en Haspengouw uit 1988 !! staan online onder de knop "classic zandbak".

Wie Duez in een Golfje tussen twee bomen willen zien, Snijers in een M3, Colsoul, Droogmans en nog vele anderen........op naar http://crash.to/zandbak

Zeker ben ik er niet van, maar de onlangs veronglukte Mark Lovell (Haspengouw '88)staat er ook tussen. Heb de digitale archieven van Pompierke even niet ter beschikking...........vandaar dat enkele namen wellicht verkeerd geschreven zijn.

De volgende om naar uit te kijken wordt de Grenslandrally 1986.

Mark
22-08-2003, 18:55
24 uur van Zolder 2003 ..........ze staan online

Mark
29-08-2003, 17:20
Wederom ouwe snuif online:

1987 Haspengouw rally
1986 Grensland rally

Wie Vanierschot in Renault 5 wilt zien zitten.........op naar de Classic Zandbak.

Trouwens nog eens in die beruchte schoenendoos van Pompierke vandaag lopen snuffelen........kom ik vraag 28 tegen. Maar die komt pas over een paar weekjes online.......

Mark
03-09-2003, 21:59
1000 KM Spa 2003 online............. Sportscars & FIA GT

Euroboss en F3 volgen............

Mark
04-09-2003, 21:09
Zoals beloofd, F3 & Eurboss staan online............

schumivill
04-09-2003, 21:58
Vond de Euroboss als F1 freak wel zeer interessant,ma er viel me iets op kwa de veiligheid van de coureurs.

klik hier voor de bewuste foto (http://www.zandbak.net/2003/1000kmspa/028.jpg)

Mark
04-09-2003, 22:08
Originally posted by schumivill
Vond de Euroboss als F1 freak wel zeer interessant,ma er viel me iets op kwa de veiligheid van de coureurs.


Idd, erg lage cockpit...........maar destijds standaard. Denk ook dat die kerel niet echt makkelijk zat. :)

Die Lotus die schokte nogal in Rivage.........je zag die nek heen en weer gaan. Volgens mij moet ie RSI hebben opgelopen aan zijn nekspieren :D

Mark
29-09-2003, 22:06
Update: De 2003 miles of Spa staan online op http://crash.to/zandbak

Dit jaar staan de Belgian Masters (Belcar) en TC nog op het programma (Spa & Race Promotion Night)

Wat betreft de Classic, der komen nog enkele ouwe rally's aan.......iets voor de kouwe winteravonden ;)

Mark
07-10-2003, 23:00
Helaas geen update m.b.t. de TC te Spa (lees: veel slaap en regen....anders vertaald, ben in mijn nest blijven liggen :D)

Toch een update voor de liefhebbers van de ouwe snuif ;)

* Haspengouw Rally 1986
*Race Promotion Night 1982 & 1983

Dus toch iets van TC in een pre-historische vorm, ze staan op de pagina Classic Zandbak onder het balkje National Racing. Dus op naar de historie van Circuit Zolder, te zien op http://crash.to/zandbak

Bart
08-10-2003, 22:08
mooi, mooi ;)

heb je zo geen rallyfoto op identiek dezelfde locatie toen en nu? moet een serieus verschil zijn op het vlak van publiekszones/veiligheidszones...

Mark
08-10-2003, 22:16
Originally posted by bart
mooi, mooi ;)

heb je zo geen rallyfoto op identiek dezelfde locatie toen en nu? moet een serieus verschil zijn op het vlak van publiekszones/veiligheidszones...

Tja de Haspengouwrally is pas geweest, dus dat is iets voor volgend jaar als er niks "dubbel" is. Daarnaast kan ik het aantal rally's dat ik bezocht heb nog steeds op 1 hand tellen ;) Laten we zo zeggen, ik ben bezig om mijn eigen archief aan te leggen . Wellicht dat op hedendaagse rally-sites wel foto's van dezelfde plaats zijn terug te vinden.

Mark
20-10-2003, 21:23
Update: Belcar Masters staan online.........

Bart.Vandecavey
20-10-2003, 21:57
Euhm Mark het waren Hans en Kurt die reden, op de foto is het trouwens Kurt...

Trouwens een zeer mooie foto!

Mark
20-10-2003, 22:06
Dank U voor het compliment, in het echt is ie nog beter ;) Maar ja ik scan op hollandse zuinigheid in :D :D

Het is toch absurd dat er op belcar.com niet eens een officiele deelnemerslijst te vinden is............laat staan een uitslag (weliswaar onder voorbehoud). RIS is ook niet altijd even correct, maar wel altijd up-to-date.

Mark
10-11-2003, 22:59
Foto's Race Promotion Night staan online op http://crash.to/zandbak

Mark
20-12-2003, 00:46
Maar eens poging gewaagd om een algemene kalender 2004 online te zetten m.b.t. Zolder, Spa, Zandvoort & Assen ...........

Het is nog een ruwe versie, tis een beginnetje.

Tevens enkele links ververst en nieuwe erbij gezet.

Bart.Vandecavey
20-12-2003, 00:49
Originally posted by Marshal
Tevens enkele links ververst en nieuwe erbij gezet.

Qvickmotors.com? :p

Jochie
20-12-2003, 01:49
Wat is er hier allemaal aan de hand? :D
http://www.zandbak.net/2003/24nurburgring/007.jpg

Jochen

Bart.Vandecavey
20-12-2003, 03:00
eeuhm een wiel die af aan het lopen is...