PDA

View Full Version : 4 uren van Machelen


joost
07-04-2003, 10:13
hierbij een oproep in een zoektocht naar piloten.
Op 10 mei (zaterdag) heeft er in Machelen een 4-uurs wedstrijd plaats. Let wel, dit is de zaterdag van de Belpro, dus mensen die daar blijven en niet echt een verplaatsing willen maken, reageren best niet.
De inschrijving bedraagt €220 en dus dacht aan een team van 3 à 4 piloten. Wie interesse heeft, mag mij een mailtje sturen of een message posten, hier op depaddock.eu.
Zo kan je zelf zien hoe snel die 'roues sauvages' wel zijn...

en voor Flitser, ik kende die gasten al langer, inderdaad van de dinsdagen in Machelen en van de 24 uren. Maar de meesten hier niet, dus...

Joost

Flitser
07-04-2003, 11:43
Originally posted by joost
hierbij een oproep in een zoektocht naar piloten.
Op 10 mei (zaterdag) heeft er in Machelen een 4-uurs wedstrijd plaats. Let wel, dit is de zaterdag van de Belpro, dus mensen die daar blijven en niet echt een verplaatsing willen maken, reageren best niet.
De inschrijving bedraagt €220 en dus dacht aan een team van 3 à 4 piloten. Wie interesse heeft, mag mij een mailtje sturen of een message posten, hier op depaddock.eu.
Zo kan je zelf zien hoe snel die 'roues sauvages' wel zijn...

en voor Flitser, ik kende die gasten al langer, inderdaad van de dinsdagen in Machelen en van de 24 uren. Maar de meesten hier niet, dus...

Joost

Of liever; zo zie je hoe hoog het niveau is van de regulière FKI-piloten. Altijd wel kicken daar tijdens een wedstrijdhttp://kartgrid.be/phpBB/images/smiles/icon14.gif

Gikke
08-04-2003, 22:52
He Joost,

Gikke en Karo Hannaert zijn eventueel geïnteresseerd om mee te rijden, laat iets weten als je nog volk zoekt.

Pm gaat ook hannaert.vercammen@pandora.be

Thx,

Gikke (Guy) Hannaert

Breezz
08-04-2003, 22:58
Originally posted by Gikke
He Joost,

Gikke en Karo Hannaert zijn eventueel geïnteresseerd om mee te rijden, laat iets weten als je nog volk zoekt.

Pm gaat ook hannaert.vercammen@pandora.be

Thx,

Gikke (Guy) Hannaert

Enneuh: Karo Hannaert => C'est moi he :D http://www.sport25.com/forum/images/smiles/icon_waveyA.gif

Speesman
09-04-2003, 00:08
Op 10 mei is mijn agenda nog leeg, dus ik ben eventueel ook wel geinteresseerd!

joost
16-04-2003, 08:39
Volgende week dinsdag (di de 22ste) ga ik een uurtje rijden in Machelen (rond 1915 daar, rond 2000 wedstrijd. Misschien is het handig dat we al eens afspreken?

Gikke
16-04-2003, 10:02
Voor mij en Breezz in principe ok, ik contacteer je nog wel

Speesman
16-04-2003, 11:32
Ik ga volgende week dinsdag vermoedelijk niet kunnen komen (heb nogal drukke week). Ik ga het in ieder geval maar pas op de dag zelf weten, maar schat kans slechts 10%.

joost
23-04-2003, 11:57
Gikke en Breez, bedank voor het langskomen, inschrijving is OK, en hoe is de knie van Breez???

Speesman
23-04-2003, 12:46
Kan ik nu nog met jullie team meerijden of gaan jullie met 3 rijden?
Breezz last van haar knie naar Antwerp Karting (ik heb ook een paar blauwe plekken, maar das normaal zeker)?

joost
23-04-2003, 13:00
eigenlijk zijn we met vier (mijn vaste kompaan en ikzelf + vader en dochter), voorlopig houdne we het daar op, maar in de toekomst kunnen we zeker nog eens samen rijden,

alvast bedankt,

Joost

Breezz
23-04-2003, 13:26
Originally posted by joost
Gikke en Breez, bedank voor het langskomen, inschrijving is OK, en hoe is de knie van Breez???

:D Alles cava zene nu
De plek op mijn heup begint geel te worden (maar dat schijnt goed te zijn) en de knie geneest langzaam maar zeker ;)
Eventjes kalm houden zeker :( :D
CU 10 mei

@Spees: is van Inkart en Antwerp karting idd ;)

joost
29-04-2003, 23:53
Breezz,

voor jou papa: op zaterdagochtend organiseren de mensen van FKi tij-initiaties karting. (0900-1400) Hij vroeh hier achter,

groeten,

Joost

Gikke
30-04-2003, 12:44
Originally posted by joost
Breezz,

voor jou papa: op zaterdagochtend organiseren de mensen van FKi tij-initiaties karting. (0900-1400) Hij vroeh hier achter,

groeten,

Joost

Hé Joost, tof ma is da elke zaterdag of alleen de volgende ?

Moet je daarvoor inschrijven of zo ?

Kan ik iemand contacteren ?

joost
30-04-2003, 13:57
Gikke,

02/251.50.04 of info@fki.be

Joost

Gikke
30-04-2003, 14:32
Thx, ik hou je odh :D :rolleyes: :cool:

Breezz
09-05-2003, 20:19
Joost, gaat dat niveau morgen hetzelfde zijn als toen die dinsdag ?

joost
10-05-2003, 11:09
even eerst praktisch: afspraak 19.00, FKI
het niveau ligt voor wat de top-10 betreft even hoog maar daarachter volgen minder snelle teams, wij zaten ongeveer bij de TOP-15 op 32 tijdens de laatste race. bovendien rijden heel wat snelle dinsdag-piloten nu in één team. Wees gerust...

Joost

Breezz
10-05-2003, 12:44
Originally posted by joost
even eerst praktisch: afspraak 19.00, FKI
het niveau ligt voor wat de top-10 betreft even hoog maar daarachter volgen minder snelle teams, wij zaten ongeveer bij de TOP-15 op 32 tijdens de laatste race. bovendien rijden heel wat snelle dinsdag-piloten nu in één team. Wees gerust...

Joost

Wiepie :)
In that case, I'm ready :D :cool: :gas:

joost
11-05-2003, 01:14
Het kart-team van dsc.com (Gikke Breezz JF en ikzelf) zette door problemen slechts een 14de tijd op 18 neer in de Qual. Maar al vlug spurtte ondergetekende naar een tiende plaats om dan 30 minuten in een heerlijk gevecht verwikkeld te zijn om die tiende plaats.
Uitgeput gaf ik het stuur over aan Karo die haar 'mannetje' meer dan stond. Guy en JF deden meer dan hun best maar toch verloor het dsc.com team enkele plaatsen. Maar niet getreurd, ikke, maar vooral Breezz maakten in de tweede helft van de race ronde per ronde goed. Na 3 uur stonden we terug 12de. Gikke nam dan een flying start in zijn laatste relais door onmiddelijk de 11de plaats weer te veroveren.
Er reste JF niets anders dan verstandig en snel te controleren en dat deed hij ook...
11de en voldaan, op naar de 6-uurs wedstrijd van 21 juni,

bedankt aan heel het team en een dikke proficiat aan Breezz...

Joost

Breezz
11-05-2003, 11:04
't Was echt fun vond ik :)
Allemaal heel sjiek gereden, proficiat http://www.sport25.com/forum/images/smiles/Worship.gif
Joost, merci voor de mogelijkheid hé en doet de groeten en ne proficiat aan Jan ook als ge hem nog eens ziet :cool:

JFL
11-05-2003, 19:32
Originally posted by Breezz
't Was echt fun vond ik :)
Allemaal heel sjiek gereden, proficiat http://www.sport25.com/forum/images/smiles/Worship.gif
Joost, merci voor de mogelijkheid hé en doet de groeten en ne proficiat aan Jan ook als ge hem nog eens ziet :cool:

Hoi Karo,
Ik ben hier ook te vinden hoor. (Zelden aan het posten, 'k weet het)
Ik heb mij reuze geamuseerd. Merci voor 't complimentje & een dikke proficiat terug!
Bye,
Jan

joost
11-05-2003, 20:04
En is Breezz naar de bakker geweest heden ochtend?

Breezz
11-05-2003, 20:22
Originally posted by joost
En is Breezz naar de bakker geweest heden ochtend?

Jaat om 8.15 al :frusty: :D
En hebt gij nog hondenharen in uw bed gevonden? :+

joost
11-05-2003, 20:27
:no: dat mag niet meer

Bart.Vandecavey
11-05-2003, 21:36
Nee hij heeft ze op zijn kin geplakt

Gikke
12-05-2003, 08:28
Hi guys,

Mijn postje van de 4 uren komt wat later, maar allee.
Ik heb mij eveneens reuze geamuseerd, wij hadden een zeer tof team en hebben ons zeer goed verdedigd, het niveau ginder is bij de eerste 10 redelijk zeer hoog toch wel.
Maar wat zeer belangrijk is : toffe bende aldaar met piloten die heel sportief reden, geen vuil geduw en getrek, hoogstens een enkel tikje.
Mijn quals en eerste stint waren gewoontjes, de tweede stint was inderdaad pakken sneller.
Dus resultaat van dat alles : reuze avond gehad, bedankt daarvoor iedereen die daar iets mee te maken had, ons team dus en we kijken weer uit naar de volgende. Door die verkiezingen moet ik werken en moet ik dus twee koersen (mak en bokken) laten vallen .......

Pascal
12-05-2003, 12:07
Originally posted by JFL
Hoi Karo,
Ik ben hier ook te vinden hoor. (Zelden aan het posten, 'k weet het)
Ik heb mij reuze geamuseerd. Merci voor 't complimentje & een dikke proficiat terug!
Bye,
Jan

Nog volk van Diest !!!!!

Welkom JFL !!!

C U

JFL
14-05-2003, 20:36
Originally posted by Pascal
Nog volk van Diest !!!!!

Welkom JFL !!!

C U

Dank u,
Nog maar een paar maand ingeweken, maar vroeger ook 12 jaar naar 't school geweest in Diest. In elk geval, toffe site - proficiat. Ik kom er dezer dagen steeds vaker. Maar laat dat geen excuus zijn om 'reallife' eens af te spreken. In cyberspace smaken de pinten nog altijd niet zo goed...