View Full Version : Ralf vervangen door Gene ?
JPMontoya
10-04-2003, 11:48
De geruchtenmolen rond Ralf Schumacher valt maar niet stil. Nu de storm rond de brief van het team aan de Duitser net wat geluwd was gooit een insider weer wat olie op het vuur.
“Misschien zou het niet zo’n gek idee zijn om Ralf eens een maandje vrijaf te geven. Dan kan hij zich een beetje herpakken. Intussen kan Marc Gene gerust zijn wagen besturen. Marc heeft al meerdere keren getoond dat hij net zo snel is als Montoya of Ralf.”
De aanwezigheid van Ralf bij het team lijkt in elk geval steeds meer een wig tussen BMW en Williams te drijven. BMW wil de Duitser graag behouden, maar Williams lijkt Ralf liever kwijt dan rijk te zijn, al wil het team dat niet luidop weergeven. F1RACING.NET
Het bericht stond ook op f1.com zelf. Maar ik denk niet dat we er veel moeten van geloven, alhoewel ik graag eens de snelheid van Gene in een Williams wil zien.
Gené heeft eigenlijk nooit een echte kans gekregen. Minardi 99 en 2000 is nu ook niet echt een fantastisch visitekaartje. En toch heeft hij toen het tot nu toe laatste puntje voor Minardi gescoord :) (Nürburgring 99, maffe GP)
Correctie, Webber scoorde er vorig jaar ook 2 in Australië.
Misschien niet Ralf maar Juan vervangen?
Ofwel geen finish ofwel maakt die wel ergens een fout. :D
De Ralf scoort toch nog punten.
Sorry zunne Megane, maar ik vind Montoya toch nog steeds beter dan Ralf, Montoya gaat tenminste niet onmiddellijk aan de kant als Shumi af komt gereden.
Ik wil Gene ook wel eens in een Williams zien rijden.
Zou mooi zijn : na Justin Wilson en Fernando Alonso, Marc Gene een derde F1 piloot die zijn "opleiding" genoot bij het Belgische Astromega...
Welk F3000 team kan zulke adelbrieven voorleggen ???
C U
Originally posted by Beemer
Sorry zunne Megane, maar ik vind Montoya toch nog steeds beter dan Ralf, Montoya gaat tenminste niet onmiddellijk aan de kant als Shumi af komt gereden.
Ik wil Gene ook wel eens in een Williams zien rijden.
Hij (montoya) moet ook niet aan de kant gaan, gezien in Brazilie gewoon buiten om in het water.
Montoya werdt aangekondigd als het grote talent maar heeft nog niet veel meer punten gehaald dan Ralf.
En nu zal hij een paar serieuse kandidaten bij krijgen van de younkies Kimi, fernando, webber,..
Hij zal het zelfde probleem krijgen als D. Coulthard, dit jaar zich bewijzen of misschien wel plaats maken voor de nieuwe generatie talenten. ;) ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.