PDA

View Full Version : Mak karting 3: 19 April


kartboyke
15-04-2003, 16:22
Hallo iedereen,

Weet er iemand misschien wanneer de volgende mak wedstrijd is en waar??
Ik ben een week weggeweest en ik heb nog steeds niets gehoord naar welke datum de wedstrijd van 5 april verschoven is, een vriendin zei wel dat het komende zaterdag is in antwerpen op de boomsesteenweg maar wij hebben nog steeds geen bericht gehad hiervan.
Kan iemand mij zo snel mogelijk iets laten weten

HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dank
Ive

Speesman
15-04-2003, 18:17
De volgende MAK karting gaat door op Antwerp Karting op zaterdag 19 april (deze zaterdag dus). AK ligt idd op de boomsesteenweg in Wilrijk (naast Cardoen).
We moeten daar zijn om 18u30 en om 19u30 is de start.

Dave

kartboyke
15-04-2003, 18:26
bedankt hé, Dave, k zou zegge k trakteer der zaterdag ene, ma mijn geld ga al op zen na mijn inschrijvingsgeld en het lidgeld.
De koers derna, goe??? :D

Speesman
15-04-2003, 19:16
OK, daar hou ik u aan :D

FastFons
16-04-2003, 00:25
SSSt Dave ge had da nie moeten zeggen, konden we terug een plaatsje winnen int klassement :D

Grtzzz

FF

Speesman
16-04-2003, 11:34
Dju, niet aan gedacht. :)

kartboyke
16-04-2003, 14:51
Héhé, nu gaat da ook zenne, want antwerpen is echt wel een tof circuit maar met de gewoon karts ziede het verschil direct.
U zult het wel merken zaterdag, trouwens de karts in jpr zen ook door de frutmole gegaan peins k, amaaaaaaai was dat da.

Breezz
16-04-2003, 22:59
Iemand die toevallig langs Mechelen passeert?? Plieeeees

Breezz
16-04-2003, 23:11
Originally posted by Breezz
Iemand die toevallig langs Mechelen passeert?? Plieeeees

't Is al in orde :)

Werner333
19-04-2003, 17:20
En de kans op regen is reeel ;)

Speesman
19-04-2003, 23:40
Er was geen regen, het was enkel een beetje koud!!!
Eventjes een verslagje:
We waren met 19 man, klein probleempje dus. Gelukkig vond Ive van der Aa het niet erg om 2 keer te rijden. Hij reed dan samen met Fast Fons (enkel dat resultaat zou meetellen) en met nog iemand anders (weet eigenlijk niet meer met wie). Ik moest samen rijden met .... Werner (voor de 2de keer op 3 races :) ). Ondanks een minder goed kartje (ze trok niet zo goed op) toch een 3de tijd kunnen rijden, achter Driesco en Breezz die de pole hadden en Fast Fons en Ive die 2de stonden (alle kleppers vooraan dus :) ). Mijn start is niet zo heel goed zodat ik direct een paar plaatsen terugval (kreeg zelfs oa een steen tegen mijn helm van een voorganger die in het grind reed). Er ontstond direct een gat tussen Fast Fons en Breezz en de rest (waar ik ook bijzat). Na enkele rondjes vechten geraakte ik toch terug op plaats 3 en kon ik op zoek naar de voorgangers. Ronde per ronde kwam ik dichter op Breezz tot ik uiteindelijk vlak achter haar zat. Na een fair gevecht (Breezz bleef mooi op haar lijnen rijden en was niet zo simpel voorbij te rijden) kon ik haar na een foutje toch inhalen en lag ik 2de. De leider (Fast Fons) was echter al lang gaan vliegen, dus ik heb daarna een redelijk eenzame race gereden (enkel Walter (die ondertussen ook Breezz had voorbijgestoken) kwam in het einde dichter gereden). Na een half uurke dan wisselen met Werner. Die heeft enkel de 2de plaats moeten afstaan aan een werkelijk ontketende Driesco (heeft vanavond het ronderecord verbroken!!!) die op jacht was naar Ive (die ondertussen van Fast Fons had overgenomen). Hij kwam uiteindelijk 8 seconden te kort!!
Podium was dus:
1. Fast Fons en Ive van der Aa
2. Driesco en Breezz
3. ikke en Werner
Bijna stonden er 2 Singelee's op het podium aangezien mijn broer 4de is geworden.
Het was dus weer een heel fijne race!!!!
En ook belangrijk: deze keer heb ik geen pijn aan mijn rug (was na de 4 uren van kartgrid wel anders :( ).

flugel
19-04-2003, 23:42
Karo'tje proficiat hé :)

Breezz
19-04-2003, 23:48
Originally posted by flugel
Karo'tje proficiat hé :)

Thx :):)
Verslaggeske post ik morgen misschien wel

Dikke merci aan Driesco, echt waar, hij heeft da weer bangelijk gedaan !
Speesman: schoon verslag :) da foutje was echt vermoeidheid van mij, want mijn armpjes amai.. Maar 't was een tof gevechtje hé :)

redje
20-04-2003, 10:02
Originally posted by Breezz
Thx :):)
Verslaggeske post ik morgen misschien wel

Dikke merci aan Driesco, echt waar, hij heeft da weer bangelijk gedaan !
Speesman: schoon verslag :) da foutje was echt vermoeidheid van mij, want mijn armpjes amai.. Maar 't was een tof gevechtje hé :)
Outdoor rijden is zwaar ze. Ik heb daar me de 4h. van Kartgrid ook afgezien.

kartboyke
20-04-2003, 11:53
Chique verslag speesman.
Ik zit hier nu wel helemaal geradbraakt achter mijn pc'ke, het was zwaar zo een uur rijden in een stoeleke da veel te groot was.
Algeluk ging de 2de kart(kartje van fast fons) vele beter want anders had k da 2de half uur nooit volgehouden.
Al bij al en toffe wedstrijd, toch kreeg ik het warmkes tegen het einde aan toe zenne.
Den dries heeft schitterend gereden gisteren.
Op naar de volgende wedstrijd

Werner333
20-04-2003, 12:56
Volledige uitslag:

1. Karel Herman / Ive Van Der Aa
2. Karo Hannaert / Dries Heyman
3. Dave Singelee / Werner Pessendorffer
4. Steve Singelee / Geert Van Der Heyden
5. Walter Walckiers / Pierre Vanitterbeek
6. Serge Mous / Ive Van Der Aa
7. Vicky Berger / Hans Lauwers
8. Guy Golsteyn / Ben Van Noolen
9. Gerard Mouse / Giovanni Herbots
10. Wiffe De Weerdt/ Wim Sprangers

Stand in het kampioenschap volgt.

Spitty
21-04-2003, 10:01
Hoi iedereen,

eerst en vooral nen dikke merci aan Werner die de zaak weer proper overgenomen heeft van mij, wegens ernstige problemen met mijn schoonouders in Spanje kon ik er weer niet bij zijn, mijn vrouwke had mij iets meer nodig dan jullie denk ik.
Ook weer iedereen bedankt voor de opkomst!! Volgende wedstrijd ben ik er hopelijk terug bij!!
Hetgene wat mij opvald in het algemeen klassement is dat het niet te vergelijken is met het eind klassement van vorig jaar, die formule dat dit jaar toegepast wordt speelt blijkbaar een grote rol, zo eens iets anders he!?
het belangrijkste is dat iedereen zich ammuseerd he!!!
Zo tot de volgende wedstrijd in Herselt,

sluuuuuu

MAK
21-04-2003, 10:18
Iedere deelnemer met een e-mailadres zou de berekening van de tussenstand moeten ontvangen hebben. Indien dit niet zo is, geef ons een seintje met vermelding van je gegevens...

Hieronder dan de tussenstand na drie wedstrijden, mét aftrek van het slechtste tot nu behaalde resultaat...

01. Ive Van der Aa - 01.74
02. Karel Herman - 01.91
03. Dave Singelee - 04.32
04. Dries Heyman - 04.73
05. Werner Pessendorffer - 04.82
06. Ben Van Noolen - 06.97
07. Geert Van Der Heyden - 07.33
08. Walter Walckiers - 07.50
09. Giovanny Herbots - 07.80
10. Steve Singelée - 09.45
11. Wilfried De Weerdt - 10.23
12. Karo Hannaert - 10.33
13. Jeremy Meeuws - 10.83
14. Werner Moonens - 11.67
15. Guy Golsteyn - 12.17
16. Guy Hannaert - 12.20
17. Hans Lauwers - 14.27
18. Lorenzo Loyson - 14.55
18. Marc Van Goethem - 14.55
20. Dieter Wiertz - 14.70
21. Pascal Put - 15.00
21. Alois Van der Aa - 15.00
21. Pierre Vanitterbeek - 15.00
24. Serge Huybrechts - 15.45
25. Serge Mous - 16.00
26. Vicky Berger - 16.17
27. Maarten De Weerdt - 16.44
28. Maarten Perdieus - 16.67
28. Antoon Verstraeten - 16.67
30. Jan Ceulemans - 17.50
31. Bart De Beule - 18.18
31. Eddy Huybrechts - 18.18
33. Gerard Mous - 19.00
34. Steve Topff - 20.00
34. Wim Sprangers - 20.00

Volgende wedstrijd voorzien op 17 mei in Herselt. Allen daarheen !

Speesman
21-04-2003, 14:29
Originally posted by Spitty
Hoi iedereen,

eerst en vooral nen dikke merci aan Werner die de zaak weer proper overgenomen heeft van mij, wegens ernstige problemen met mijn schoonouders in Spanje kon ik er weer niet bij zijn, mijn vrouwke had mij iets meer nodig dan jullie denk ik.
Ook weer iedereen bedankt voor de opkomst!! Volgende wedstrijd ben ik er hopelijk terug bij!!
Hetgene wat mij opvald in het algemeen klassement is dat het niet te vergelijken is met het eind klassement van vorig jaar, die formule dat dit jaar toegepast wordt speelt blijkbaar een grote rol, zo eens iets anders he!?
het belangrijkste is dat iedereen zich ammuseerd he!!!
Zo tot de volgende wedstrijd in Herselt,

sluuuuuu

Ik denk dat er ook een aantal mensen beter zijn geworden (oa Werner).

kartboyke
24-04-2003, 22:04
Weet er iemand al iets meer over de foto's die getrokken zijn????
Ik zou die wel graag eens bezien, als iemand ze weet staan pleaaaase post het hier aub.