View Full Version : Moeder Schumacher overleden
ik heb zojuist gelezen dat de kans bestaat dat de broers schumacher niet zullen starten hun moeder zou in coma liggen :(
dus laten we maar hopen dat alles goed afloopt voor haar
(bron: www.f1-live.com)
Vreemd, waarom kwalificeren ze zich dan eerste en tweede ? :)
Racen om de gedachten te verzetten ?
ik heb niet gezegt dat ze niet zullen vertrekken maar de kans zit er in al in zitten zal er aan liggen of de situatie van hun moeder verslechterd of niet
Hier effe het volledige verhaal:
he mother of Formula One drivers Michael and Ralf Schumacher is in a coma, according to German daily Bild Zeitung, citing younger brother Ralf. Elisabeth Schumacher, 55, fell at home last Saturday and had to undergo an emergency operation in Cologne (ouest).
"Her condition is certainly stable but we're still very worried about her," Ralf Schumacher was reported as saying to the newspaper from Imola, where on Sunday the fourth race of the world championship will be held.
"Of course, in the circumstances we've been wondering if we should be racing at all," added Ralf. "But we are in permanent contact with the doctors."
The brothers visited their mother's bedside after testing for Williams and Ferrari respectively last week and they flew directly from the hospital to Imola for this weekend's San Marino Grand Prix.
"This is a very private thing," a close friend said. "She has been in hospital since last week. Michael and Ralf are in constant contact with their father and the doctors."
There is no further news on her current condition, but the two drivers are understood to be deeply concerned about the situation. Insiders have insisted Michael, who openly showed his emotions at the 2001 Italian Grand Prix immediately after September 11 and almost retired as a result of the terrorist attacks in New York, is still concentrating hard on this weekend's race.
The German driver is desperate to get Ferrari's championship bid back on course at Imola, but it is understood that he has used his mobile phone to call doctors as soon as each of the practice and qualifying sessions have finished.
bron: f1-live.com (http://www.f1-live.com)
Ze is vannacht overleden :(
Oneliner
20-04-2003, 11:37
owow, en gaan ze starten de schumi broers??
Moeder F1-piloten Michael en Ralf Schumacher overleden
2003/04/20 - 11:32
BERLIJN (BELGA) BERLIJN 20/04 (AFP) = De moeder van de Duitse Formule 1-piloten Michael en Ralf Schumacher, die in een coma lag na een zware val vorige week bij haar thuis, is overleden in Keulen. Dat maakte een woordvoerder van Williams-BMW, de renstal van Ralf Schumacher, zondag bekend. De 55-jarige Elizabeth Schumacher onderging na de val een spoedoperatie in het ziekenhuis van Keulen, maar dus tevergeefs. De persverantwoordelijken van de twee broers, die in Imola zijn voor de Grote Prijs van San Marino, bevestigden het nieuws van de dood van Elizabeth Schumacher. Ze gaven ook mee dat zowel Michael als Ralf, die als eerste en tweede op de startgrid staan, om 14u toch van start zullen gaan in de vierde race om het wereldkampioenschap. Mochten ze bij de eerste drie eindigen in de race, zouden ze wel niet deelnemen aan de prijsuitreiking, aldus nog dezelfde bron. De twee waren zaterdag na de kwalificaties nog over en weer gevlogen naar Keulen om hun moeder bij te staan.
bron: belga
toch van start zullen gaan.......
:-/
Oneliner
20-04-2003, 11:45
hmm, TT sprak dat de kans klein was dat ze zouden starten...
Maar Belga is bron is mss iets betrouwbaarder.
Schumi is nu gebrand om te winnen, dan kan hij de overwinning opdragen.
Originally posted by Oneliner
hmm, TT sprak dat de kans klein was dat ze zouden starten...
Maar Belga is bron is mss iets betrouwbaarder.
volgens f1-live starten ze. Om 9u30 vanmorgen kwamen Michael en Ralf, in het zwart gekleed, op Imola aan.
Racen of niet ? Ik weet het niet. Het kan je gedachten verzetten, maar er zal toch nog altijd wel wat 'onderbewustzijn' in je zijn dat aan de afgelopen nacht denkt. Ik vind het in ieder geval serieus 'klote' voor beide Schumachers. Frappant trouwens dat beide broers 1 en 2 starten op de starting grid, da's verdorie echt wel kunnen.
Originally posted by Finish
Frappant trouwens dat beide broers 1 en 2 starten op de starting grid, da's verdorie echt wel kunnen.
Bedoelt ge nu da hun moeder gestorven is, of in het algemeen, want in Frankrijk 2001 hebben ze dat nog al gedaan.
JPMontoya
20-04-2003, 12:02
ze racen! maar hoeven niet deel te nemen aan eender welke cermonie, interview, etc...
Originally posted by redje
Bedoelt ge nu da hun moeder gestorven is, of in het algemeen, want in Frankrijk 2001 hebben ze dat nog al gedaan.
Dat ze, nét nu, een en twee starten.
Erg jammer voor de broers. Ik weet nie of ik na zo'n nieuws in staat zou zijn om nog aan een wedstrijd deel te nemen.
Ik zou het niet kunnen, dat weet ik! De belangen zijn echter zo groot in de huidige F1...
Originally posted by stijnconinx
Ik zou het niet kunnen, dat weet ik! De belangen zijn echter zo groot in de huidige F1...
tuurlijk dat de belangen veel te groot zijn liever een kwak geld dan hun moeder tja ik versta dat hoor
ik zou niet starten tja je hebt van die geldwolven die nieks liever doen dan geld oprapen in ieder geval hoop ik dat ze er allebij afgaan in de eerste bocht
ik vind dat enorm laf dat het racen boven hun famillie gaat
schumivill
20-04-2003, 13:35
Ik denk niet dat ze de enige zijn die daar over een beslissing over nemen,sponsors enzo.
Rrubinio
20-04-2003, 13:44
De moeder van Ralf en Michael Schumacher zou vannacht zijn overleden nadat zij zaterdag in coma was opgenomen in het ziekenhuis. De beide Schumacher waren even in het ziekenhuis maar keerde terug naar Italië waar ze vanmorgen vernamen dat hun moeder was overleden. De Schumachers zullen wel starten in de GP van San Marino maar zullen niet deelnemen aan de ceremonie indien ze in de top 3 zouden eindigen.
Mijn innige en welgemeende deelneming aan de fam. Schumacher.
Originally posted by jos
tuurlijk dat de belangen veel te groot zijn liever een kwak geld dan hun moeder tja ik versta dat hoor
ik zou niet starten tja je hebt van die geldwolven die nieks liever doen dan geld oprapen in ieder geval hoop ik dat ze er allebij afgaan in de eerste bocht
Ooit al van 'gedachten verzetten' gehoord ? Of het feit dat er een pak tifosi langs de baan staan die hun Ferraricoureur de hemel in prijzen en hem kost wat kost willen zien winnen.
Die twee kerels hebben vannacht hun moeder verloren, volgens jou kan hen dat geen moer schelen ?
Trouwens, ze hebben vanmorgen pas vernomen dat hun moeder overleden was, toen ze reeds terug op imola waren. Wie weet vond pa Schumacher dat beide jongens beter konden meeracen ?
Co-commentator Marc Goossens zei juist dat hij in zo'n geval ook zou meeracen, omdat z'n ouders het zo zouden gewild hebben.
Dit heeft gewoon geen bal met 'geldwolven' te maken, maar met verplichtingen en even gedachten te kunnen verzetten.
Originally posted by Rrubinio
De moeder van Ralf en Michael Schumacher zou vannacht zijn overleden nadat zij zaterdag in coma was opgenomen in het ziekenhuis. De beide Schumacher waren even in het ziekenhuis maar keerde terug naar Italië waar ze vanmorgen vernamen dat hun moeder was overleden. De Schumachers zullen wel starten in de GP van San Marino maar zullen niet deelnemen aan de ceremonie indien ze in de top 3 zouden eindigen.
Mijn innige en welgemeende deelneming aan de fam. Schumacher.
Even gemengd met de GP-Imola thread, Rrubinio. Dit nieuws was namelijk al een keertje op depaddock gepost...
vond het toch op laatste heel erg emotioneel en vooral toen hij uit de wagen stapte en op het podium :(
Originally posted by jos
Laf??? In zo'n periode doet het eens goed dat men aan iets anders kan denken.
kartboyke
20-04-2003, 18:31
Originally posted by moore
vond het toch op laatste heel erg emotioneel en vooral toen hij uit de wagen stapte en op het podium :(
Ik vond dat dus ook hé, hoe hij in zijn wagen bleef zitten.
Dan zie je pas dat hij een mens is gelijk wij er een zijn en niet de bovengenoemde geldwolf.
Alleszins heb ik nu echt wel respect voor deze 2 mensen, iemand die dit kan verwezenlijken, proficiat daarvoor.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.