PDA

View Full Version : Belcar NRF : verslag op VRT

flugel
20-04-2003, 15:58
Daarnet het verslag gezien vd Belcar op de VRT, misschien wel kort (maar voor de uitgebreidde verslagen is er pitstop) maar 'k vond dat het verslag zeer goed gemaakt was. :)

Mark
20-04-2003, 16:07
Was voor mij de eerste keer dat ik belcar op TV zag, idd erg kort. Maar de beelden op zich waren niet slecht

Brandje bij Buurman zag op TV heftig uit, dat die gast niet meteen stopte?

kris28
20-04-2003, 16:08
verslag was goed ;

Alleen jammer dat er niets verteld werd over
toerisme-klasse

redje
20-04-2003, 16:11
De vrt gaat in ieder geval de goede richting in. Nu nog de verslagen wat langer maken en pitstop.tv krijgt er mss een concurrent bij.

joost
20-04-2003, 16:41
zat net aan de gebakken paaseieren met schoonfamilie of is het gebakken schoonfamilie met paaseieren?

R@ce@holiC
20-04-2003, 17:19
Heb ik dat GODVERDJU gemist !!!!! ik dacht dat dat voor de F1 kwam , ik had het na de koers direct afgezet. Dedju toch nog nie !!!!

srry voort schelden :)

JPMontoya
20-04-2003, 18:25
pff, Rtbf had vorige zondag (dag v/d race) al een verslag van 15min.

R@ce@holiC
20-04-2003, 20:01
Originally posted by R@ce@holiC
Heb ik dat GODVERDJU gemist !!!!! ik dacht dat dat voor de F1 kwam , ik had het na de koers direct afgezet. Dedju toch nog nie !!!!

srry voort schelden :) ik wil me nogmaals verontschuldige voor mijn taalgebruik , ik was een beetje lastig...

Werner333
20-04-2003, 20:23
Ik heb dat dus ook gemist.

karld
20-04-2003, 20:35
toevallig niemand die dit online kan plaatsen ?

airco
20-04-2003, 22:49
Originally posted by JPMontoya
pff, Rtbf had vorige zondag (dag v/d race) al een verslag van 15min.

je kan altijd het negatieve blijven opmerken en blijven vaststellen dat onze franstalige vrienden voor staan op ons ....

je kan het natuurlijk ook positief benaderen en zeggen dat de VRT erop vooruit gaat, en dat deze aandacht enkel goed kan zijn voor de Belcar ....

redje
21-04-2003, 00:05
Originally posted by airco
je kan altijd het negatieve blijven opmerken en blijven vaststellen dat onze franstalige vrienden voor staan op ons ....

je kan het natuurlijk ook positief benaderen en zeggen dat de VRT erop vooruit gaat, en dat deze aandacht enkel goed kan zijn voor de Belcar ....
Die van de rtbf zijn er dan ook al langer mee bezig.
Ge moet gewoon t positieve zijn.

Beemer
21-04-2003, 08:47
Spijtig, dat heb ik ook gemist :(
Maar in ieder geval vrt doe zo voort zou ik zeggen

NGT Racing
21-04-2003, 11:04
Inderdaad,

waarom niet met zen allen naar de VRT en de RTBF een mailtje sturen om hen aan te tonen dat ze goed bezig zijn, het zou in ieder geval een nuttiger tijdverdrijf zijn dan steeds op die mannen te kappen :-)

Mistery
21-04-2003, 11:24
Originally posted by FLAT6
Inderdaad,

waarom niet met zen allen naar de VRT en de RTBF een mailtje sturen om hen aan te tonen dat ze goed bezig zijn, het zou in ieder geval een nuttiger tijdverdrijf zijn dan steeds op die mannen te kappen :-)

Als je die kerels op de VRT ervan wil overtuigen om op de ingeslagen weg verder te gaan, kan je dat doen via tvsport@vrt.be

De intentie bestaat in elk geval om ook de overige wedstrijden van de belcar te coveren via korte reportages in Sportpaleis op zondagnamiddag.

Alvast een aanmoediging waard vind ik !

wie doet mee ?

redje
21-04-2003, 11:45
Mss ene mail sturen, maar me verschillende namen ondertekenen.

Ik wil alvast meedoen. :)

Mark
21-04-2003, 11:50
Idd, een standaard mailtje maken.......en dan door iedereen laten versturen. Ik wil hem wel versturen......

Sennake
21-04-2003, 11:52
Originally posted by Marshal
Idd, een standaard mailtje maken.......en dan door iedereen laten versturen. Ik wil hem wel versturen......

Goed idee. Maak er een aparte thread met duidelijke titel van in het Belcar-forum (dat zullen we voor deze keer dan ook niet verplaatsen) zodat iedereen direct kan zien waarover het gaat. Positieve reacties zijn het zeker waard om gesteund te worden! Ik doe mee!

Mistery
21-04-2003, 12:13
Efkes iets zeggen :

De interne politiek van "Het Huis" kennende, is het waarschijnlijk beter dat iedereen voor zichzelf een mail verstuurt naar het adres dat ik vermelde. VRT heeft er trouwens een huisregel van gemaakt dat iedere mail persoonlijk moet beantwoord worden.

Dus met de interne werkwijze van VRT in mijn achterhoofd, lijkt het mij niet zo'n positief idee om één gezamelijke mail op te stellen en door meerderen te laten "ondertekenen". Dit mist grotendeels het verhoopte effect.

redje
21-04-2003, 12:22
Originally posted by Mistery
Efkes iets zeggen :

De interne politiek van "Het Huis" kennende, is het waarschijnlijk beter dat iedereen voor zichzelf een mail verstuurt naar het adres dat ik vermelde. VRT heeft er trouwens een huisregel van gemaakt dat iedere mail persoonlijk moet beantwoord worden.

Dus met de interne werkwijze van VRT in mijn achterhoofd, lijkt het mij niet zo'n positief idee om één gezamelijke mail op te stellen en door meerderen te laten "ondertekenen". Dit mist grotendeels het verhoopte effect.
Als we elk ne aparte mail versturen, gaat hun mailbox nogal vol geraken. Maar dan nog kunnen we ne standaard mail maken en apart versturen.

Sennake
21-04-2003, 12:23
Originally posted by Mistery
Efkes iets zeggen :

Dan stel ik het volgende compromis voor : diegenen die de reportage daadwerkelijk gezien hebben, schrijven hun impressies zelf naar de VRT, diegenen die het gemist hebben (en dus geen mening kunnen hebben over de inhoud, zoals ikzelf) maar die het initiatief wel toejuichen ondertekenen de mail.

JPMontoya
21-04-2003, 12:51
voor alle duidelijkheid, er is op Rtbf elke zondagavond na een belcar race een verslag van de Supermeeting. juiste uitzenduur weet ik niet maar voor NRF was dat van 00.40 tot 00.55

Beemer
21-04-2003, 13:03
Mijn mail mogen ze in ieder geval al verwachten!

flugel
21-04-2003, 13:54
Originally posted by JPMontoya
voor alle duidelijkheid, er is op Rtbf elke zondagavond na een belcar race een verslag van de Supermeeting. juiste uitzenduur weet ik niet maar voor NRF was dat van 00.40 tot 00.55

das dan vre goe voor den rtbf, maar toch enkele opmerkingen,
a) das vre laat, als je een volledig weekend in Zolder of Francorchamps geweest bent en den dag nadien moet werken is dat dus zo goed als onmogelijk om zien.
b) het is in het Frans, ik versta vrij goed Frans maar als ik moet kiezen tussen frans en nederlands is de keuze snel gemaakt.
c) hetzelfde 'lange' verslag is (weliswaar een tijdje later) te zien in pitstop (wel in het nederlands)

Kritiek kan je altijd geven, maar voor één keer vind ik dat men aan de Reyerslaan goe bezig is.

JPMontoya
21-04-2003, 18:05
Originally posted by flugel
das dan vre goe voor den rtbf, maar toch enkele opmerkingen,
a) das vre laat, als je een volledig weekend in Zolder of Francorchamps geweest bent en den dag nadien moet werken is dat dus zo goed als onmogelijk om zien.
b) het is in het Frans, ik versta vrij goed Frans maar als ik moet kiezen tussen frans en nederlands is de keuze snel gemaakt.
c) hetzelfde 'lange' verslag is (weliswaar een tijdje later) te zien in pitstop (wel in het nederlands)

Kritiek kan je altijd geven, maar voor één keer vind ik dat men aan de Reyerslaan goe bezig is.

ooit gehoord from a little thing called VCR :)

voor mij is frans no problem, maar dat is dan voor ieder anders natuurlijk.

Bart.Vandecavey
21-04-2003, 20:30
Ik vond het wel erg op RTL, ze tonen de winnaar, nr. 2, nr. 3, nr. 4, nr. 6, nr. 7, nr. 8, nr. 9

Ik vraag mij nu af is dat om er echt om te doen????

kris28
22-04-2003, 23:37
Heb daarnet bericht gekregen van de VRT

Bedankt voor uw reactie.

Goed nieuws: we brengen dit jaar verslag uit van alle manches van de Belcar,
telkens op zondagnamiddag.

met sportieve groeten,

Frank Van Laeken,
hoofdredacteur tv-sportredactie.

Jan
23-04-2003, 09:07
Vanavond gaat ook mijn mail de "pandora"-box uit, de VRT verdient alle steun bij dergelijk initiatief. Hoewel hun verslag nogal kort uitviel, kwamen alle hoogtepunten uit de race zeker aan bod, het was immers niet de meest spannende Belcar race van de afgelopen seizoenen. Je moet er trouwens ook rekening mee houden dat ze die reportage waarschijnlijk maken voor een breder doelpubliek en dus niet alleen voor de die hards zoals wij.
Het beeldverslag bevatte m.i. voldoende aktiebeelden om mensen voor autosport warm te maken, de spektakulaire beelden vanuit de Marcos cockpit namen die taak nogal letterlijk. ;)

jan

redje
23-04-2003, 09:45
Ik zal de mijne morgen sturen, dan zit ik ne hele dag thuis.

Rallyloverke
23-04-2003, 10:25
't Zal een standaardreactie zijn, ik heb net dezelfde reply gehad.

redje
23-04-2003, 11:02
Originally posted by Johan
't Zal een standaardreactie zijn, ik heb net dezelfde reply gehad.
Da was ook zo toen we reclameerden dat er maar 4 quali's werden uitgezonden vorig jaar.

Beemer
23-04-2003, 13:08
Ik heb ook diezelfde mail gehad.