View Full Version : DTM Race driver
Ik heb dus DTM race driver gekocht, en hij scoort bij mij voorlopig een 4/10. Je mag nog zoveel reclame maken met de originaliteit, maar als je zelfs moeite hebt om goede stuurinstellingen te vinden, is het de naam racespel niet waard. Ik ben al 2 dagen aan het proberen, maar ik krijg het niet goed. Nog één keer proberen, en ik doe een uninstall. Tot nu toe: flop van jaar.
Ik vond de demo maar slapjes (té arcade-achtig) en de reacties zijn over het algemeen ook niet echt positief. Ik blijf er dus lekker af :)
Originally posted by sledge
Ik heb dus DTM race driver gekocht, en hij scoort bij mij voorlopig een 4/10. Je mag nog zoveel reclame maken met de originaliteit, maar als je zelfs moeite hebt om goede stuurinstellingen te vinden, is het de naam racespel niet waard. Ik ben al 2 dagen aan het proberen, maar ik krijg het niet goed. Nog één keer proberen, en ik doe een uninstall. Tot nu toe: flop van jaar.
ik begrijp niet waarom iedereen bij dit spel klaagt over gebrekkige stuurinstellingen ..... Ik heb er alleszins 0,0 problemen mee ....
Het klopt dat het spel vrij arcade-achtig is aangelegd .... maar daar mag je het spel niet op afrekenen ... dat is een keuze die de uitgevers bewust gemaakt hebben.
Wat er dan wel goed is.
- sublieme graphics .... sorry ... GP4 is ten opzichte van dit ronduit lelijk
- bangelijk racegenot met een breed scala aan wagens en circuits
- online multiplayer die fijn loopt :)
- ...
Jij hebt dus geen problemen met de besturing? Ik ga ervan uit dat je de instelling op simulatie hebt gezet? Zoja, wat zijn de instellingen, zowel in Windows als DTM?
- graphics: mja, wel knap, maar de circuits vind ik te kaal.
- racegenot : zie bovenstaand probleem
- multiplayer: nog niet aan toegekomen.
Ook al werkt het spel met het stuur zoals het hoort , noch blijft het maar een slecht spelletje. De gameplay bied geen lekker racegevoel. Er is een gebrek aan de mogelijkheden om echte spannende duels te hebben met veel slipstreaming enz. .
Ook het remmen valt dik tegen. Het lijkt wel alsof je 3x vroeger dan normaal moet remmen.
Voor mij bestaat er tot nu toe mar 1 echte superrealistische racesim en dat is Gran Tourismo 3 op de PS2.
Als je dit spel speelt met het officiële racestuur en alle hulpjes zoals ABS en TC uit zet dan is het net echt.
Helaas zijn er ook wel enkele niet-gameplay minpuntjes maarja, het realisme in de gameplay en de force feedback van het stuur maakt het racen gewoonweg heerlijk.
Bij GT3 spint tenminste je wagen als je wat te vroeg of te hard de gas induwt
FleaBite
20-04-2003, 18:18
Originally posted by airco
Het klopt dat het spel vrij arcade-achtig is aangelegd .... maar daar mag je het spel niet op afrekenen ...
Wél als Codemaster beweert een simulator af te leveren
Originally posted by vertigo
van het stuur maakt het racen gewoonweg heerlijk.
Bij GT3 spint tenminste je wagen als je wat te vroeg of te hard de gas induwt
Daar heb ik wel last van hoor, maar blijkbaar kan de tegenstand gewoo rijden met die wagens, terwijl ik een rally aan het rijden ben, links uitbreken, rechts uitbreken, ik kan die wagens niet onder controle houden. Ik word vaak als een magneet naar de muur getrokken. Nu gaat de besturing al een stuk beter, maar het is nog niet 100%. Ik zou graag de reactie wat minder minder zetten, want de wagen draait te snel naar mijn gevoel.
Ok dat was ik vergeten. De rally bij gt3 is inderdaad maar zwakskes. Maar bij de races op de baan is het heerlijk of niet?
Als je ABS en TC uit zet dan spin je natuurlijk nog vlugger.
Maar in het echt moet je ook niet proberen om met een viper of zoiets plankgas uit de bocht te accelereren want dan gaat die rond. Natuurlijk scheelt het heer ook of je met Manueel of automatic rijdt.
Misschien wat meer oefenen ;) :) want ik vlieg zelden in de muur. Maarja ik speel da spel eigenlijk wel vrij veel
Zonet eens online gespeeld, en damn, nu is de besturing wel goed. Nuja, het begint lichtjes in mijn achting te stijgen. Raceke iemand :D
Ik vind het spel wel knap afgewerkt enzovoort, maar de besturing vind ik zeker ook één van de minpuntjes, maar het is een leuk en verslavend spel en dat maakt heel veel goed!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.