PDA

View Full Version : Paasraces in Spa


joost
20-04-2003, 16:55
Heeft er iemand uitslagen, impressies, foto's of een mening over de nieuwe 'procar' dit weekend in Spa?

Mark
20-04-2003, 17:17
geloof dat Vincent daar is geweest, Maarten moest zelf rijden en ik had de intentie om te gaan...................maar het bedje voelde vanmorgen erg warm aan :D

Wordt de ouwe ASAF een klasse tussen Belcar en TC?

weet niet precies hoe het zit met de reglementen, maar als die een beetje lijken op de EERC Britcar kon de 2003 miles weleens erg leuk worden.........

R@ce@holiC
20-04-2003, 17:18
Jup , vincent is er al van vrijdagavond

Bart
21-04-2003, 09:20
Ik ben zaterdag in Francorchamps geweest... én de "BTCS" ziet er wel leuk uit.
't is in ieder geval een heel divers deelnemersveld: 1 Lamborghini Diablo, 1 Audi
A4 Silhouette, Porsche, VW Golf, Renault Clio, Citroën Saxo, BMW 318, Alfa Romeo 156, Honda Civic, ... én
een aantal mini's uit de mini Cup !! Ah,ja,.. ook nog een Ferrari.

nieuwe url van de series: www.btcseries.be

Ik vond het vorig jaar al een tof kampioenschap én door de toevoeging van een aantal topwagens ziet het er nog beter uit. 1 nadeel t.o.v. vorig jaar... vanaf nu staat er iemand aan de ingang om u een goede morgen te wensen ;)

Beemer
21-04-2003, 10:16
Originally posted by bart
1 nadeel t.o.v. vorig jaar... vanaf nu staat er iemand aan de ingang om u een goede morgen te wensen ;)

Flauwerikken ;)

Maar idd een paar knappe wagens in het veld, maar veel te divers naar mijn goesting

Mark
21-04-2003, 10:52
Originally posted by bart
1 nadeel t.o.v. vorig jaar... vanaf nu staat er iemand aan de ingang om u een goede morgen te wensen ;)

Ach, kilometers bos daar :D :D .

Wel leuk, bij de ASAF noemen ze het nog steeds Porcar. Site ziet er wel beter uit dan een andere .com op dit moment. Kom alleen wat wonderlijke woorden tegen in de NL-versie. Volgens mij is dat dezelfde man die de vertalingen maakt voor de nederlands sprekende marshals op Spa :D

vincentdb2001
21-04-2003, 18:22
Originally posted by joost
Heeft er iemand uitslagen, impressies, foto's of een mening over de nieuwe 'procar' dit weekend in Spa?


Ja, ik was er, zaterdag en zondag, de foto's zijn online op mijn site.

http://www.btcseries.be/ voor meer info over deze race klasse.

Het is wel leuk om naar te kijken, ze hebben een echt zéér gevarieerde deelnemersveld : van een Porsche tot een Citroën AX via de A4 Silhouette en Cup Clio's & Minis...


Originally posted by Marshal

Wordt de ouwe ASAF een klasse tussen Belcar en TC?


Ik zou de BTCS toch nog in de derde plaats zetten... Buiten een paar knappe wagens (Lamborghini, Ferreari, Porsche, A4 Silhouette,...), is er eigenlijk niet zo veel spectaculairs te zien, ivm met de Touring Cup en de Belcar dan.


Vincent

Beemer
21-04-2003, 19:46
Heb je ook foto's van de funcup vincent?

Mark
21-04-2003, 19:51
Originally posted by Beemer
Heb je ook foto's van de funcup vincent?

Hey blinde, zet eens een bril op :D :D

vincentdb2001
21-04-2003, 20:12
Originally posted by Beemer
Heb je ook foto's van de funcup vincent?


Ja, kijk hier (http://membres.lycos.fr/vdbcourse/gppaques/funcup/index.html) maar eens ;)



Vincent

Beemer
21-04-2003, 22:21
Bedankt, er zit er een heel mooie bij van de Perdieus-funcup!!

Maarten
22-04-2003, 14:07
en die laatste van radio contact heeft ons er af gereden, meer info via verslagske!

BTCS
lamborgini met vincent vosse en die ferrari testarossa van JJ Smits waren impressionant, ook de porsche van jp bartha en laurent Nef ging serieus vooruit, daarna kwam de Audi Light, en de rest van de porsches GT3 en de mindere, en dan de clio van philippe Dentant, die blauwe van in de belcar, en dan nog ne porsche enz ... wel een groot snelheidsverschil tussen die eerste bakken en laatste, een kever die pakt 3'30 reed en een lambo die 2'30 reed, die kwamen mekaar meer dan eens tegen, u begrijpt :D

Maarten
22-04-2003, 14:10
Originally posted by vincentdb2001
Ja, ik was er, zaterdag en zondag, de foto's zijn online op mijn site.



vincent, heb jij geen foto van die lambo? ik denk dat ik er geen heb genomen, maar ik zal ook nog eens zoeken!

Bart.Vandecavey
22-04-2003, 20:25
gevonden op de site van de BTCS...
http://ns2.harmony.be:16080/btcseries.be/images/6_text.jpg

vincentdb2001
22-04-2003, 22:10
Originally posted by Maarten
vincent, heb jij geen foto van die lambo? ik denk dat ik er geen heb genomen, maar ik zal ook nog eens zoeken!


Sorry, ik heb er spijtig genoeg geen foto's van...

joost
23-04-2003, 13:02
iemand een idee wie er met de mini's reed in Spa?

Maarten
23-04-2003, 13:46
Pierre Sevrin heeft met die gele gereden denk ik, het zou ook met een rode kunnen geweest zijn, maar hij heeft er mee gereden omdat een klant van hem dat gevraagd! heb het via de speaker gehoord! kwalificatietijd van sevrin was 3'07'..''
ben eens in die box daar gaan kijken!

die tweede mini was de rode met een witte streep vooraan, of twee witte strepen van uit de mini cup, piloot is aangesloten bij de mak maar herinner mij zijn naam niet meer. ne redelijk lange naam, als ge het zegt weet ik het wel terug.

douglas
17-05-2003, 21:26
Hier komt de autosport op de eerste plaats. Iedreen is welkom en men kijkt niet neer op je omdat je maar een HONDA'tje hebt of een Clio. Het is betaalbaar € 2.500 voor 5 wedstrijden , 5 maaltijden 'all you can eat & drink" inbegrepen , box , etc.
twee reeksen van 1 uur training en twee reeksen van 90 min wedstrijd met een verplichte piloten wissel vat best mee.
Natuurlijk is het deelnemersveld niet zo "CHIQUE" als de BC of TC
maar dat wil niet zeggen dat er geen toffe sfeer is. De organisatie is wel iets minder nonchalant dan bij de ASAF , Maar de autosport blijft op N° 1 staan.

PJ46
19-05-2003, 21:55
Filmpje op pitstop.tv

Streaming video BTCS, VW Fun en BSCC (mms://mms.web.vmma.be/kanaaltwee/pitstop/btcs1.wmv)