PDA

View Full Version : Toestand Glosso-circuit ?

Mario
21-04-2003, 10:15
Weet iemand nu al of er rallycross gereden wordt of dat circuit of dat ze nog steeds vergunningsproblemen hebben ?

En heeft iemand een eventuele kalender ?

Edit : laat al maar, 'k heb meteen maar de website van het circuit gezocht. Iemand die plannen heeft naar een van de komende wedstrijden te gaan ?

Bart
21-04-2003, 11:40
18 mei zegt me wel iets ;) een regionaal VAS wedstrijdje.

Johan??

( de kalender kan je terugvinden op www.glosso.be of een volledige kalender hier (http://www.rallycross.com/events/allevents03.html) )

Sennake
21-04-2003, 11:54
Originally posted by Mario
Weet iemand nu al of er rallycross gereden wordt of dat circuit of dat ze nog steeds vergunningsproblemen hebben ?

En heeft iemand een eventuele kalender ?

Edit : laat al maar, 'k heb meteen maar de website van het circuit gezocht. Iemand die plannen heeft naar een van de komende wedstrijden te gaan ?

Ik kom eens af met de moto en dan gaan we samen eens een rallycross bekijken, afgesproken?

18 mei valt jammer genoeg al af omdat ik dan eerst moet gaan stemmen en dan vliegensvlug naar Antwerpen karren om een communiefeest bij te wonen...

Maar 1 juni zie ik wel zitten... (dan pakken we de GP van Monaco maar op, op video eh)...

Raceboy
21-04-2003, 12:42
Originally posted by Sennake

18 mei valt jammer genoeg al af omdat ik dan eerst moet gaan stemmen en dan vliegensvlug naar Antwerpen karren om een communiefeest bij te wonen...

Dus we winnen weeral een plaats op de karting :D

Sennake
21-04-2003, 18:40
Originally posted by raceboy
Dus we winnen weeral een plaats op de karting :D

Wees daar maar niet te zeker van... ;)

Rallyloverke
22-04-2003, 09:07
Bart,

18 mei zie ik tot nu toe wel zitten.

Johan