PDA

View Full Version : bad Irve did it again!!


airco
04-08-2001, 11:57
3 aug - Nadat Jaguar-coureur Eddie Irvine de afgelopen weken kritiek uitte op veel van zijn collega’s, vindt hij het nu tijd om zichzelf op de schouder te kloppen. De Ier stelt onomwonden dat alleen Michael Schumacher beter is dan hij. "Ik denk dat ik beter ben dan alle anderen, op Michael na", aldus de bescheiden Noord-Ier. "Iedereen die zegt dat hij net zo goed is als Michael, is een leugenaar of heel erg naief."

Irvine laat niet na om zijn eigen klasse met een voorbeeld te onderstrepen: "Vorig jaar reed ik mijn teamgenoot Johnny Herbert om de oren. En Johnny was sneller dan Mika." (Hakkinen, met wie Herbert samen bij Lotus reed, red.) Irvine denkt dat wanneer hij in de plaats van Mika Hakkinen of David Coulthard had gezeten, de titelstrijd er heel anders uit zou hebben gezien. "Het is zonde", meent Irvine, "Ik had graag op hun plaats gezeten en dan zou de mythe dat Mika net zo goed is als Michael Schumacher snel voorbij zijn geweest."

Irvine geeft aan dat Ron Dennis een fout heeft gemaakt door niet Irvine, maar Hakkinen en Coulthard te contracteren. "Ik had veel meer voor dat team kunnen betekenen dan McLarens huidige coureurs. Ik heb zoveel nuttige informatie verzameld in mijn tijd bij Ferrari." Eddie Irvine reed van 1996 tot 1999 bij Ferrari als teamgenoot van Michael Schumacher.


tis zoals gewoonlijk weer fel bij de haren getrokken door onzen eddie, mor ik vond de uitspraak toch weer gieren!! En in de komkommertijd voor den F1 tussen de GP's in is da wel nekeer plezant!!!

airco

Hakki
04-08-2001, 12:04
volgens mij hebbik da al vorige week es gelezen, mor blijkbaar is der nen site die da onlangs gelanceerd eeft, want op f1pits is et just etzelfste

Mark
05-08-2001, 12:52
Dat stuk komt oorspronkelijk uit de autosport van 26 juli '01. Maar eddie is waarschijnlijk de laatste der Mohanikanen (of zoiets)

die gast durft ten minste zijn schreur open te trekken:p

Hij trekt zich niet zoveel aan van PR-mensen enzo........koester deze ruwe diamant. Alhoewel ik hem als rijder niet zo hoog heb zitten. eentje in de categorie "net niet" waar ie in het gezelschap is van Coulthard, Alesi, Herbert, Verstappen und so weiter