PDA

View Full Version : Wie gaat de autosportquiz 2003 winnen?


Sennake
23-04-2003, 07:23
Even een poll tussendoor om te zien hoe de "odds" liggen op het moment. Altijd leuk om achteraf nog eens terug te bekijken als de echte resultaten gekend zijn :)

Hoe de verhoudingen op dit moment liggen (grafiek) kan je hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=4791) nog eens rustig bekijken...

Ik heb enkel de 10 hoogst gerangschikte van de 20 deelnemers kunnen selecteren, niet omdat ik de anderen geen kans meer geef, maar omdat het maximum aantal keuzes voor een poll nu eenmaal op 10 vastligt...

Mario
23-04-2003, 08:00
Ik niet denk ik. Ben niet gedisciplineerd genoeg (zie ook de vorige editie, waar ik enkele vragen gewoon heb laten schieten wegens geen zin meer).

Als ik het niet weet, begin ik pas te zoeken op de ochtend van de GP...

Rallyloverke
23-04-2003, 10:37
Ik heb op Jan gegokt.

Zijn hier extra punten mee te verdienen? Jan, laat me dan niet in de steek he, dat ik tenminste één kwisvraag juist heb :-)

Jan
23-04-2003, 10:51
Je doet het toch niet slecht Johan, en zolang je achter mij staat in de uitslag ben ik een tevreden mens :D :D :D

Voornaamste challenge op dit ogenblik is, waar en hoe kan ik Mario inhalen?

jan

Rallyloverke
23-04-2003, 11:11
Je moet lezen wat hij schrijft en dus trachten hem te demotiveren he :-)

Ik zal ondertussen proberen je tevredenheid te doen minderen, maar ik vrees dat het niet aan deze vragen (9 en 10) zal liggen :-)

Oneliner
23-04-2003, 13:03
Ik ga voor de eerste plaats ;)
Voor de rest, tga spannend worre, kga binne enkele weken antwoorde :)

HHugo
23-04-2003, 17:35
Ik zie Fleabite als een grote concurrent. Hij weet meer dan ik (ik moet alles opzoeken), en als hij iets niet weet heeft hij het in een-twee-drie opgezocht (zeer frustrerend als je het zelf niet snel vindt). Minpunt is dat hij snel iets beu is, dus daar hoop ik op :)

Ik stem op Fleabite

Beemer
23-04-2003, 17:50
Ik heb op HHugo gestemd, maar voor mij mag iedereen winnen

FleaBite
23-04-2003, 17:55
Ik gok op HHUgo. Hij heeft vorig jaar gewonnen, en de competitie was toen al heel sterk, en de vragen niet van de poes.

A.J.
23-04-2003, 18:42
Ik heb ook maar op hhugo gestemd want hij heeft als winnaar van vorig jaar blijkbaar veel kennis van zake, terwijl ikzelf eigenlijk maar heel weinig van autosport ken en met wat geluk mee op kop sta ;)

Raceboy
23-04-2003, 18:50
ik stem op raceboy :p

Beemer
23-04-2003, 18:55
Originally posted by raceboy
ik stem op raceboy :p

Iemand moet het toch doen ;) hihi
Ik ben niet zo'n krak in zulke dingen, ik heb wel enorm veel respect voor de mensen die hieraan meedoen. Knappe koppen zunne ;)

Mark
23-04-2003, 19:01
Volgens mij staat de uiteindelijke winnaar er niet tussen ;)

Raceboy
23-04-2003, 19:04
Originally posted by Marshal
Volgens mij staat de uiteindelijke winnaar er niet tussen ;)

dank je voor de steun :D :cool:

Obi-Jan
23-04-2003, 19:06
Ik steun Wouter (Fleabite) omdat die ook aan de VRL meedoet.

Jan.
=---

Bart.Vandecavey
23-04-2003, 19:40
Ik wou op Johan stemmen... maar hij staat er niet tussen...

Sennake
23-04-2003, 19:48
Originally posted by HHugo
Ik zie Fleabite als een grote concurrent. Hij weet meer dan ik (ik moet alles opzoeken), en als hij iets niet weet heeft hij het in een-twee-drie opgezocht (zeer frustrerend als je het zelf niet snel vindt). Minpunt is dat hij snel iets beu is, dus daar hoop ik op :)

Ik stem op Fleabite

Dus ondanks het feit dat jullie broers zijn, zoeken jullie niet alles samen op? (Wat dus perfect zou mogen hoor, dat is absoluut niet verboden)? Dat is straf!

Trouwens, bij een ex-aequo na vraag 32 komt er sowieso een schiftingsvraag, zodat er uiteindelijk toch maar 1 winnaar zal zijn. Zelfs bij een identiek antwoord zal het er op aan komen wie het snelst zijn antwoord ingestuurd heeft.

A.J.
23-04-2003, 20:04
wordt er nu ook rekening gehouden met wie het snelst zijn antwoorden binnenstuurd?

Sennake
23-04-2003, 21:01
Neen. Als dat het geval zou zijn zal ik dat zeker en vast ter zijner tijd meedelen.

HHugo
23-04-2003, 21:30
Originally posted by Sennake
Dus ondanks het feit dat jullie broers zijn, zoeken jullie niet alles samen op? (Wat dus perfect zou mogen hoor, dat is absoluut niet verboden)? Dat is straf!

Trouwens, bij een ex-aequo na vraag 32 komt er sowieso een schiftingsvraag, zodat er uiteindelijk toch maar 1 winnaar zal zijn. Zelfs bij een identiek antwoord zal het er op aan komen wie het snelst zijn antwoord ingestuurd heeft.

We gunnen elkaar niets, tis hier elk voor zijneigen :D

Rallyloverke
24-04-2003, 09:46
Ik wou op Johan stemmen... maar hij staat er niet tussen...

Merci zeg! Da had ik nie verwacht :-) Ik reken mezelf eigenlijk eerder tot top in de middenmoot, zoals de vorige jaren :)

Guido
24-04-2003, 10:50
Als Paddock rookie zeg ik niks...

I'm all geared up en zie wel hoe ver ik mee kan, maar 'k heb er een goed oog in. ;)

Lambo
26-04-2003, 15:37
Wauw, een fan van mij! Hoe tof :) Handtekeningen zijn altijd gratis en voor niks te verkrijgen :p Nee, tis echt ik niet die op mezelf heb gestemd. Ik ken immers mijn eigen goe genoeg om te weten dak da spel ier nie ga winnen. Maar ik mik wel op een plaats bij de top 5. Ambitie is geen slechte zaak é ;)

In ieder geval aan de persoon die voor mij gestemd heeft, bedankt! Kzal U nie in de steek laten :)

Megane
26-04-2003, 16:11
Volgens mij wint die met de meeste punten op het einde. :D :+

Misschien ik wel. :gas:
Maar ik zal al veel moeten goed maken op A.J., die weet echt veel denk ik.

Groeten Megane

Sennake
01-05-2003, 09:21
Originally posted by Bart.Vandecavey
Ik wou op Johan stemmen... maar hij staat er niet tussen...

??? Johan staat er toch wél tussen???

Mistery
04-05-2003, 23:29
Originally posted by A.J.
Ik heb ook maar op hhugo gestemd want hij heeft als winnaar van vorig jaar blijkbaar veel kennis van zake, terwijl ikzelf eigenlijk maar heel weinig van autosport ken en met wat geluk mee op kop sta ;)

De bescheidenheid zelve...onzen Andy !
Enfin, mijn stem ging toch naar hem...

A.J.
05-05-2003, 17:36
merci mistery, ik zal mijn best doen!

Sennake
26-08-2003, 11:21
Misschien nog wel eens interessant om deze poll nog eens naar boven te halen... Kwestie van te zien of de meningen nog steeds dezelfde zijn...

Jan
26-08-2003, 11:37
Mogen we opnieuw stemmen?

jan

Sennake
26-08-2003, 12:16
Ja, maar dan open ik wel een nieuwe poll, zodat we de 2 kunnen vergelijken. Die nieuwe poll vind je hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=5919).