PDA

View Full Version : Weersvooruitzichten voor zondag

Selespeed
25-04-2003, 08:16
Iemand die het aandurft om te gokken in welk weer ze zondag gaan rijden op Zolder? Ik vrees dat het een verregende wedstrijd zal worden, maar ik hoop natuurlijk op mooi zomerweer :)

Beemer
25-04-2003, 09:27
Een heel wisselvallig weertje, het ene moment stralende zon, het ander gietende regen.

Ottooke
25-04-2003, 09:29
Ik hoop dat het niet te hevig gaat regenen, ik heb geen zin om nat te worden.
Regen en droogte afwisselend is natuurlijk wel goed voor het spektakel :)

Beemer
25-04-2003, 09:34
En voor veel werk in de pits :)

Selespeed
25-04-2003, 11:07
Ben even gaan zoeken op verschillende sites en dit zijn de vooruitzichten:

De Standaard:

Zondag wordt het dan weer wat beter. Onder impuls van een bescheiden uitloper van hogedruk, blijft het op een enkele bui na overwegend droog bij gemiddeld 16 tot 17 graden en een zwakke wind uit het westen. Ook de zon komt af en toe flink aan bod.

Anneke
25-04-2003, 11:20
ik hoop dat er wat zonneke is zenne!!! ik wil niet weggewaaid en weggeregend worden!! zo een natte bedoening is voor niks goed als ge daar te lang moet zitten

Bart.Vandecavey
25-04-2003, 12:36
Originally posted by Anneke
ik hoop dat er wat zonneke is zenne!!! ik wil niet weggewaait en weggeregend worden!! zo een natte bedoening is voor niks goed als ge daar te lang moet zitten

Hmm is voor een ding wel goed als je jas vol met modder hangt spoelt dat eraf... (spreek uit ervaring)

karld
25-04-2003, 20:21
Mmm... 't zal dus moeilijk worden voor de wagens zonder ABS ....
De corvette en de vipers, hebben die abs ?

Ottooke
25-04-2003, 20:37
Ik dacht dat de Vipers met ABS rijden (vorig jaar toch nog).
Van de Corvette kan ik niks zeggen.

Bart.Vandecavey
25-04-2003, 20:47
Originally posted by Ottooke
Ik dacht dat de Vipers met ABS rijden (vorig jaar toch nog).
Van de Corvette kan ik niks zeggen.

Ik dacht van niet...

Mistery
25-04-2003, 21:18
Originally posted by Ottooke
Ik dacht dat de Vipers met ABS rijden

Verkeerd gedacht :) , Ook voordien had de Chrysler Viper GTS-R van GLPK wel degelijk GEEN ABS .

Recentste lokale weersverwachtingen :

Zaterdag 26/4 : max. 15 graden , 90% kans op regen, zuidwestenwind
Zondag 27/4 : max. 16 graden, 50% kans op regen, zuidwestenwind

Het wordt waarschijnlijk dus een vochtige bedoening dit weekend.

Sennake
25-04-2003, 21:29
Originally posted by Anneke
ik hoop dat er wat zonneke is zenne!!! ik wil niet weggewaait en weggeregend worden!! zo een natte bedoening is voor niks goed als ge daar te lang moet zitten

Tssss, :no: Superjuf!! :no:

Daket niemer zie eh!

Mika 2000
25-04-2003, 21:35
Ik heb liever mooi weer zoals voorbije dagen maar als goeie Belg hou ik ook van een stevige plens en zeker tijdens de racen al is het maar om het prachtige werk te zien in de pits... :D

JPMontoya
25-04-2003, 23:50
Ik hoop dat het geen DTM weertje wordt

Beemer
26-04-2003, 09:14
Ik hoop gewoon dat het weer beter is dan tijdens de laatste race vorig jaar, toen waaiden we gewoon weg!

redje
26-04-2003, 09:41
Originally posted by Beemer
Ik hoop gewoon dat het weer beter is dan tijdens de laatste race vorig jaar, toen waaiden we gewoon weg!
En als t enorm slecht weer is, bestaat de kans da ze nie meer terugkomen.

Beemer
26-04-2003, 13:08
Als 't slecht weer is, misschien een idee voor de volgende reeks paddock-merchandise -> paddock-regenjaskes :) Ideaal voor dit belgenlandje :)

Mika 2000
26-04-2003, 20:58
:mad: Wat een weertje wat een weertje.....Kleddernat...en de qualifs waren navenant zene......... zie maar.....
http://users.pandora.be/mika2000/autopictures/glpk3.jpg
En toch heb ik ervan genoten..... :p

Mark
26-04-2003, 21:04
echt 2 maanden aan een stuk superweer..........met als resultaat de ene na de andere bos- en heidebrand. Net dat ene weekend, regen, regen...............heb vandaag niet eens foto kunnen maken :D

Obi-Jan
26-04-2003, 21:38
Ik werk 's zaterdagsmorgens en vandemiddag dacht ik: "bwoh, paar druppelkes hebben mij nog nooit geen kwaad gedaan... ik cross eens over en weer". Ja wadde....

Onderweg monsooncondities op d'autostrade en aan 't circuit viel het er nog met bakken uit (geen kip te zien qua parking- en toegangsticketten... normaal?). Eens ik binnen was, is 't stillekes beginnen overgaan en op 't laatste lag het nog wel nat, maar goed te doen, volgens mij. Ook naast het circuit was het niet echt modderbaggeren

Inderdaad qua organisatie om te rotten dat dat weer zo tegenslaat, maar morgen zou het beter moeten zijn en ik ga me in ieder geval niet laten afschrikken (wat voor soort watje gaat alleen naar een race dien 'm wil zien als 't goe weer is? :D ). En zo lang er volk komt zien zal dat wel loslopen wat betreft het organiseren van races, zeker?

Jan.
=---