View Full Version : karten op straat in Brugge
Ik ben van plan om samen met Breezz mee te rijden in de streetrace in Brugge. Dit is een zeer groot en tof kartingevenement op de openbare weg (outdoor dus).
Het is een 4 urenrace. Wij zouden op maandag 09 juni willen rijden en zijn op zoek naar nog 2 piloten die geïnteresseerd zouden zijn. Wij zijn nog volop sponsors aan het zoeken maar hebben er goede hoop in. Het inschrijvingsgeld ligt nogal hoog, ttz 500 euro per team, maar je krijgt er dan ook wat voor !!
Meer info is te vinden op http://www.streetrace.be .
Indien interesse laat iets weten, hier of via pm
:rolleyes: :rolleyes: :cool: :cool: :cool:
Laat u niet kennen hé mannekes http://www.sport25.com/forum/images/smiles/banana.gif :D Gewooooon meedoen !
Bart.Vandecavey
25-04-2003, 19:52
ik ben dan al op weg naar Le Mans... (dacht ik toch)
Originally posted by Bart.Vandecavey
ik ben dan al op weg naar Le Mans... (dacht ik toch)
Hmmmmmm, dan ben je al daar.........is de eerste fles wijn al leeg en staan we foto's te maken op het plein waar de technische keuring is :D
Maaruh, lekker rossen door de straat dat zou ik weleens willen doen.......volgende keer beter.
Originally posted by Marshal
...en staan we foto's te maken op het plein waar de technische keuring is :D
dan ben je met zoiets bezig, Bart :
http://misteryracing.com/sennake/lemans2002/600x400/babe_003.jpg
http://misteryracing.com/sennake/lemans2002/600x400/babe_001.jpg
http://misteryracing.com/sennake/lemans2002/600x400/babe_006.jpg
http://misteryracing.com/sennake/lemans2002/600x400/babe_005.jpg
:D :D :D :D :D
Och ja, wat doede al anders als ge u wat verveelt eh :D :D :D
Originally posted by Marshal
Hmmmmmm, dan ben je al daar.........is de eerste fles wijn al leeg en staan we foto's te maken op het plein waar de technische keuring is :D
Maaruh, lekker rossen door de straat dat zou ik weleens willen doen.......volgende keer beter.
Om het leed te verzachten stel ik voor deze keer wél eens te gaan karten op het kartcircuit van Alain Prost, naast het circuit van Le Mans...
Bart,
Wees gerust, dat was die twee niet gelukt zonder mij...........kijk ik benaderde dames met mijn onweerstaanbare charmes, waarna ik die twee snurkers (daar kom je nog wel achter) ook nog op de plaat moest vastleggen..................
maaruh........we gaan off-topic
Volgens mij zijn we hier zwaar :Offtopic: aan het gaan. Ik weet wel, eigenlijk ben ik er zelf mee begonnen, maar aangezien het over Le Mans handelt, is Hollandse vriend Mark verantwoordelijk voor alles wat fout gaat :D :D :D
trouwens ik vind al dat geleuter over hoe tof Le Mans wel is gewoon dom. le Mans, en zeker in 2003, zal niet tof zijn, nah...
Joost
En dan nu terug naar de streetrace in Brugge.
Gikke, neem eens contact op met Shumivill en zijn kompanen. Zij maakten reeds deel uit van het Mistery Racing Team ter gelegenheid van de 4-uurs wedstrijd van de Fanclub van Marc Goossens. Die kerels wonen in West-Vlaanderen, dus een verre verplaatsing is het voor hen niet.
Bart.Vandecavey
26-04-2003, 20:50
Originally posted by Mistery
En dan nu terug naar de streetrace in Brugge.
Gikke, neem eens contact op met Shumivill en zijn kompanen. Zij maakten reeds deel uit van het Mistery Racing Team ter gelegenheid van de 4-uurs wedstrijd van de Fanclub van Marc Goossens. Die kerels wonen in West-Vlaanderen, dus een verre verplaatsing is het voor hen niet.
Toch vind ik het ferm klote het is voor mij maar 10 minuutjes rijden...
Speedlovers.com gaat ook proberen een team in te schrijven. Teams die nog op zoek zijn naar een eventuele piloot laten maar iets weten.
kartmonster
27-04-2003, 20:23
Breezz,
ikke en kartboy zullen daar miss ook zijn.
ma als da zo is dan rijden we al met onze wimme in een team.
Ma als ik ni kan, dan zal ik tegen onze wim zeggen da gelle wel geinteresseerd zijt.
Kartmonster
schumivill
27-04-2003, 21:07
*foute post* :o
Originally posted by schumivill
Zal moeilijk gaan voor ons Dries,want de Zondag gaan we naar Bon Jovi in Oostende.
:rolleyes:
Ik had graag meegedaan (natuurlijk voor het vrouwelijke gezelschap van Breezz) maar helaas net in de examenperiode. :frusty:
schumivill
27-04-2003, 21:17
Ja,blijkbaar is er een race op zondag en maandag,zou wel graag weten hoeveel sponsoring er kan ingebracht worden,want 500€ gedeelt door 4,hmm,zoveel wil ik niet geven hoor.
Bart.Vandecavey
27-04-2003, 22:40
Originally posted by Driesco
Speedlovers.com gaat ook proberen een team in te schrijven. Teams die nog op zoek zijn naar een eventuele piloot laten maar iets weten.
Dries wil je eens contact op nemen met Hans (Thiers) hij heeft zin om mee te doen samen met Chris Baeckelandt (minicup), misschien kunnen jullie team vormen...
Ik zal hem eens bellen in de loop van deze korte week. Thanks.
Speesman
22-05-2003, 14:52
Eventjes deze post terug ter herrinering brengen.
Op zondag (de 'professionele' piloten) is alles volzet, maar op maandag is er nog plaats voor 2 teams.
Gikke en Breezz, gaan jullie nog steeds meedoen? Ik ben namelijk nog steeds geinteresseerd!!!!
Originally posted by speesman
Eventjes deze post terug ter herrinering brengen.
Op zondag (de 'professionele' piloten) is alles volzet, maar op maandag is er nog plaats voor 2 teams.
Gikke en Breezz, gaan jullie nog steeds meedoen? Ik ben namelijk nog steeds geinteresseerd!!!!
Ik weet het nog nie, ik heb hun al vier keer ne mail gestuurd met een vraag van onze eventuele sponsor, maar niemand antwoordt.
Vroeger had je direkt antwoord, nu nie meer, dus ik wacht eigenlijk af.
Speesman
22-05-2003, 15:43
Ik ken diegene die het organiseert, dus desnoods stuurt ge de vraag naar mij en dan stuur ik ze wel door.
Originally posted by speesman
Ik ken diegene die het organiseert, dus desnoods stuurt ge de vraag naar mij en dan stuur ik ze wel door.
Ik heb ons ingeschreven met 4 piloten. Onder de naam
Vastgoed Van Geit RT Gistel.
Check misschien nog eens aub bij de organisatoren en laat asap iet weten want ik moe hun nog hebben voor de faktuurgegevens.
Laat iet weten via pm aub
De Gie
Speesman
22-05-2003, 18:01
Voila, heb hem mailtje gestuurd. Vanaf dat ik antwoord heb, laat ik iets weten via pb.
Gikke en Breezz,
Een vriend van mij en ikzelf willen wel met jullie meedoen, kun je ons alle info en toestanden bezorgen? doet da maar op mijn email ---> homerken@yahoo.com. Ik heb al met jullie alletwee gereden voor de mak. Met Gikke in JPR en met Breezz in FKI.
De groeten!
hOmEr
Dieter Wiertz
kartboyke
23-05-2003, 16:29
Ik rij al mee met hen, wieeeeeeeeeehaaaaaaaaaa, feestjeeeeeeeeeee.
Ik kijk er al kei hard naar uit.
Speesman
23-05-2003, 17:21
Ik ook (zowel het meerijden als het er naar uitkijken) :)
mm
tja, spijtig, volgende keer maybe...
ziet da ge wint eh :)
kartboyke
23-05-2003, 20:07
ja bedankt, we zullen meer dan ons ons best doen.
Heeft der iemand stickers vazn depaddock???
Dan plak ik der da een paar van op de kart hé,dan is der ok wa reclame vo.
Goed idee?
Originally posted by kartboyke
ja bedankt, we zullen meer dan ons ons best doen.
Heeft der iemand stickers vazn depaddock???
Dan plak ik der da een paar van op de kart hé,dan is der ok wa reclame vo.
Goed idee?
Ik moe wel eerst eens zien me onze sponsor, hé gasten.
Om effe vooruit te lopen op het verslagje.. We waren 8e van de 37!
De race werd gewonnen door Cornelis Killers (of toch iets dat erop lijkt, heb het blad nu nie hier).. De winnaars van vorig jaar en zondag werden derde.
Hier dan het verslagje van de streetrace in Brugge.
's Morgens in de vroegte (veel te vroeg) vertrokken, Ive vd Aa opgehaald en dan E40 richting Brugge. We waren goed op tijd ginder, we waren de eersten ............ aangekomen.
Na de administratieve regelingen en de briefing konden we aan de kwalifs beginnen. Ikzelf ben hiermee gestart, kwestie van ons karreke warm te zetten voor de rest van het team. Ive nam over van mij en zette ons direkt op een comfortabele zevende tijd.
Breezz en Dave Singelee rondden de zaak af, kwestie van het circuit zeer goed te kennen tegen de start.
Alles verliep perfekt, we hadden een zeer goede kart en het weer viel ook al mee.
De eigenlijke race dan. We namen de beslissing om elk één uur aan een stuk te rijden. Net zoals de kwalifs hadden we een vliegende start achter pacekart. Ive nam de start, op een 24e ??? plaats, maar het heeft niet lang geduurd of we stonden al terug achtste. Klein probleem dan : na een paar minuten race valt de stroom uit (geen naft meer) muziek weg maar : de opblaasbare Red Bull boog over de baan gaat plat !!!!! Na een vijftal minuten konden we dan verder. Uitstekend werk hier van Ive! Ik mocht dan overpakken, tanken en verderkoersen, dus weer een plaatsje of twee naar achter. Ik kon dus beginnen aan de klim. Na een hoop duels en mijn voorgangers onder druk zetten zodat ze de fout ingingen heb ik na een uurtje strijden toch weer één en ander goedgemaakt (bescheiden, maar allee het was toch dat).
Dave reed dan het derde deel, hier ook uitstekend gereden, duels gestreden, plaatske bewaard. Al heeft het schijnt niet veel gescheeld of onze Dave reed op twee wielen verder na een comfrontatie met de rand ....
De laatste manche had ons Breezzeke gereserveerd. Ze heeft méér dan uitstekend gereden, kon verd...... goed haar vrouwtje staan (er reden weinig vrouwen) en had de smaak en de knepen blijkbaar goed te pakken. Ook hier lange duels want het was wel moeilijk inhalen. Nog een paar plaatskes gepikt, bravo Breezz.
De kers op de taart : ons Breezz reed ook de snelste ronde van ons allen (1:15:7 voor de kenners)!!!
Eindresultaat 8e op 37 teams, het mag gezien worden.
Bedankt aan heel mijn team, iedereen heeft letterlijk alles gegeven en bij zo'n temperaturen was dat niet evident........
Tot slot nog dit : bedankt aan alle deelnemende piloten, er is ongelooflijk sportief en fair gereden, geen geduw en getrek, uitzonderlijk goed rekening gehouden met de vlaggen, ik moet zeggen : het deed deugd van in zo 'n omgeving te rijden !!!!
En nog dit : van harte proficiat aan de organisatie (Steven Moulaert, Bernard en iedere medewerker ) deze was ronduit perfekt. Er hing een zeer toffe sfeer.
Als het van mij afhangt : volgend jaar doen we er alles aan om zeker mee te rijden !!!!!!!
:cool: :D ;)
Geen problemen zoals omvallende bruggen? :D
http://forum.gamer.nl/attachment.php?s=&postid=891120
Originally posted by sledge
Geen problemen zoals omvallende bruggen? :D
http://forum.gamer.nl/attachment.php?s=&postid=891120
Dit was dus de fameuze Red Bull boog waarvan sprake :D :D :D
proficiat eh mannekes (en vrouwke ;) )
Proficiat Guy, Karo & de rest!
Voor Breezz: ook proficiat met je dansende banaan!
Ongelooflijk...
See you soon?
Wat ik ook nog even kwijt wou, het was laat gisteren .....
Hartelijk bedankt aan onze sponsor, Vastgoedkantoor Van Geit in Gistel. Zonder hem hadden we wellicht niet kunnen rijden.
Bedankt
Speesman
11-06-2003, 11:17
Het was de maandag heel leuk! Karten in de straten van Brugge, het is een keer iets anders.
Ik wil Gikke, Breezz en Ive nog eens bedanken dat ik mocht meerijden met jullie team!!!! En uiteraard ook bedankt aan de sponsor!
Ik ga geen verslag meer tikken, Gikke heeft dat al goed gedaan :)
Enkel kan ik niet goed volgen over het incident waarbij ik naart schijnt bijna op 2 wielen verder reed (kan mij toch geen crash met de rand herrineren).
Enkel kan ik niet goed volgen over het incident waarbij ik naart schijnt bijna op 2 wielen verder reed (kan mij toch geen crash met de rand herrineren). [/B]
't was jij niet, maar de tegenstander...
Plaats: de ruime haarspeldbocht net voor de chicane voor de pits.
Wat: je had met 2 man de bocht genomen, en jij was langs de binnenkant doorgekomen en dus net iets vlugger dan de andere. Jij "duwde" hem naar de buitenkant, waarschijnlijk omdat je hem niet gezien had, en hij werd eventjes op 2 wielen gezet doordat ie tussen de banden & het einde van jouw wagen zat.
een van de vlaggenmannetjes was nogal kwaad op jou ;).
Speesman
11-06-2003, 20:26
Originally posted by JPV
't was jij niet, maar de tegenstander...
Plaats: de ruime haarspeldbocht net voor de chicane voor de pits.
Wat: je had met 2 man de bocht genomen, en jij was langs de binnenkant doorgekomen en dus net iets vlugger dan de andere. Jij "duwde" hem naar de buitenkant, waarschijnlijk omdat je hem niet gezien had, en hij werd eventjes op 2 wielen gezet doordat ie tussen de banden & het einde van jouw wagen zat.
een van de vlaggenmannetjes was nogal kwaad op jou ;).
Ah, nu kan ik terug volgen :)
kartboyke
12-06-2003, 13:44
Bedankt aan Gikke en Breezz da ik mocht meerijden in jullie team.
Ik heb mij echt wel enorm geamuseerd.
Ook bedankt aan Vastgoed Van Geit, zonder jou hadden we niet kunnen rijden.
Teammaten, bedankt en jullie hebben alle 3 zeer goed gereden, dikke proficiat hiervoor.
Vraagje : heeft er soms iemand wa foto's gemaakt op de streetrace op maandag ? Indien ja kunnen jullie er een paar posten ? Wijzelf hebben er geen kunnen maken .....
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.