PDA

View Full Version : Pagani Zonda GR test te Francorchamps


Mistery
28-04-2003, 19:48
Vandaag reisde de crew van Carsport Modena af naar Francorchamps om er de Pagani Zonda GR aan een volgende test te onderwerpen. Mike Hezemans en Anthony Kumpen namen plaats achter het stuur en stelden met genoegen vast dat het euvel van de hoog oplopende motortemperatuur verholpen was. Dit was ook het hoofddoel van de test, en zowel rijders als teammanager bleken dan ook tevreden. Op het einde van deze week vertrekt Carsport Modena naar Le Mans, waar op 4 mei de pré-kwalificaties voor de befaamde 24 uursrace op het programma staan.

Mark
28-04-2003, 20:06
en al iets van de tijden dat bekend mag worden gemaakt...........of ben ik weer eens te nieuwsgierig? :D

kijk als het in Le Mans misgaat, wil ik wel weten of het mijn verantwoordelijk is ;)

Mistery
28-04-2003, 20:13
Euh Marshal, je weet toch dat ALLES wat in Le Mans fout loopt jouw verantwoordelijkheid is :D :D :D

De bedoeling van de test was niet om scherpe tijden neer te zetten, maar om na te gaan of de oververhitting van de motor was verholpen. En zoals hieroven gemeld : inderdaad, dit euvel is verholpen !

A.J.
20-05-2003, 20:10
Vandaag was de Pagani opnieuw aan het testen in Francorchamps. Toch wel een indrukwekkende wagen. Ikzelf zat regelmatig in de Mini van Alexandra en ik kan u verzekeren dat als de Pagani voorbij komt op het rechte stuk dit als muziek in de oren klinkt. Fantastisch geluid.
Heb hem zelfs voorbij gestoken :gas: , toen hij aan les Combes even in het dekor gevlogen was, zonder veel gevolgen met volgens mij David Hart aan het stuur.

Mistery
20-05-2003, 21:54
Het was inderdaad David Hart die er rond 17.30 eventjes een schuiver maakte. Overigens zonder schade...