View Full Version : Belcar Superfund World Series - de race
DamonHill
27-04-2003, 22:59
Originally posted by DamonHill
De vraag is eerder hoeveel achterstand de GLPK Viper gaat hebben :p
Awel wat heb ik gezegd :p
Originally posted by DamonHill
Awel wat heb ik gezegd :p
Maar hij was toch sneller als de andere Belmondo-viper. :p :p
Laten we hier eerlijkheidshalve aan toevoegen dat ze bij Belmondo Racing aardig onder de indruk waren van de prestaties van de GLPK Viper. Ze hadden gedacht dat de afwezigheid van Anthony Kumpen hen zowat carte blanche zou geven, maar ze hebben zich daarin fel misrekend.
Vergeet ook niet dat de GLPK Viper enkele schuivers maakte en tijdens de tweede stint nog een extra pitstop diende te maken. Bij Belmondo Racing realiseren ze zich maar al te goed dat zonder deze feiten ze zowaar een pak voor de broek hadden gekregen van Vincent Dupont en Stéphane Cohen in hun GLPK Viper . Marc Duez gaf openlijk toe dat hij blij was dat de wedstrijd werd afgevlagd, want één of twee ronden langer, en Cohen was hem vlot gepasseerd. Het siert Duez dat hij dit ruiterlijk toegeeft, maar het siert nog veel meer het GLPK team, dat hier nogmaals bewees niet te moeten onder doen voor grote internationale teams! Stéphane en Vincent hebben dan ook beiden bewezen dat noch Marc Duez, noch Vincent Vosse piloten zijn die ze niet zouden aankunnen. Dat belooft alvast voor de volgende wedstrijd.
Slotvraag : wat had dit gegeven moest Anthony Kumpen toch van de partij zijn geweest ?
--> antwoord : een vernedering voor Belmondo Racing...
Originally posted by Mistery
Slotvraag : wat had dit gegeven moest Anthony Kumpen toch van de partij zijn geweest ?
--> antwoord : een vernedering voor Belmondo Racing... [/B]
Een vernedering is misschien te veel gezegd. Maar ik vind dat de Belcar-teams (en niet alleen GLPK, maar ook RTM, AD Sport, Gillet en G&A Racing) vandaag bewezen hebben dat ze de vergelijking met internationaal gerenommeerde topteams kunnen doorstaan. De Belcar is absolute topklasse. En wees er maar zeker van dat ze hiervan in het buitenland ook stilaan overtuigd geraken. :D
Is er iemand die bemerkt dat de Viper van het weekend wel eens een Finse Viper zou kunnen geweest zijn? Hier spreekt er niemand over en niemand hield er rekening mee...
Joost
Originally posted by Baron
Een vernedering is misschien te veel gezegd. Maar ik vind dat de Belcar-teams (en niet alleen GLPK, maar ook RTM, AD Sport, Gillet en G&A Racing) vandaag bewezen hebben dat ze de vergelijking met internationaal gerenommeerde topteams kunnen doorstaan. De Belcar is absolute topklasse. En wees er maar zeker van dat ze hiervan in het buitenland ook stilaan overtuigd geraken. :D
Klopt, daar heb je 100% gelijk in. Dat ze in het buitenland ondertussen de Belcar naar waarde schatten is degelijk zo. Wat betreft Belmondo Racing : het woord "vernedering" wordt hier gebruikt zoals het uit de mond van één van de mensen van Belmondo Racing zelf kwam. Daar werd immers door hen smalend gezegd op vrijdag dat een niet-overwinning in dit veld (hoe chauvinistisch toch, die Fransen :confused: ) wel degelijk een vernedering zou zijn voor hen. Het heeft dus niet veel gescheeld, en ze zullen in de toekomst wel opletten met dergelijke laagdenkende uitspraken...
Originally posted by joost
Is er iemand die bemerkt dat de Viper van het weekend wel eens een Finse Viper zou kunnen geweest zijn? Hier spreekt er niemand over en niemand hield er rekening mee...
Joost
Inderdaad Joost, zonder het verloren wiel had de uitslag er wel eens heel anders kunnen uitzien en gelet op de prestaties van dezelfde witte Finse Viper tijdens het NRF lijkt mij dit een te duchten challenger in het Belcar kampioenschap 2003.
We mogen ook niet voorbijgaan aan het tweede mooie resultaat op rij van de Gillet Vertigo.
En Tegenslagh & Vannerum, ja, jammer, maar 't was weeral van dadde.
jan
Inderdaad Joost, zonder het verloren wiel had de uitslag er wel eens heel anders kunnen uitzien en gelet op de prestaties van dezelfde witte Finse Viper tijdens het NRF lijkt mij dit een te duchten challenger in het Belcar kampioenschap 2003.
We mogen ook niet voorbijgaan aan het tweede mooie resultaat op rij van de Gillet Vertigo.
En Tegenslagh & Vannerum, ja, jammer, maar 't was weeral van dadde.
jan
Je hebt gelijk. Zonder dat verloren wiel had het team van Kuismanen wellicht een knalprestatie neergezet waarvan ze in Frankrijk een tijdje niet goed geweest zouden zijn. :fight: Maar uitgesteld is niet verloren. Die Finnen gaan nog mooie dingen laten zien dit jaar.
En wat SRS betreft. Ik denk dat Selleslagh en de zijnen zich een beetje miskeken hebben op de moeilijkheidsgraad van die Corvette. Voorlopig wil ik ze toch nog het voordeel van de twijfel laten.
Originally posted by Mistery
Klopt, daar heb je 100% gelijk in. Dat ze in het buitenland ondertussen de Belcar naar waarde schatten is degelijk zo. Wat betreft Belmondo Racing : het woord "vernedering" wordt hier gebruikt zoals het uit de mond van één van de mensen van Belmondo Racing zelf kwam. Daar werd immers door hen smalend gezegd op vrijdag dat een niet-overwinning in dit veld (hoe chauvinistisch toch, die Fransen :confused: ) wel degelijk een vernedering zou zijn voor hen. Het heeft dus niet veel gescheeld, en ze zullen in de toekomst wel opletten met dergelijke laagdenkende uitspraken...
T zijn Fransen voor iets.
Speesman
28-04-2003, 12:19
Wat ik knap vond van de Finnen was hun duel om de leiding (dat duel hebben ze uiteindelijk wel verloren) tegen de Belmondo viper. Vond ik een knap staaltje racen.
R@ce@holiC
28-04-2003, 16:50
Mijns insziens hebben ze bij SRT die corvette nog nie fatsoenlijk afgesteld gekregen. Op droog viel het goe mee tot ze de muur in gegaan zijn.
Als ze de corvette tegoei afgesteld krijgen rijden ze mee vooraan...
Zelfs de stand van alle klasse in online
http://users.skynet.be/m-s-e
sorry wou het toevoegen bij bestaand item maar is me blijkbaar niet gelukt.
Enige tips !!
De timing voor de volgende wedstrijd in SPA is er ook te vinden
Ik hoop dat ze die afstelling dan snel in orde krijgen!
De wagen is wel degelijk goed afgesteld en dit door Didier Defourny (tijdens donderdagtraining). Maar het probleem na de start is, als ik mij niet vergis, te wijten aan het ongeval eerder dit jaar. Het team zou nu moeten afzakken naar Spa om enig testwerk te doen.
Mika 2000
28-04-2003, 18:39
Bedankt mse voor de info ;)
Bart.Vandecavey
28-04-2003, 19:54
Maar ik vind dat de Belcar-teams (en niet alleen GLPK, maar ook RTM, AD Sport, Gillet en G&A Racing) vandaag bewezen hebben dat ze de vergelijking met internationaal gerenommeerde topteams kunnen doorstaan. :D
Niemand vergeten???
Werner333
28-04-2003, 19:56
Kuismanen :D :D :D
Bart.Vandecavey
28-04-2003, 20:07
Originally posted by Werner333
Kuismanen :D :D :D
Werner mark my words! Volgens de franstalige pers zal er geen winnaar zijn in GTB...
JPMontoya
28-04-2003, 22:53
Ach, ik vind da je niet moet spreken van 'als'. De Belmondo heeft toch gewonnen. en de prijzen worden pas aan de meet uitgedeeld.
Verder vond ik de GLPK viper zwak, hij heeft duidelijk vermijdbare fouten gemaakt.
Gillet Vertigo strak gereden, dankzij UGEUX !! en NIET dankzij van Vaerenberg, van Vaerenberg was maar liefst 4 tot soms 7 sec trager als Ugeux. Hopen dat ze iemand anders vinden tegen de Belpro. Kuppens is dan ook nog niet beschikbaar.
Corvette, betaald het leergeld, Maar toch merkwaardig als dit een genuie P&M is dat ie zo vele kinderziektes heeft.
Ik volg het hele Belcar gebeuren nu niet echt van superdichtbij. Ik was zondag echter danig onder de indruk van de Kuismanen viper .....
Heb wel een vloekje gelaten als die plots op 3 poten stond :(
Een vernedering is misschien te veel gezegd. Maar ik vind dat de Belcar-teams (en niet alleen GLPK, maar ook RTM, AD Sport, Gillet en G&A Racing) vandaag bewezen hebben dat ze de vergelijking met internationaal gerenommeerde topteams kunnen doorstaan.
:) :) :)
Originally posted by airco
Heb wel een vloekje gelaten als die plots op 3 poten stond :(
Ah, ik wist al niet welk vreemd geluid ik plots hoorde, 't zal dat vloekje geweest zijn dedjuu ;)
jan
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.