PDA

View Full Version : Verdwijnen van posts / Threads ?


Mistery
29-04-2003, 10:11
Ik stel vast dat er de laatste dagen zomaar posts uit threads verdwijnen...

- de thread met de foto's, geopend door Raceaholic
- de thread over Belmondo, daar is zowat de helft verdwenen

Is hier enige uitleg voor, of gaat het over een technisch probleem ?

Sennake
29-04-2003, 10:59
Ik heb gisteren dezelfde vraag gesteld in het moderator-forum, en er geen antwoord op gekregen, wat erop wijst dat er inderdaad niemand de bewuste threads verwijderd en/of aangepast heeft en we dus vermoedlijk te doen hebben met een technisch probleem. Het is trouwens niet de gewoonte van onze admins/mods om zoiets te doen zonder verdere uitleg. Dat bevestigt dus mijn vermoeden van een technisch mankement.

Airco, kan jij eens even checken waar het probleem zich zou kunnen situeren aub?

Bart
29-04-2003, 13:17
Originally posted by Mistery
Ik stel vast dat er de laatste dagen zomaar posts uit threads verdwijnen...

- de thread met de foto's, geopend door Raceaholic
- de thread over Belmondo, daar is zowat de helft verdwenen

Is hier enige uitleg voor, of gaat het over een technisch probleem ?

Op depaddock gebeurt niets zomaar ;) ... en airco kennende loopt er technisch (vanzelfsprekend) niets mis.

1) wat er juist gebeurt is met de Belmondo thread zou nu duidelijk moeten zijn.

2) De thread van de "Nissan" foto's van afgelopen weekend is per ongeluk samengevoegd met de "Belcar" foto's van afgelopen weekend. Er werden dus geen posts van het forum verwijderd.

Met vriendelijke groeten, Bart (moderator @ depaddock.eu)

airco
29-04-2003, 14:00
Originally posted by Sennake
Airco, kan jij eens even checken waar het probleem zich zou kunnen situeren aub?

Technisch zijn er geen fouten vastgesteld ....

Als er problemen met de database zijn (waardoor er posts zouden kunnen verdwijnen) krijg ik daar steeds emails van. De voorbije dagen kreeg ik geen meldingen. Ook relationeel lijkt in de database alles OK.

Probleem ligt in mijn ogen zoals Bart aanhaalt bij een foutief samenvoegen van threads .... Missen is menselijk.

Wat betreft de Belmondo-thread ben ik niet echt op de hoogte .... Maar ik veronderstel dat er daar ook een logische verklaring is.

airco