PDA

View Full Version : Ottooke website


Ottooke
02-05-2003, 19:41
Ik mag jullie verblijden met de lancering van mijn eigen website ! :applaus:
Vanaf nu kunnen jullie foto's bekijken van een aantal evenementen op Circuit Zolder.
Deze site zal geen nieuwsberichten brengen over diverse branches in de autosport omdat ik daarvoor ten eerste geen tijd heb en ten tweede dit het hoofddoel van de site niet is.

Dus kom allemaal maar eens kijken op:
http://www.ottooke.tk

Edit: Vanaf nu kan je ook op mijn sig klikken om naar de website te gaan !

Mark
02-05-2003, 19:49
Originally posted by Ottooke
Vanaf nu kunnen jullie foto's bekijken van een aantal evenementen op Circuit Zolder.


We gaan toch geen foto's op post nemen, je weet toch dat zoiets ten strengste verboden is :D

nou nog een .tk domein aanmaken en je bent op de goede weg.

Tot zondag.

Ottooke
02-05-2003, 19:53
Originally posted by Marshal
We gaan toch geen foto's op post nemen, je weet toch dat zoiets ten strengste verboden is :D

nou nog een .tk domein aanmaken en je bent op de goede weg.


Ikke foto's nemen op post? Neuh...
Voor alle duidelijkheid even vermelden dat de foto's die momenteel online staan getrokken zijn geweest door mijn vader.

En een .tk domein heb ik op dit moment niet nodig.
Met mijn huidige 50 MB webruimte ben ik tevreden en ik heb geen irritante pop-up venstertjes!

flugel
02-05-2003, 19:57
Originally posted by Ottooke
Ikke foto's nemen op post? Neuh...
Voor alle duidelijkheid even vermelden dat de foto's die momenteel online staan getrokken zijn geweest door mijn vader.

En een .tk domein heb ik op dit moment niet nodig.
Met mijn huidige 50 MB webruimte ben ik tevreden en ik heb geen irritante pop-up venstertjes!

een .tk naam is gewoon handig voor een korter adres te hebben, is gratis (is wel geen webspace eh) en geen banner (je kan hem allezins uitzetten)

http://www.dot.tk is den url :)

Ottooke
02-05-2003, 20:39
Originally posted by flugel
een .tk naam is gewoon handig voor een korter adres te hebben, is gratis (is wel geen webspace eh) en geen banner (je kan hem allezins uitzetten)


Voila, op aanraden van Marshal en Flugel heb ik nu dus ook een .tk genomen.

In de eerste post heb ik de url gewijzigd, maar hier komt nogmaals de url:
http://www.ottooke.tk

Mark
02-05-2003, 20:43
zal de site bij mij en VDHB erbij zetten.

Ottooke
05-05-2003, 20:40
Update :
Ik heb de layout van de startpagina veranderd en een paar links bijgezet.
Verder staan er nu ook foto's van de Classic Car van afgelopen zondag op.
Ook heb ik op iedere fotopagina een linkje gezet om snel naar de startpagina terug te gaan.

Nog veel plezier !

pompierke
05-05-2003, 21:14
Hallo iedereen,
voor de eerste maal een keer reageren.
Heren jullie weten dat het zeker niet toegestaan is foto's te maken op post.
Maar zo als jullie weten ben ik nog nooit ernstig geweest in mijn uitspraken, dus jullie weten wel beter.
groetjes aan Marshal en Ottooke
pompierke

Sennake
05-05-2003, 21:30
Originally posted by pompierke
Maar zo als jullie weten ben ik nog nooit ernstig geweest in mijn uitspraken, dus jullie weten wel beter.


Lijkt me vrij moeilijk, als dit jouw allereerste post is :D

Ottooke
05-05-2003, 21:37
Originally posted by Sennake
Lijkt me vrij moeilijk, als dit jouw allereerste post is :D
Sennake, ik zal u dat eens rap uitleggen.
Pompierke is ploegoverste van Marshal Team VDHB en Marshal en ikke (Ottooke) behoren ook tot deze ploeg.
Snappie ? :D

Sennake
05-05-2003, 21:39
Originally posted by Ottooke
Sennake, ik zal u dat eens rap uitleggen.
Pompierke is ploegoverste van Marshal Team VDHB en Marshal en ikke (Ottooke) behoren ook tot deze ploeg.
Snappie ? :D

Het begint te dagen ja...
Maar geef toe, zonder die context was op zijn minst een rare uitspraak...

Werner333
05-05-2003, 21:46
Ik had hem van de eerste keer door nochtans ;)

Ottooke
05-05-2003, 21:46
Originally posted by Sennake
Het begint te dagen ja...
Maar geef toe, zonder die context was op zijn minst een rare uitspraak...

Inderdaad, maar pompierke is dan ook geen geletterde intellectueel zoals ik ;) :D

Sennake
05-05-2003, 21:55
Originally posted by Werner333
Ik had hem van de eerste keer door nochtans ;)

Euh... euh... wat zal ik antwoorden... euh ... ah! :Offtopic: :D :D :D

Mark
05-05-2003, 21:58
Originally posted by Ottooke
Inderdaad, maar pompierke is dan ook geen geletterde intellectueel zoals ik ;) :D

Heb jouw anders nog nooit met een boek zien rondlopen :D

Naar mooie verpleegsters liggen loeren op de REA, dat kunnen ze als de beste :D

flugel
05-05-2003, 22:01
Originally posted by Marshal
Heb jouw anders nog nooit met een boek zien rondlopen :D

Naar mooie verpleegsters liggen loeren op de REA, dat kunnen ze als de beste :D

woow, we gaan 't hier allemaal te weten komen se :D

Ottooke
05-05-2003, 22:15
Originally posted by Marshal
Heb jouw anders nog nooit met een boek zien rondlopen :D

Naar mooie verpleegsters liggen loeren op de REA, dat kunnen ze als de beste :D

Ik kan toch moeilijk een boek lezen en naar de verpleegstertjes kijken op hetzelfde moment!
Ik kan er nu eenmaal niet aan doen dat ik een hoog libido heb ;)

Maare ff serieus... we zijn in deze thread even :Offtopic: gegaan en kunnen we dan nu een beetje serieus worden en ons beperken tot commentaar op mijn website. Daar heb ik deze thread namelijk voor geopend.
Als jullie willen doorgaan over mijn "intellectuele capaciteiten" (of ik die nu heb of niet) dan mogen jullie gerust een andere thread openen. Ik ga geen discussie uit de weg !

pompierke
05-05-2003, 22:47
Oeps mijn eerste aanmelding is reeds goed om diverse reacties te krijgen.
Ik geef toe geletterd ben ik niet want ik ben maar een pompierke van beroep, een spuiterke.
En jullie zullen wel duidelijk zien dat ik nog niet veel kaas heb gegeten van die tekeningen die jullie erbij hebben staan.
Maar toch dank aan Marshal om zijn ploegoverste een beetje te verdedigen, wat niet kan gezegd worden van onze stille genieter in de ploeg "ottooke" (verpleegsters aan de REA!!)
En neem gerust aan, iedereen, onze stille genieter is echt een stil manneke.
En Sennake ik zou de zelfde gedachte hebben moest ik ook zo iets lezen van iemand die voor de eerste keer op het forum komt.
Maar ik ben nu éénmaal gene normale hoor want alleen zotten houden 26 jaar vol langs de baan als baankommissaris.
groetjes
pompierke

A.J.
05-05-2003, 23:18
Originally posted by pompierke
.
Maar ik ben nu éénmaal gene normale hoor
pompierke


kan ik alleen maar beamen, maar voor de rest wel ne goeie hoor :D

pompierke
05-05-2003, 23:30
Thanks Andy ;)

Win Percy
06-05-2003, 07:13
Daar kan ik ook van mee spreken , heb zelf met die gek een aantal jaren samen gewerkt en het was altijd héél plezant om naar de races te komen met zo'n gekke baas als postoverste !! En naar die verpleegsters kijken .............. dat doet pompierke niet hoor , alleen naar schoon auto's !!! ;-)))

A.J.
06-05-2003, 10:30
Daar draait toch alles rond hé :

SCHONE AUTO'S EN SNELLE VROUWEN :D :D

Ottooke
07-05-2003, 21:32
Update:

De beginpagina is wat gewijzigd (er staan nu ook mooie vrouwen op :D ).
Ook is er een gastenboek bijgekomen dus hierbij doe ik een oproep aan iedereen: Teken mijn gastenboek en stuur de url van mijn site door aan vrienden/familie/kenissen/buren/huisdieren/....

flugel
07-05-2003, 22:01
Originally posted by Ottooke
: Teken mijn gastenboek en stuur de url van mijn site door aan huisdieren/....

bon, das dus gebeurd :D

Ottooke
17-05-2003, 13:58
Doordat ik een aantal buitenlandse bezoekers heb gehad op mijn site heb ik een kleine aanpassing gedaan.
De site is nu ook beschikbaar in het Engels.

Mark
17-05-2003, 14:15
Originally posted by Ottooke
Doordat ik een aantal buitenlandse bezoekers heb gehad op mijn site heb ik een kleine aanpassing gedaan.
De site is nu ook beschikbaar in het Engels.

Waarom? Ik spreek perfekt nederlands :D

Ottooke
17-05-2003, 15:47
Originally posted by Marshal
Waarom? Ik spreek perfekt nederlands :D
Ja, OK, jij spreekt perfect Nederlands, maar die Amerikanen, Italianen, Duitsers, Britten en Tsjechen zijn niet zo goed in de Nederlandse taal.
Dus speciaal voor hun heb ik een Engelse versie gemaakt.
Jij mag verder blijven klikken in de Nederlandse versie :D

NOx
17-05-2003, 23:26
Is het je al opgevallen dat je op je site "links" rechts hebt gezet (haha... dit is een doordenkertje... :p )

Maar nu hebt ge dus geen excuus als ge buist op uw examen Multimedia he ottooke... ;)

Ottooke
23-06-2003, 17:24
Het is lang stil geweest rond mijn site, maar nu de examens (bijna) gedaan zijn ben ik nog wat bezig geweest. De foto's van afgelopen zondag van de Historic Grand Prix staan online.
In de loop van de zomervakantie zal er een grote update komen met een totaal nieuwe lay-out. Dan zal ik jullie nog wel verwittigen ;)

mse
23-06-2003, 20:01
die verpleegster i s dat toevallig nier C of K die in de ZOL werkt ??

Ottooke
26-08-2003, 22:46
Na een hele tijd niks meer te laten horen, heb ik nu een nieuwe layout.

De digitale foto's van de 24 uren van Zolder staan online. In de loop van de week komen nog meer foto's op de site, maar dat laat ik dan nog wel weten.

Ottooke
19-11-2003, 18:16
Het is lang stil geweest, maar nu ben ik terug. :) Spijtig dat het seizoen gedaan is :( Enkele foto's van de Fun Cup en de Race Promotion Night staan online. Sorry voor de kwaliteit, maar ik ben aan het experimenteren geweest met een negatiefscanner en dat lukte niet zo goed. Ook is er een spiksplinternieuw gedeelte bijgekomen met foto's van Marshal Team VDHB!
En nu met z'n allen naar <a href:"http://www.ottooke.tk">WWW.OTTOOKE.TK</a> !

Ottooke
29-12-2003, 14:59
Update van 29 december 2003: foto's van de pré start van de Dakar 2004 in Hasselt. www.ottooke.tk (=> knopje Pré Start Dakar 2004)

vertigo
29-12-2003, 16:12
wel effekes het bronneke weergeven é ;) : http://users.pandora.be/pvrancken/DePaddock/vdhb/NAVPost1&2_06.jpg

Ottooke
29-12-2003, 17:41
Bij de volgende update zal het worden aangepast :)

vertigo
29-12-2003, 17:47
Prima :D

Ottooke
23-02-2004, 00:29
Update. Wat is er veranderd?
- Site gesplitst in 2003 en 2004.
- In 2004 staan momenteel 26 foto's van afgelopen donderdag onder het knopje Training.
- Voor vertigo heb ik de bronvermelding bij de foto gezet :)

Ottooke
04-03-2004, 21:26
Foto's van de training van vandaag (2 maart) staan online. Onder de knop Training, pagina 5 en volgende.

Ottooke
06-04-2004, 23:38
Het New Race Festival is weer voorbij. Foto's van Belcar, Mini's en de demo van Team Astromega staan online.

Ottooke
27-04-2004, 22:04
Foto's van de World Series, Mini Challenge en Belcar zijn te vinden op mijn site: www.ottooke.tk

Ottooke
19-05-2004, 23:37
De Renstrecken Rennen zijn het voorbije weekend gereden in Zolder. Ruim 100 foto's van o.a. youngtimers en de divinol cup staan op mijn site.

Ottooke
24-06-2004, 17:03
Foto's van de FIA Historic Grand Prix 2004 staan online:
Oude F1 wagens, MG, Mustang, Corvette, Lotus, Marcos, ...

Ottooke
21-07-2004, 20:01
Zolder Super Prix is voorbij, en foto's van de BRL, Euroboss en Dutch Supercar Challenge staan online op www.ottooke.tk

Ottooke
02-08-2004, 20:24
Foto's van de 24 uren van Spa zijn vanaf heden te bekijken op www.ottooke.tk

Ottooke
23-08-2004, 23:00
En ook de foto's van de 24 uren van Zolder staan nu online.

Ottooke
04-09-2004, 19:59
25 F1 wagens (en evenveel piloten) zijn vanaf nu te bezichtigen op mijn site.

Ottooke
21-09-2004, 21:32
Foto's van de Super Race Trucks en de Euro F3000 met oa Mathias Lauda, Nicky Pastorelli, Maxime Hodenq...

Ottooke
13-10-2004, 23:14
Aangezien niemand foto's heeft gepost van de Classic Club Race op 10 oktober heb ik dat dan maar gedaan.
Foto's van de Tour de Elegance en de "Abarth-Coppa-Mille, British-Car-Trophy & NSU TT-Trophy". Wat een naam voor een klasse :)

Ottooke
25-10-2004, 18:22
Foto's van de VW Fun Cup en Roadster Cup te Zolder zijn te bekijken op www.ottooke.tk

Ottooke
15-11-2004, 15:51
En nu staan er ook foto's van de allerlaatste race van het seizoen 2004 online.

Ottooke
28-04-2005, 22:49
Na lang zoeken achter deze thread (was een beetje weggezakt), kan ik jullie nu meedelen dat de site er weer is. Foto's van de tweede wedstrijd Touring Cup staan online!

Ottooke
04-05-2005, 21:57
Foto's van de World Series en de Mégane Trophy toegevoegd onder het knopje "Renault Days"

Ottooke
04-09-2005, 17:11
Een tijdje geleden dat ik hier precies nog iets gepost heb.

Wat is er sinds mei bijgekomen?
- Spa Euro Race
- ADAC Rundstrecken Rennen
- NAV dagen (Zodler Super Prix)
- 24 uren van Zolder