Log in

View Full Version : Champion's League 02/03 - Halve Finales

Finish
03-05-2003, 21:46
Omdat die andere thread een ietje te groot werd, misschien eens even splitten naar een aparte eindthread :)

Deze week is het tijd voor
Inter Milan - AC Milan
en
Real Madrid - Juventus

Simpele vraag: wat wordt de finale ?

ik ga voor Real - Inter, ik hoop echter dat Juventus het alsnog haalt (buiten Edgar Davids gerekend, maar die kerel zit nu toch nog met rood aan z'n broek (of idioot brilletje)) AC Milan heeft een serieus pak geluk nodig gehad, of Ajax stond ei zo na nu tegenover die andere Milanese club. Zou anders best wel leuke finale geven; Ronaldo die tegen z'n ex-club wat wereldgoals scoort :D

Beemer
03-05-2003, 23:24
Ik ga voor Real - AC, ik denk niet dat Inter zonder Vieri het kan halen tegen dit AC. Real zal wel problemen hebben met Juvé, maar na het vertrouwend dat ze hebben opgedaan tegen Man U denk ik wel dat ze Juvé aankunnen.

Finish
05-05-2003, 23:57
Real is in eigen competitie niet fijn bezig; 5-1 verlies van Mallorca, als ik me niet vergis. Ze zijn dus niet onklopbaar :)

Savi
06-05-2003, 10:10
Yes, vanavond speelt Juve ! Gaat hier thuis wat geven met al die Italianen :)

Ik hoop dat Juve het vandaag kan halen, maar ik vrees ervoor. Hopelijk zijn Nedved en Alex in vorm !

Finish
06-05-2003, 16:40
Vraagje: komt 'Savi' van Javier Saviola ? :D

Savi
06-05-2003, 19:14
Mag ik even lachen ? :D

JPMontoya
06-05-2003, 22:42
inmiddels REA 2-1 JUVE

flugel
06-05-2003, 22:51
Originally posted by Savi
Yes, vanavond speelt Juve ! Gaat hier thuis wat geven met al die Italianen :)

Ik hoop dat Juve het vandaag kan halen, maar ik vrees ervoor. Hopelijk zijn Nedved en Alex in vorm !

aha, nog ne liefhebber van Italiaans voetbal...

Finish
06-05-2003, 23:40
Juve speelde in het begin van de tweede helft zoals alleen Real dat kan: balletje rondtikken tot ze ergens Zambrotta tegenkwamen, die dan een opening in de 16 probeerde te vinden. Ze moesten zeker niet onderdoen voor Real, dat op eigen veld toch niet 100% kon overtuigen. Real zonder Raul lijkt echt wel kwetsbaar te zijn. En wat me ook opvalt, is dat Real toch elke match wel een tegengoal moet slikken. Ik weet niet of ik m'n geld nog zet op Real voor de finale. Als Juve volgende week snel een goal weet te maken en dan eens op z'n italiaans voetbal speelt (de catennachio of hoe noemt dat ding nu ook weer :D), dan zou Real z'n titelkansen best wel eens kunnen vergeten.

Wel weeral een goal van Ronaldo. 't Mag dan een dikzakje zijn, hij speelt met de bal als de beste. Ik hoop dat hij er volgende week weer bij zit, en dat hij hier niet al te hard geblesseerd is.

Savi
07-05-2003, 00:12
Ik weet nie of ik blij moet zijn met deze uitslag...de overwinning zat er langs beide kanten in...

Ochja, morgen weer een Italiaanse !

Beemer
07-05-2003, 19:05
Vooral in de laatste minuten heeft Juve het toch heel moeilijk gehad en had Real toch de 3-1 moeten scoren. Volgende week is Raul er weer bij dus ik heb er wel vertrouwen in, vooral Hierro viel me serieus tegen.

Finish
07-05-2003, 19:37
Originally posted by Beemer
Vooral in de laatste minuten heeft Juve het toch heel moeilijk gehad en had Real toch de 3-1 moeten scoren. Volgende week is Raul er weer bij dus ik heb er wel vertrouwen in, vooral Hierro viel me serieus tegen.

Hierro heeft dan ook wel de hele Spaanse pers inclusief supporters op z'n nek zitten. als je een off-periode hebt bij Real, dan krijg je er serieus van langs :)

Savi
08-05-2003, 12:18
Originally posted by Beemer
Vooral in de laatste minuten heeft Juve het toch heel moeilijk gehad en had Real toch de 3-1 moeten scoren.

Ja maar het eerste half uur van de 2de helft werd Madrid ook uitgespeeld :)

Finish
13-05-2003, 20:09
Vanavond valt de beslissing onder de Milanesen ! Hopelijk wordt het ietsje meer spektakelvoetbal dan vorige week...

Savi
13-05-2003, 20:27
Pippooooooooooooooooooooooooo Inzaaaaaaaaaaaaaaaaghi ! :D

Finish
14-05-2003, 00:14
Ik had als finale Real Madrid - Inter Milan gekozen...

En 'k zit er al naast :) AC gaat door.

Dan hoop ik op Juventus - AC Milan :D

Savi
14-05-2003, 13:05
Met wat geluk kan het vandaag de mooiste voetbaldag van m'n leven worden (na Italië-Nederland op het EK natuurlijk).

Het zou zo mooi zijn, Juve-AC, maar ik vrees ervoor.

Ik hoop dat Alex in vorm is vandaag !

Beemer
14-05-2003, 13:33
Ik vond het een zeer leuke wedstrijd gisteren, snel en op het randje, soms er effe over :) echt leuk, en nog een spannende 10 minuten op het einde, jammer voor inter. Nu hoop ik dat Real zich vanavond zal plaatsen. Want een finale AC-Juvé zegt me persoonlijk niks

Finish
14-05-2003, 21:54
Tot nu toe gaat Juve door :)
Prachtig doelpunt van Del Piero in de 43ste minuut. Trezeguet maakte daarvoor de 1-0. Juve heerst momenteel en Real zit diep in de problemen....

O ja, Frank Raes is onder de indruk van Edgar Davids: 'Hij speelt zoals hij eruit ziet' wist Franky ons te zeggen.

Dus....Davids speelt...lelijk ? :D

Franky doet trouwens raar: hij dacht dat Ronaldo een afgekeurd doelpunt had gemaakt. Maar ten eerste was de bal ernaast, en ten tweede was het buitenspel :D

flugel
14-05-2003, 22:12
yups het ziet er goe uit, een Italiaanse finale, wie had dat gedacht aan het begin van de CL?
Soit ik zijn content Juve (tot nu toch) in de finale :D

Savi
14-05-2003, 23:06
Ik heb er geen woorden meer voor !

Na het EK, al die verloren CL's en onlangs het WK zijn de Italianen eindelijk terug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beemer
15-05-2003, 07:53
Ja, ik moet toegeven, Juve was beter. De aansluitingstreffer kwam te laat en die gemiste penalty :(
Maar zoals ik al eerder zei deze finale ga ik niet kijken, geen van beide ploegen weet me echt te boeien

airco
15-05-2003, 10:42
hmmmzzzz als Juve u nu niet weet te boeien :rolleyes:

dewelke dan wel .....
In het spel van Juve vind je zowat alle voetbaltechnieken terug

Gaande van Pressing over efficient verdedigen tot verfijnde doorsteekballetjes richting te aanval ....

Real speelt misschien wel meer show-voetbal ...... Verdedigen beheersen ze niet (de gemiddelde scholierenploeg kan beter (figuurlijk))

flugel
15-05-2003, 19:00
Real stonden gisteren inderdaag te stuntelen (mss nog iets te vriendelijk uitgedrukt) Maar dat was denk ik toch wel door de sterkte van Juve, en dan nog Figo die een penalty mist... als ik dan vandaag lees hoeveel schulden Real staan heeft, mss nog een paar miljarden uitgeven?

Ottooke
15-05-2003, 19:06
Yep, Real is zwak bezig dit seizoen. En dan hebben zij nog de duurste spelers ter wereld.
Juventus gaat zeer verdiend door.

Oneliner
15-05-2003, 20:12
Pfff, als real zou spele in de finale zoals ze gistere speelde, dan had die partij mij ook NIET geboeid. Twee verdiende finalisten en een spetterdende finale gaat dat worden.

Spijtig dat nedved niet mee mag doen, ik vond dat geel wel heel gemakkelijk gegegeven, zoniet onterecht.

Proficiat Juve, verdiende finalist en eentje dat zalig voetbal speelde gisteren. Del Piero in de 16 bezig gezien... machtig gewoon

flugel
15-05-2003, 21:34
Originally posted by Oneliner
Proficiat Juve, verdiende finalist en eentje dat zalig voetbal speelde gisteren. Del Piero in de 16 bezig gezien... machtig gewoon

Del Piero was gisteren idd :eek: zo moest die altijd spelen vind ik, zalig om naar te kijken

Savi
16-05-2003, 17:32
Dit is machtig, na al die jaren van lastig de tv uitdoen nadat Juve weer uit de eerste of 2de ronde werd geflikkerd en Alex weer eens geen bal raakt !

Alles draait om ! En wij hebben een thuis een enorm feest gehad ! Zeker toen Del Piero scoorde, iedereen werd gek...

Moeilijk te beschrijven hoe wij met voetbal kunnen meeleven :p :D

flugel
16-05-2003, 18:21
Originally posted by Savi

Moeilijk te beschrijven hoe wij met voetbal kunnen meeleven :p :D

hm, Italianen zijn idd voetbalgek (zacht uitgerdukt ;) ) ik had ooit in Verona eens een truitje aan van Juve... man man man, 'k voelde mij daar nie op mijn gemak :)