View Full Version : Montoya vs. Camera !
Montoya bots tegen de camera:
http://members.lycos.nl/forummermika/batidadomontoya.wmv
Wat een belachelijke reactie.
Fucking idiot :D, wat een klein kind is dat toch..........die cameraman stond er al eerder, die Idiot in deze is Monty toch echt zelf hoor.
Cameraman mag blij dat het Verstappen niet is geweest :D
'mai, wat een overdreven reactie. Boerke Montoya !
hij valt wel in herhaling he :D
sry, maar ik moet die kerel ni. En de reden waarom kan je duidelijk zien in dit filmpje
Originally posted by Beemer
voor z'n talent en sympathieke verschijning moeten ze het niet doen.
Dat is ook van toepassing voor montoya, het camera incident gezien. Ik vond de reactie een beetje overdreven. Met zijn gegaap naar het beste team. :D
JPMontoya
04-05-2003, 10:09
Originally posted by Megane
Dat is ook van toepassing voor montoya, het camera incident gezien. Ik vond de reactie een beetje overdreven. Met zijn gegaap naar het beste team. :D
Je moet je niet blindstaren op zo'ns een ding dat voorvalt (het camera incident), de schumachers, Villeneuves van deze wereld hebben ook zo wel 'ns momenten. Zo'n dingen moet je echt in perspectief plaatsen. . .
Originally posted by JPMontoya
Je moet je niet blindstaren op zo'ns een ding dat voorvalt (het camera incident), de schumachers, Villeneuves van deze wereld hebben ook zo wel 'ns momenten. Zo'n dingen moet je echt in perspectief plaatsen. . .
Wel dit gaat wel hard :Offtopic: voor een keer, maar driftkikker Montoya heeft ook eens zo'n leuke reactie gehad op Villeneuve. Ik denk dat hij Villeneuve een 'moordenaar' noemde toen ze samen van de baan gingen, verwijzende naar Australië '01, waar een baancommisaris bezweek onder Villeneuve's brokstukken.
Ik heb altijd aan dat verhaal getwijfeld, omdat je zoiets feitelijk niet zegt. Maar na die 'f*cking idiot beelden, kan ik mij goed voorstellen, dat deze kerel in een vlaag van woede tot zoiets in staat is.
En nu weer on-topic op Joske zagen, anders splits ik dit threadje wel even :)
Kan je beter splitsen. Hier wil ik dan ook weer aan toevoegen dat Schumacher ook al zo'n moment heeft gehad. Toen hij is Spa Coulthard zowaar een mep wou gaan verkopen. 98 dacht ik
Gesplitst en gemerged ! haaa I love knip-en plakwerk :D
Wat dat schumacherincident betreft: valt anders best te begrijpen, dat Schumacher 'Are you trying to f*cking kill me naar DC riep. Hij lag namelijk op positie 1 en dan knal je tegen een achterligger aan die toevallig in het team van je grootste rivaal zit. Had Schumacher op Spa gewonnen, zat hij misschien nu aan zijn 6de wereldtitel en op jacht naar z'n 7de...
Montoya wilt al op de vuist gaan omdat hij met z'n dik hoofd tegen een camera aanloopt. :rolleyes:
Al het mooie staat op de achtergrond mannen. Daar is veel meer te zien. Mobilhomeken gezien van Ferrari ?
kartboyke
04-05-2003, 14:56
Ik sta nu wel voor bmw in de f1, maar dit vind ik wel echt belachelijk.
Zo een reactie voor iets dat iedereen kan overkomen, vind ik wel laag. :no:
Montoya is iemand die veel te veel show verkoopt voor zeer weinig resultaten.
Originally posted by yvdp
Montoya is iemand die veel te veel show verkoopt voor zeer weinig resultaten.
Hmm, ik denk dat dit geen show is, maar zijn echte karakter. Vrouwlief wist het ook, want ze ging hem direct de mond snoeren :D
Dat vrouwtje mag mij ook altijd over mijn hoofdje komen wrijven wanneer ik ergens tegenaan loop :D
En dan zal ik niet kwaad worden op iemand anders die ervoor heeft gezorgd dat ik door zo'n mooi vrouwtje wordt geaaid.
Jawadde, zo ne fuckin' camera tegen uw fuckin' head... ik zou het toch ook ni willen meemaken... Daartegenover, moest ik cameraman zijn zou ik er onmiddellijk een paar weten die ik een fuckin' camerastoot zou geven... :D :D :D
Montoya oa, kzouem er nog nen toek bijgegeve hebbe na zo'n reactie :D
Fuckin' agressieveling! :D
Ok hij word wel kwaad, maar hou zoude zelf reageren als er zo ne kwiet met ne camera, die nie uitkijkt, ermee tegen uw hoofd loopt?
Die camera-man stond er toch echt eerder.............was toch echt de fout van Monty himself.
Maar zijn vrouwtje wist precies hoe laat het was, die gast lijkt wel zo'n kroegvechtersbaas :D
Originally posted by Beemer
Ok hij word wel kwaad, maar hou zoude zelf reageren als er zo ne kwiet met ne camera, die nie uitkijkt, ermee tegen uw hoofd loopt?
Ik zou nekeer zwaar 'aaaaa' roepen. Maar daar blijft het dan bij, zeker als die cameraman dan nog eens zijn excuses probeert aan te bieden. Driftkikker Montoya daarentegen had hem direct een lap verkocht. Vrij arrogant.
Och ja, piloten en camera's gaan niet altijd samen.
Vorig jaar tijdens de kwalificaties nog ambras gehad met ne cameraman nadat zijn statief in aanraking kwam met het rechterachterwiel van mijne BMW.
LOL, weet daar nog iets van... We hebben toen wel een gezamelijk standpunt ingenomen, hé Andy ! :D :D :D
Originally posted by Driesco
Al het mooie staat op de achtergrond mannen. Daar is veel meer te zien. Mobilhomeken gezien van Ferrari ?
Mobilhome van Ferrari vervalt zowat in het niets in vergelijking met wat Audi Sport de vorige jaren in Le Mans neerplantte...echt niet te doen...
JPM gedraagt zich daar als een hyperkinetisch watje. Hoe zeer kan zo tegen ne camera lopen nu feitelijk doen. En dan zo'n reactie, komaan zeg... kastekind.
Nigel Mansell heeft eens tijdens een ererondje achter op een vrachtwagen zijne kop gestoten aan een betonnen voetgangersbrug en die kon daar nog mee lachen ondanks het feit dat 'm er ne knoert van nen buil aan over hield.
Ze maken ze nie meer gelijk als vroeger, da's duidelijk.
Jan.
=---
Snelle Japie
07-05-2003, 21:18
Het zal Columbiaans temperament zijn zeker :D
Ze moesten zo ook eens ne camera tegen Schumi zenne bol duwen, dan kunt ge te goei vergelijken in reactie :p
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.