PDA

View Full Version : Dit is mijn 400ste

joost
04-05-2003, 21:09
Jipie jee

Finish
04-05-2003, 21:35
Ach, zalig zij die nog maar aan 400 zitten :D

Hup, op naar die 500 ! :D

Ottooke
04-05-2003, 21:44
Originally posted by joost
Jipie jee

Dit is mijn 40ste :D
Op naar de 50 ;)

Edit: Ondertussen zit ik dus al voorbij de 50. Op naar de volgende mijlpaal !

sledge
04-05-2003, 21:50
450 ;)

flugel
04-05-2003, 22:00
hehe :) sinds vandaag 600 blijkbaar ;)

Beemer
04-05-2003, 22:32
Onderweg naar de 1400 :D :applaus: :D

Sennake
04-05-2003, 22:40
De volgende keer dat ik nog eens een "mijlpaal" overschrijd zal het die van de "5000" zijn denk ik...

flugel
04-05-2003, 22:42
Originally posted by Sennake
De volgende keer dat ik nog eens een "mijlpaal" overschrijd zal het die van de "5000" zijn denk ik...

'k denk dan ook wel dat je de paddock en sennake kunt vereenzelvigen :D

Sennake
05-05-2003, 08:24
Dat beschouw ik als een groot compliment :) :) :)

airco
05-05-2003, 20:38
Originally posted by flugel
'k denk dan ook wel dat je de paddock en sennake kunt vereenzelvigen :D

er zijn er wel anderen zonder wie depaddock nooit had bestaan .... :rolleyes: :rolleyes:

ere wie ere toekomt

Guido
06-05-2003, 10:29
Originally posted by airco
er zijn er wel anderen zonder wie depaddock nooit had bestaan .... :rolleyes: :rolleyes:

ere wie ere toekomt

Er werd niet gesuggereerd dat depaddock niet zou bestaan zonder Sennake. :no: hela ;)

hmm ik weet zelfs niet hoeveel ik er heb. 'k hou dat niet zo in de gaten. Mijn punten van de Quiz daarentegen des te meer. http://www.automotiveforums.com/vbulletin/images/smilies/jump3.gif

airco
06-05-2003, 14:24
Originally posted by Huudo
Er werd niet gesuggereerd dat depaddock niet zou bestaan zonder Sennake. :no: hela ;)

Ik heb nochtans stellig de indruk dat enkelen dit zo denken .....

Zeggen "depaddock = Sennake" doet in mijn ogen afbreuk aan het werk dat andere bestuursleden en moderatoren in dit project steken. Deze mensen lopen veel minder in de schijnwerpers .... Hun inspanning is echter niet minder

Jan
06-05-2003, 14:47
Paddockers van het eerste uur (en de pre-paddock periode) weten best wel dat dit forum het werk is van een team gedreven en enthousiaste autosportfanaten ;)
En mochten jullie eraan twijfelen, jullie zijn nog steeds "goe bezig"
Het is misschien wel zo dat Sennake als de zanger van de band kan beschouwd worden (hij kan het namelijk nogal goed uitleggen), dat doet echter geen afbreuk aan de prestaties van de andere muzikanten, integendeel.

jan

Guido
06-05-2003, 14:49
Originally posted by airco
Ik heb nochtans stellig de indruk dat enkelen dit zo denken .....

Zeggen "depaddock = Sennake" doet in mijn ogen afbreuk aan het werk dat andere bestuursleden en moderatoren in dit project steken. Deze mensen lopen veel minder in de schijnwerpers .... Hun inspanning is echter niet minder

Dat is natuurlijk wel zo. Ik weet uiteraard niet hoe dat komt, maar veel organisaties worden vereenzelvigd met 1 persoon, terwijl er natuurlijk nog veeel meeer mensen zijn die op de achtergrond zich verdienstelijk maken. De menselijke aard zeker?

Sennake
06-05-2003, 15:41
Ik ben er stellig van overtuigd dat de paddock zonder Sennake evengoed (zoniet beter) zou draaien als mét.

Wat niet betekent dat ik NIETS doe : we zijn inderdaad een team en ieder doet zijn deel. Sommige mensen treden gewoon wat minder op het voorplan; laat ons zeggen dat ik wat meer als "spreekbuis" optreed...

Dit alles neemt niet weg dat ik Flugel zijn statement toch als een compliment mag beschouwen...

flugel
06-05-2003, 22:27
Originally posted by Sennake

Dit alles neemt niet weg dat ik Flugel zijn statement toch als een compliment mag beschouwen...

amai zeg, 'k zeg in 't vervolg beter niks nie meer...
zo'n reacties :(

Guido
07-05-2003, 10:24
Originally posted by flugel
amai zeg, 'k zeg in 't vervolg beter niks nie meer...
zo'n reacties :(

Niks om je zorgen over te maken. Ik heb een beetje het vuur aan het lont gestoken, maar wel met een vette knipoog he ;)