Log in

View Full Version : Voor de twijfelaars ....

airco
05-05-2003, 20:55
Ik las hier reeds enige malen dat de F2003-GA niet zo dominant is als de F-2002. Als we terugkijken naar de introductie van de F-2002 blijkt niets minder waar.

Vorig jaar in Brazilïe won de F-2002 ook slechts nipt met een voorsprong van amper een halve seconde op de Williams van Ralf Schumacher. Pas de Race erna in San Marino zagen we het werkelijke potentieel.

In vergelijk is de 5 seconden die Schumacher nu overhoudt een eeuwigheid. :o :o

airco

Oneliner
05-05-2003, 20:58
We zullen zien :)

HHugo
05-05-2003, 21:34
Ik denk niet dat we de dominantie van vorig jaar terug zullen zien (of toch zo sterk niet), en dit door de banden alleen al. Vorig jaar was Bridgestone in combinatie met Ferrari zowat onklopbaar. Slechts op enkele circuits was Michelin beter (waaronder dus ook Brazilie, zodat de voorsprong van Ferrari kleiner was). Nu zijn die verschillen niet meer zo extreem

Belang van de banden werd gisteren nog maar een keer aangetoond: Barrichello kon het tempo van Schumi niet aan, omdat zijn banden na 5 ronden op waren (wagenafstelling!)

redje
05-05-2003, 22:09
Originally posted by airco
Ik las hier reeds enige malen dat de F2003-GA niet zo dominant is als de F-2002. Als we terugkijken naar de introductie van de F-2002 blijkt niets minder waar.

Vorig jaar in Brazilïe won de F-2002 ook slechts nipt met een voorsprong van amper een halve seconde op de Williams van Ralf Schumacher. Pas de Race erna in San Marino zagen we het werkelijke potentieel.

In vergelijk is de 5 seconden die Schumacher nu overhoudt een eeuwigheid. :o :o

airco
Dacht ik ook al.