PDA

View Full Version : Spelregels depaddock.eu


Mark
06-05-2003, 19:15
Verzoekje.....en wellicht ook handig voor onze nieuwe leden van de afgelopen maanden.

Heel simpel........die paar regels die we hier hoog in het vaandel hebben staan en ervoor zorgen dat we hier een kwalitatief goed forum hebben ergens op een duidelijke manier vermelden. Hoe, dat mogen jullie zelf bepalen............

Ben in de afgelopen week twee keer op de vingers getikt :D (au, doet nog pijn schoolmeester ;) ) . Tja de aandacht verslapte wat, m.b.t. de paddock-etiquette, en dan wil er wel eens iets doorglippen wat je beter kunt denken als schrijven.

Tis maar een idee........maar maakt jullie werk ook een stuk makkelijker. Post zus of thread zo is verwijderd wegens het niet eerbiedigen van regel zoveel......

sledge
06-05-2003, 20:30
Taal is belangrijk denk ik. Je weet is bv beter dan ge weet.

flugel
06-05-2003, 20:43
Originally posted by sledge
Taal is belangrijk denk ik. Je weet is bv beter dan ge weet.

en sinds wanneer is ge een verkeerde vorm???? zolang het makkelijk leesbaar en verstaanbaar is is er denk ik toch geen probleem... op den duur ga je een woordenboek moeten uitgeven met alle woorden in die toegelaten zijn op de paddock ;)

Werner333
06-05-2003, 20:44
Om duidelijk te zijn: het gaat NIET om het taalgebruik.

schumivill
06-05-2003, 20:59
A, kwas ol ant peizen dat an ik lag. :D

airco
06-05-2003, 21:00
De regels in kwestie zijn al lange tijd geleden aangemaakt .... zijn sindsdien echter in volle glorie op mijn HD gecrasht ....

Ik heb morgen een dag vrij .... dus ik probeer ze zo spoedig mogelijk te publiceren.

airco

Werner333
06-05-2003, 21:01
Jomme, as ge zoe begint :D :D :D

Werner333
06-05-2003, 21:02
Originally posted by Marshal
Verzoekje.....en wellicht ook handig voor onze nieuwe leden van de afgelopen maanden.

Heel simpel........die paar regels die we hier hoog in het vaandel hebben staan en ervoor zorgen dat we hier een kwalitatief goed forum hebben ergens op een duidelijke manier vermelden. Hoe, dat mogen jullie zelf bepalen............

Ben in de afgelopen week twee keer op de vingers getikt :D (au, doet nog pijn schoolmeester ;) ) . Tja de aandacht verslapte wat, m.b.t. de paddock-etiquette, en dan wil er wel eens iets doorglippen wat je beter kunt denken als schrijven.

Tis maar een idee........maar maakt jullie werk ook een stuk makkelijker. Post zus of thread zo is verwijderd wegens het niet eerbiedigen van regel zoveel......

Marshal,

Thx voor de tip. We zullen eens zien wat we uit onze mouw kunnen schudden.

flugel
06-05-2003, 22:18
Originally posted by Werner333
Om duidelijk te zijn: het gaat NIET om het taalgebruik.

oef nog een chance... want krijg da 'hams' der maar uit zenne :D

Werner333
07-05-2003, 18:19
:D :D :D