PDA

View Full Version : geen Belmondo dit weekend

joost
07-05-2003, 11:36
Paul Belmondo en zijn team hebben besloten niet deel te nemen aan de race van dit weekend. Hun voorrang gaat uit naar het FFSA-kampioenschap. Misschien keren zij later op het jaar wel nog terug (races in het najaar),

Joost

Mistery
07-05-2003, 11:56
Tiens, gisteravond de officiële deelnemerslijst voor de Spa Belpro-Mediagroep Van Dyck Belcar binnengekregen van de organisatie, en daar staan ze wel degelijk op. Startnummers 17 & 22.

Die Fransen zullen op het laatste nippertje afgehaakt hebben zeker ? ;)

joost
07-05-2003, 19:49
yep indeed, ze komen niet, vermoedelijk hebben ze schrik van GLPk, ;-)

JPMontoya
07-05-2003, 19:59
pfff, waarom zouden ze schrik moeten hebben van GLPK. Zonder Kumpen maakt GLPK in mijn ogen geen kans op winnen! Als we ze weer gaan zien zoals tijdens TWS zullen ze hier ook niet winnen.

Mistery
07-05-2003, 20:40
Beste JP Montoya,

Ga eens tegen Marc Duez praten, hoe bang hij de laatste ronden is geweest voor Stéphane Cohen en vraag eens aan Vincent Vosse hoe het komt dat hij er niet slaagde om Stéphane Cohen te passeren... Dan zal je misschien het juiste beeld kunnen vormen...

flugel
07-05-2003, 20:43
Originally posted by JPMontoya
pfff, waarom zouden ze schrik moeten hebben van GLPK. Zonder Kumpen maakt GLPK in mijn ogen geen kans op winnen! Als we ze weer gaan zien zoals tijdens TWS zullen ze hier ook niet winnen.

omdat ze 2 keer rond gegaan zijn of wa? 't verschil was anders niet zo groot op 't einde van de koers :rolleyes:

redje
07-05-2003, 21:25
Originally posted by Mistery
Beste JP Montoya,

Ga eens tegen Marc Duez praten, hoe bang hij de laatste ronden is geweest voor Stéphane Cohen en vraag eens aan Vincent Vosse hoe het komt dat hij er niet slaagde om Stéphane Cohen te passeren... Dan zal je misschien het juiste beeld kunnen vormen...
Als Dupont nie twee keer gespind was, hadden ze nog meer problemen gehad me de GLPK-viper.

R@ce@holiC
07-05-2003, 22:00
Originally posted by redje
Als Dupont nie twee keer gespind was, hadden ze nog meer problemen gehad me de GLPK-viper. Idd , problemen om niet los- en in de vernedering gereden te worden als tochwel topteam

airco
07-05-2003, 22:11
Originally posted by redje
Als Dupont nie twee keer gespind was, hadden ze nog meer problemen gehad me de GLPK-viper.

ALS

GLPK heeft tijdens TWS duidelijk een reeks vermijdbare fouten gemaakt. Dat is een onderdeel van het racen en de teamprestatie.

Ik begrijp dan ook absoluut niet waarom hier al 4 personen zo "nerveus" reageren als iemand zegt dat GLPK op deze manier in zijn ogen geen winstkansen heeft.

GLPK heeft misschien de snelste viper .... maar er zijn nog meer ingrediënten nodig om een overwinning te boeken he.

Werner333
08-05-2003, 17:45
Ik had er voor de Worls Series geen goed oog in voor de GLPK Viper. Maar Dupont kwam zeer goed uit de hoek, ondanks zijn spins. Hij haalde de verloren tijd gewoon terug in. Hij heeft mij zeer positief verbaasd. Dus schriijf die GLPK Viper niet zomaar af.

Sennake
08-05-2003, 17:50
Vergeet ook niet dat het niet alleen die 2 spins van Dupont waren die de GLPK Viper teruggeslagen heeft, maar dat er ook nog een extra pitstop ingelast werd omdat de 2e stint aangevangen was op intermediates (wat na 3 ronden al een foute gok bleek).

Maar zijn we hier met zijn allen niet een beetje off topic aan het gaan eigenlijk?

Mistery
08-05-2003, 17:52
GLPK Press Release dd 08.05.2003 :

Cohen-Dupont gaan op jacht naar een volgende zege.

Na twee wedstrijden te hebben verreden op het Circuit van Zolder, is de Mediagroep Van Dyck Belcar dit weekend te gast in Spa-Francorchamps. Ook Stéphane Cohen is opnieuw van de partij met de Chrysler Viper GTS-R van het GLPK team. Wegens de afwezigheid van Anthony Kumpen (FIA GT verplichtingen), zal Stéphane terug worden bijgestaan door Vincent Dupont.
Dit duo bewees de vorige wedstrijd dat ook in een internationaal deelnemersveld met hen rekening moet worden gehouden. Iedereen herinnert zich de sterke wedstrijd die zij in Zolder reden. Vooral de prestatie van Stéphane Cohen tijdens de tweede wedstrijdhelft ging niet onopgemerkt voorbij. Cohen slaagde er toen op sublieme wijze een zich naar de tweede plaats te werken, een jagende Vincent Vosse achter zich te houden en naar leider Marc Duez toe te rijden!
Wat wordt het in Francorchamps ? “ Het valt in elk geval te betreuren dat het Belmondo team niet aanwezig is, ik had me graag in normale wedstrijdomstandigheden eens gemeten met hen. De voornaamste tegenstander wordt nu dus de Viper van Kuismanen-Hasenbichler.” Aldus Stéphane Cohen. “Ik heb goede hoop op een nieuwe zege, want zowel voor de wagen als voor mezelf is het circuit uitermate geschikt. De Chysler Viper bewees in het verleden reeds op zijn best te zijn op deze omloop. Wat mezelf en mijn teamgenoot Vincent Dupont betreft : onze circuitkennis zou ons een extra stimulans moeten geven. Natuurlijk kunnen we deze wedstrijd ook weer rekenen op uitstekende rubbers van Pirelli. Die jongens voorzien ons van uitstekende banden, en ook dat kan meetellen in de eindafrekening.”
Een overtuigende Stéphane Cohen dus, die zeker niet zal nalaten om samen met Vincent Dupont ook dit weekend op het asfalt van Francorchamps het onderste uit de kan te halen!

redje
08-05-2003, 17:53
Originally posted by Werner333
Ik had er voor de Worls Series geen goed oog in voor de GLPK Viper. Maar Dupont kwam zeer goed uit de hoek, ondanks zijn spins. Hij haalde de verloren tijd gewoon terug in. Hij heeft mij zeer positief verbaasd. Dus schriijf die GLPK Viper niet zomaar af.
Ik schrijf hem nie af. Het is en blijft mijn favoriet.

flugel
08-05-2003, 19:33
Originally posted by airco
[B]ALS

GLPK heeft tijdens TWS duidelijk een reeks vermijdbare fouten gemaakt. Dat is een onderdeel van het racen en de teamprestatie.

Ik begrijp dan ook absoluut niet waarom hier al 4 personen zo "nerveus" reageren als iemand zegt dat GLPK op deze manier in zijn ogen geen winstkansen heeft.

tja, mss om u de kans te geven ne keer iets over den belcar te zeggen...

joost
08-05-2003, 21:31
Ik had eigenlijk een topic geopend om te zeggen dat de belmondo Vipers niet kwamen...

airco
08-05-2003, 22:17
Originally posted by flugel
tja, mss om u de kans te geven ne keer iets over den belcar te zeggen...

als dat de bijdrage is die je aan depaddock wil leveren kan je misschien beter wegblijven :rolleyes: :rolleyes:

flugel
08-05-2003, 22:24
Originally posted by airco
als dat de bijdrage is die je aan depaddock wil leveren kan je misschien beter wegblijven :rolleyes: :rolleyes:

Oei, is mijn niveau voor meneer nie hoog genoeg, uw reply sloeg nergens op en stond vol van insinuaties die nergens op sloegen, vraag is dan, wat is de waarde van uw bijdrage?

Sennake
08-05-2003, 22:41
Ik acht de gemoederen heetgebakerd genoeg om de discussie hierbij te laten en de thread af te sluiten.