PDA

View Full Version : Betoging Voor De Autosport 11 Mei 03


Maarten
07-05-2003, 18:09
ik heb vernomen dat er op 11 mei een betoging is in Gent. deze betoging heeft als doel om te laten zien dat velen het niet eens zijn met de milieureglementeringen in Vlaanderen. deze reglementeringen dienen soms alleen maar om het andere mensen moeilijk te maken en om mensen te beperken in het uitoefenen van hun hobby/beroep, terwijl deze mensen de natuur juist wel een warm hart toedragen maar niet zo worden aanzien. er moeten reglementeringen zijn, maar men mag niet overdrijven zoals nu wel het geval is.

Wie zullen er aanwezig zijn:

- landbouwers van over heel belgië
- vissers (zowel hobbyisten als professionelen)
- jagers
- motorcrossers
- autosportliefhebbers en beoefenaars
- iedereen die last heeft van de té strenge reglementeringen die van overheidswege worden opgelegd.

vooral de groenen worden hierbij geviseerd. deze betogers dragen de natuur een warm hard toe, en gaan niet akkoord met de manier waarop agalev en ecolo mensen willen beknotten die het goed menen

Iedereen die de autosport/motorsport een warm hard toedraagt zonder de natuur uit het oog te verliezen, evenals de jagers, vissers en landbouwers, ... worden opgeroepen om te laten zien dat ze niet akkoord zijn met de huidige gang van zaken!
Zo een initiatief heeft bij mijn weten nog nooit plaatsgevonden, men protesteert tegen de oorlog, tegen de globalisatie etc ... , maar het wordt tijd dat deze mensen ook eens hun stem verheffen en hun ongenoegen uiten in een mars in gent!

de mars begint in de voormiddag, van 10 tot 12u op het Wilsonplein aan het station van gent

dus iedereen die zich aangesproken/betrokken voelt, KOM NAAR GENT!

maarten

Maarten
07-05-2003, 18:13
ik zal er spijtig genoeg niet bij kunnen zijn, wegens te hoge examenstress en ik kan mij geen dag van de boeken weg meer permitteren. mijn vader, moeder en heel wat ander 'bekend volk' zal zeker gaan. vanuit mechelen worden immers bussen ingelegd om het volk ter plaatse te brengen en met de trein is het zo mogelijk nog gemakkelijker om ter plaatse te geraken!

Raceboy
07-05-2003, 18:39
weer mooi gepland moet ik zeggen. Alle autosportliefhebbers zullen op dat moment wel in Spa zitten.

redje
07-05-2003, 18:52
Originally posted by Maarten
ik zal er spijtig genoeg niet bij kunnen zijn, wegens te hoge examenstress en ik kan mij geen dag van de boeken weg meer permitteren. mijn vader, moeder en heel wat ander 'bekend volk' zal zeker gaan. vanuit mechelen worden immers bussen ingelegd om het volk ter plaatse te brengen en met de trein is het zo mogelijk nog gemakkelijker om ter plaatse te geraken!
Ik kan dus ook niet, het is blok voor de arme studentjes en de rest van de familie is nie autosport-minded.

Beemer
07-05-2003, 18:59
Ik heb ook blok :( wa ne datum ook

Ottooke
07-05-2003, 19:41
Ik zou ook moeten leren. (Maar eigenlijk zit ik dan in Spa)