PDA

View Full Version : Toyota-F1 op Francorchamps


TiBo
09-08-2001, 10:11
F1Racing.net

Toyota's next scheduled test session will take place 14-16 August at the Belgian Grand Prix circuit in Spa. The session will unfortunately be closed to the public for the whole session

OK, ... closed session, ... maar kennen we daar niemand :confused:
'T zou toch mooi zijn hé, een dagske naar de tests kijken, een paar fotokes pakken, ...

Oneliner
09-08-2001, 14:58
kben er ni bij, mor ik hoop da jullie erbij kunne zijn.
tzou mooi zijn hé...


kvertrek op verlof sebie, dus ge ga mijn superinteressante posts een week of 2 moete missen (misschien af en toe is eentje me de labtop)


kvertrek naar pichl, aan Ramsau (WK '98 van skiën ed).
Dusja, t'amusement hiere, en tot de 19e

krikke
09-08-2001, 17:05
Ga via de afrit van Malmédy naar Les Combes, daar komen ze zeker langs, en kan je ze zonder probs zien. Of gaan ze héél het circuit rond panelen plaatsen of zo? In dat geval, hang eens de hollander of den Duitser uit, en kruip in 1 van de vele bomen, lol. Tijdens de grand prix mag je met niets binnen, maar onze geburen bouwen daar toch maar stellingen van een meter of 5-6 hoog, en zijn daarboven soms nog uitgerust met TV zodat ze het circuit rond de boel in het oog houden.

Mark
09-08-2001, 19:11
C'est moi de hollandais.......

Begint toch wel te kriebelen om daar wat foto's van te trekken.........echte spyshots.

Ik kan alleen de 16de.....hopen dat ze niet voortijdig vertrekken zoals vandaag op silverstone

krikke
09-08-2001, 21:19
Ik heb enkele relaties ingeschakeld die 1 en ander checken. (zware taal hé, lol) Ik hou jullie op de hoogte.

krikke
10-08-2001, 21:00
dat mijn relaties niet echt de goeie zijn...
Mijn pa werktte voor Toyota Europe, terwijl het Toyota Japan is die zich met de F1 bezig houdt. En dan is het nog een aparte afdeling die haar zetel voorlopig in Duitsland zou hebben.

Werner333
10-08-2001, 21:29
Aangezien 15 Augustus ne feestdag is (wat ze bij Toyota vermoedelijk niet weten) deze vraag:
Rijdt er iemand die dag naar Francorchamps om te gaan spioneren??

Mark
10-08-2001, 23:13
de 16de.................

met camera......:D