PDA

View Full Version : Michaël De Keersmaecker, Spa belpro throphy

Mika 2000
10-05-2003, 22:34
Michaël De Keersmaecker en Peter van Delm qualificeerde zich op de 17 plaats totaal en een eerste in de TB klasse.......proficiat!!!

Spijtig genoeg kan ik niet aanwezig zijn op deze Spa Belpro meeting zodus geen foto's en tijden van Michaël en G&A Racing voor onze website JDKracing , daar mijn zoontje van 10 maanden moest opgenomen worden in het zieknhuis met een koorts van 42 graden..... :mad:
Ik heb daarom de resultaten van het MSE team's website genomen waarvoor dank :) :)
Ik hoop dat ik foto's kan bemachtigen van Michaël en Peter om op onze website te plaatsen.......als iemand er heeft denk aan mij thanks....... Ik hoop op een goede race voor iedereen en Michaël en als iemand misschien een verslagje wilt maken omtrent de race van Michaël zou dit mij enorm helpen in dit toch bange en moeilijk weekend!!! Dank Dank...Bart "Mika 2000" Robert

JPMontoya
10-05-2003, 22:59
Veel beterschap met je zoontje, al de rest is bijzaak !

mse
11-05-2003, 07:16
veel beterschap met je zoonte, zoals montya de rest is bijzaak. Ikzal een paar foto nemen en je zongdagavond doorsturen. Kwestie van elkaar te helpen.
hoe je email in de gaten

nog een tip op http://users.skynet.be/ris/circuit/SBP03/index.htm kun je de belcar live volgen
Bedankt voor het vermelden van je bron bij de uitslagen.
Groeten
MSE Team

JPMontoya
11-05-2003, 11:21
Originally posted by mse

nog een tip op http://users.skynet.be/ris/circuit/SBP03/index.htm kun je de belcar live volgen
Bedankt voor het vermelden van je bron bij de uitslagen.
Groeten
MSE Team

http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=4965

-> je valt in herhaling :)

R@ce@holiC
11-05-2003, 21:38
De race voor ons is vlekkeloos verlopen. Peter heeft zijn stint zonder problemen uitgereden. Michael is na 2 ronden binnengekomen met een probleem aan de koppeling wat ons 4 ronden gekost heeft. Result : 5e TB en 11e Touring

Maarten
12-05-2003, 19:23
Originally posted by R@ce@holiC
De race voor ons is vlekkeloos verlopen. Peter heeft zijn stint zonder problemen uitgereden. Michael is na 2 ronden binnengekomen met een probleem aan de koppeling wat ons 4 ronden gekost heeft. Result : 5e TB en 11e Touring

zo vlekkeloos is dat nu ook weer niet hé R@ce

Bart.Vandecavey
12-05-2003, 19:40
Originally posted by Maarten
zo vlekkeloos is dat nu ook weer niet hé R@ce

Ja maar zo domineren jullie nu ook de funcup niet hé Maarten... :D

fordje
12-05-2003, 20:44
Originally posted by Mika 2000
Michaël De Keersmaecker en Peter van Delm qualificeerde zich op de 17 plaats totaal en een eerste in de TB klasse.......proficiat!!!

Ik hoop dat ik foto's kan bemachtigen van Michaël en Peter om op onze website te plaatsen.......als iemand er heeft denk aan mij thanks.......

Fotokes ?

Tuurlijk. Zie fotothread,...downloaden maar ...
(credits " www.24u-be - Fordje " graag, dank U !)

R@ce@holiC
12-05-2003, 21:12
Originally posted by Maarten
zo vlekkeloos is dat nu ook weer niet hé R@ce Neen maar buiten da probleem is alles goe gegaan...

Scapa
12-05-2003, 21:26
Ach ja het belangrijkste is dat we de race hebben uitgereden en zo belangrijke punten pakken voor het kampioenschap. Maar dat neemt niet weg dat de ontgoocheling groot is. Als je voor de rest de concurrentie in de klasse zo op een hoopje rijdt en alle TA's buiten één het nakijken geeft kan je niet anders dan ontgoocheld zijn met dit resultaat. :frusty:

De rest kan ja nalezen in het verslag dat normaal vandaag nog online staat...

Mika 2000
12-05-2003, 21:33
:D Verslagje en foto's op website JDKracing, met DANK voor de hulp aan MARNIK van het MSE team........ :p :p
En bedankt JPMontoya en MSE ......... :p

R@ce@holiC
12-05-2003, 22:14
Verslagje van het weekend van het G&A Racing team staat op onze website : www.gna-racing.be

foto's volgen later

Mika 2000
12-05-2003, 22:19
Originally posted by fordje
Fotokes ?

Tuurlijk. Zie fotothread,...downloaden maar ...
(credits " www.24u-be - Fordje " graag, dank U !)
Bedankt Fordje en het team jullie site wordt en is de moeite........
Ik heb op de mijne jullie link geplaatst op onze link pagina ..... hiervoor heb ik jullie banner gebruikt hoop mocht dit :(

groetjes ;)