PDA

View Full Version : corvette

Supra
11-05-2003, 19:32
goede prestatie voor het srt team . 4 de plaats in qualificatie en 2 de in race. als die auto helemaal op punt staat kunnen er mooie gevechten losbarsten in de belcar . Ik kan niet wachten tot volgende race...

Mika 2000
12-05-2003, 22:41
Na jullie 2de plaats kan ik ook niet wachten..... :D :D
Hebben jullie geen website...? :confused:

Bart.Vandecavey
12-05-2003, 23:02
kijk eens hier: http://24u.be/deelnemers.html

Mika 2000
12-05-2003, 23:07
Als we U nie hadden he..... :D :D

mse
13-05-2003, 00:43
de site van srt moet wel eens dringend ge-update worden. volgens de site is er nog altijd een mondeo en geen corvette aan het rijden.
insite tip voor Mika2000

BMW Beliën
13-05-2003, 01:10
De Corvette had nogal wat problemen in de source.
Maar toch proficiat voor jullie mooie uitslag.

fordje
13-05-2003, 13:18
In de Source hadden er wel meer problemen zo rond het einde van het eerste uur..Op een kwartier zijn er daar enkele goed dwars gaan staan (letterlijk dan)

De Corvette heeft zich oa. ook een keertje een "360" gepermiteerd (mooi uitgevoerd trouwens :) alleen vrij gevaarlijk aangezien hij vol tegen de rijrichting instond en onzichtbaar was voor opkomend verkeer). Maar ook een van de Nedelandse Marcos-wagens ging rond, enkel andere deelnemers hadden het ook knap lastig. Nochtans was de baan niet glad door olie. Mogelijk was bandenslijtage de oorzaak...

Wat die aanrijding betreft tussen jullie (Beliën) en de Corvette. Dat gebeurde net voor de Source bij het aanremmen.

Naar ik heb gezien ging het om een uitremactie waarbij de wagens iets te dicht bijeen kwamen. De tik was idd. niet mis! Ik dacht eerst ook dat beide wagens problemen zouden hebben, maar dat viel goed mee. De Corvette hernam direct zijn tempo en jullie kwamen er ( zo te zien) met een paar deuken vanaf.

Mika 2000
13-05-2003, 19:36
Originally posted by mse
de site van srt moet wel eens dringend ge-update worden. volgens de site is er nog altijd een mondeo en geen corvette aan het rijden.
insite tip voor Mika2000

I have understand that!! :D :D
Merciekes "weeral" MSE

Dexter
13-05-2003, 20:43
Ja een bijzonder mooie en indrukwekkende auto die Corvette! :D

grtz,

Dex.

http://www.creativephotoart.nl/Selleslagh01.jpg

Steve
13-05-2003, 20:46
Da's nekeer ne schone foto sè!
Bedankt!

Steve.

Werner333
13-05-2003, 21:11
IDD prachtig. Digitaal of analoog?

fordje
13-05-2003, 21:13
Jammer voor jou Werner, ik denk dat dit het "moderne" werk is. Je kan er natuurlijk een analoge foto van maken hé :D

Mika 2000
13-05-2003, 21:27
Alo crocket zeg wat een foto........Fordje, niet alleen modern maar ook professioneel.......denk ik... :eek:

fordje
13-05-2003, 21:41
Jazeker professioneel! Jammer genoeg is de "bron" van dit kunstwerk geen spek voor onze paddock-bek.

Een gesprekje met de maker van deze foto leert dat de waarde van zijn apparatuur vergelijkbaar is met de aankoop van een kleine wagen !

Ik zou zeggen; kijk je ogen uit en wees blij dat zulke mensen ook hun werk willen tentoonstellen op onze site.

We hebben hier al een kransje aan fotografen rondlopen. Dus wees blij en besef ook dat een goede foto niet alleen wordt gemaakt door het toestel, maar evenzeer door de man achter het apparaat. Al doende leert men...en met veel investering in apparatuur en moeite maak je mss ooit ook zulke dingen. Maar waar ben je dan mee bezig ?
Ieder zijn job (en wij onze hobby) zeg ik dan !

Mika 2000
13-05-2003, 21:52
Originally posted by fordje
Jazeker professioneel! Jammer genoeg is de "bron" van dit kunstwerk geen spek voor onze paddock-bek.

Een gesprekje met de maker van deze foto leert dat de waarde van zijn apparatuur vergelijkbaar is met de aankoop van een kleine wagen !

Ik zou zeggen; kijk je ogen uit en wees blij dat zulke mensen ook hun werk willen tentoonstellen op onze site.

We hebben hier al een kransje aan fotografen rondlopen. Dus wees blij en besef ook dat een goede foto niet alleen wordt gemaakt door het toestel, maar evenzeer door de man achter het apparaat. Al doende leert men...en met veel investering in apparatuur en moeite maak je mss ooit ook zulke dingen. Maar waar ben je dan mee bezig ?
Ieder zijn job (en wij onze hobby) zeg ik dan !
Volledig met U eens Fordje....... Ik zou zelf durven beweren dat deze man voor het een of ander boekske werk... :)

Dexter
13-05-2003, 23:22
Beste Paddockers,

Ik ben weliswaar inderdaad een beroeps, maar wel een met het autosporthart op de juiste plaats. :D
Daarom plaats ik mijn foto's o.a. hier zonder verdere voorwaarden qua betaling of iets dergelijks.
Ik werk overigens digitaal en verkoop eventuele afdrukken aan eenieder die er een kopen wil.
Voor bladen werk ik nog niet (dat gaat nog wel veranderen), maar ik werk tot nu toe wel voor autosportclubs en bedrijven alsmede particuliere opdrachtgevers.
Dus zolang ik het hier naar mijn zin heb blijf ik hier af en toe eens een plaatje posten.
(van afgelopen weekend heb ik er zeker 150 van de Belcar dus ik kan nog even vooruit ;) )
Zijn er webmasters van teams die mijn foto's op de website willen gebruiken, dan mag dat onder vermelding van mijn naam en copyright bescherming.
Een link naar mijn website stel ik uiteraard ook op prijs.

Hopend dat zo alles weer een beetje duidelijk is. :)

groeten van,

Dex.

Sennake
14-05-2003, 08:58
Even een vraagje tussendoor van één (amateur)fotograaf tot de beroepsfotograaf : die foto in "kikkerperspectief" van de Corvette (prachtige foto trouwens!) is toch genomen bij het uitkomen van La Source? Lag je dan op de grond om die foto te nemen of zo?

Dexter
14-05-2003, 09:44
Klopt helemaal! En nee, ik lag niet op de grond.
Ik zat plat op mijn gat en boog een beetje voorover.... :D
Je moet een goede foto eigenlijk 'zien' voordat je hem maakt.
Veel kijken door de zoeker dus en je een beeld proberen te vormen van hetgeen je denkt te gaan schieten.
Ik sta soms wel 20 keer te kijken zonder een foto te schieten alleen maar om het juiste plaatje te kunnen visualiseren.
Daarna kun je een aantal auto's op die manier vastleggen.
Oh en vergeet vooral je sluitertijd niet, want bij bewegende beelden waar dynamiek vereist is is die bijzonder belangrijk.
Maar dat wist jij al wel denk ik zo maar stiekem....ik heb een aantal van je foto's al bekeken en ze zijn van goede kwaliteit. ;)

grtz,

Dex.

PS: En heel af en toe een klein beetje nabewerken voor een effect is ook niet verkeerd soms. Zolang het esthetisch verantwoord is en niet de boventoon voert.
Kijk hier maar eens naar:

http://www.creativephotoart.nl/Maes01.jpg

Sennake
14-05-2003, 09:56
Aha, naast een uitmuntend beroepsfotograaf ben je blijkbaar ook een begenadigd photoshopper ;)

Dexter
14-05-2003, 10:07
Nou dat valt wel mee hoor.... ;)
Ik shop niet zoveel want dat kost veel te veel tijd.
Hier heb ik alleen een blurfilter gebruikt om een effect te bewerkstelligen, zodat de inkomende auto nog wat meer aanspreekt. :D

grtz,

Dex.

Mika 2000
14-05-2003, 11:11
Knap werk Dexter, echt knap, ik heb het geld er nie voor anders begon ik er ook aan............

Een vraagje ik zit met een digitaal toestel Sony p50 en weet al ondertussen dat ik niet kan veranderen van lens maar voor zo'n blur effect of een ander effect bestaat er niets anders op de markt dat je op mijn "vaste lens" kan klikken.....

Uw foto's en site trouwens ook zijn voor te genieten..... :D

R@ce@holiC
14-05-2003, 13:21
Originally posted by Mika 2000

Een vraagje ik zit met een digitaal toestel Sony p50 en weet al ondertussen dat ik niet kan veranderen van lens maar voor zo'n blur effect of een ander effect bestaat er niets anders op de markt dat je op mijn "vaste lens" kan klikken.....
Ik denk dat Dexter de blurfilter van photoshop bedoelde :rolleyes:

Beemer
14-05-2003, 13:32
Ik denk idd ook dat hij hier photoshop bedoelt :)

Mika 2000
14-05-2003, 14:26
Ok, verkeerd begrepen....THX

R@ce@holiC
14-05-2003, 20:32
Originally posted by Mika 2000
Ok, verkeerd begrepen....THX np :)